I to jest budująca wiadomośćTequilll pisze: Poczytajcie lepiej jakie problemy mają użytkownicy Rangera lub Navary to skrzypiące resory (które występują również w innych markach) nie będą przeszkadzać .
Skrzypiące resory w HILU 05'
Moderator: luk4s7
Re: Części eskploatacyjne Hilux D4D 2005->
Re: Części eskploatacyjne Hilux D4D 2005->
gumowe czy teflonoweTequilll pisze:jest jeszcze coś takiego...a mianowicie gumowe krążki które montuje się pomiędzy pióra...
http://www.4x4wire.com/tech/suspension/ ... ngpads.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Części eskploatacyjne Hilux D4D 2005->
Ale ja mam coś takiego, to nie jest guma, tylko tworzywo jakieś dość twarde.milczacy pisze:gumowe czy teflonoweTequilll pisze:jest jeszcze coś takiego...a mianowicie gumowe krążki które montuje się pomiędzy pióra...
http://www.4x4wire.com/tech/suspension/ ... ngpads.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Stąd wysnułem wniosek, że skrzypią gumy a nie pióra
Re: Części eskploatacyjne Hilux D4D 2005->
O ile dobrze kojarzę pomiędzy pióra daje się podkładki teflonowe - to jest właśnie twarde tworzywo.
Może też nowe polibusze (http://wyprawa4x4.pl/info/zestaw_polibu ... 1028.html)) coś dają.
Może też nowe polibusze (http://wyprawa4x4.pl/info/zestaw_polibu ... 1028.html)) coś dają.
Re: Części eskploatacyjne Hilux D4D 2005->
gumy i podkladki swoja droga, a smarowanie swoja
co jakis czas, wizyty u dobrego kowala nieuniknione
woda i pyl robia swoje, sciera sie wszytsko co uzywane..
co jakis czas, wizyty u dobrego kowala nieuniknione
woda i pyl robia swoje, sciera sie wszytsko co uzywane..
Re: Skrzypiące resory w HILU 05'
Trochę odkopie temat:
Po przejechaniu 51 tyś. km pióra skrzypiały u mnie do tego stopnia że ludzie na parkingu zwracali mi uwagę że chyba coś jest nie tak z autem
Podczas ostatniej wizyty w ASO zwróciłem na to uwagę. W ramach gwarancji zostały wymienione gumowe (wg wypowiedzi pracownika serwisu) krążki na końcu resorów. Numer elementu: 48252, 4 szt. na stronę.
Element podobno jest najczęściej zmieniany na ostatnim przeglądzie gwarancyjnym. U mnie ze względu na fakt że oprócz VAT'u wożę też beton uległ zużyciu nieco szybciej
Wymiana zajmuje około 30 min i wystarczy odciążyć resor na podnośniku bez konieczności demontażu.
Cena zestawu krążków w ASO- 70zł.
Obecnie, po zrobieniu 1k km. nadal nic nie skrzypi.
Po przejechaniu 51 tyś. km pióra skrzypiały u mnie do tego stopnia że ludzie na parkingu zwracali mi uwagę że chyba coś jest nie tak z autem
Podczas ostatniej wizyty w ASO zwróciłem na to uwagę. W ramach gwarancji zostały wymienione gumowe (wg wypowiedzi pracownika serwisu) krążki na końcu resorów. Numer elementu: 48252, 4 szt. na stronę.
Element podobno jest najczęściej zmieniany na ostatnim przeglądzie gwarancyjnym. U mnie ze względu na fakt że oprócz VAT'u wożę też beton uległ zużyciu nieco szybciej
Wymiana zajmuje około 30 min i wystarczy odciążyć resor na podnośniku bez konieczności demontażu.
Cena zestawu krążków w ASO- 70zł.
Obecnie, po zrobieniu 1k km. nadal nic nie skrzypi.
Re: Skrzypiące resory w HILU 05'
Odkopuje trochę temat. Moje resory już przechodzą same siebie:) skrzypią jak oszalałe. Możecie coś doradzić z własnego doświadczenia. Bo ja już więcej pomysłów nie mam.
Re: Skrzypiące resory w HILU 05'
potwierdzam