Zawieszenie do KZJ70
Moderator: luk4s7
Re: Zawieszenie do KZJ70
Ja też miałem ostatnio reklamację resorów OME do D22. Ale reszta działa git. Fascynacja OME polega na umiarkowanej cenie i ogromnej dostępności
Na OME w Toyce jeżdżę 9 rok. Mam drugi komplet tylnych sprężyn i tylnych amorków. Łączna suma przejechanych kilometrów około 280 tyś
W Navarce OME zrobiło już 60 tyś km .
A o Ironku mam swoje wyrobione zdanie jako sprzedawca hurtowy czyli więcej niż jednego kompletu . Nie polecam go i tyle.
Na OME w Toyce jeżdżę 9 rok. Mam drugi komplet tylnych sprężyn i tylnych amorków. Łączna suma przejechanych kilometrów około 280 tyś
W Navarce OME zrobiło już 60 tyś km .
A o Ironku mam swoje wyrobione zdanie jako sprzedawca hurtowy czyli więcej niż jednego kompletu . Nie polecam go i tyle.
Re: Zawieszenie do KZJ70
Ale pijecie do tej dostępności w dobinsonie:lol: małą i świeżą firmą jesteśmy . OME owszem jest dostępne ale u Taubiego i innych hurtowniach europejskich skąd się towar pobiera i dalej diluje, a że jest dobrze rozreklamowane to się i sprzedaje dobrze . Denerwujecie się że się długo czeka na towar z Australii , ja np chciałem kupić rurę wydechową do LJ70 firmy Bosal i co po dwóch tygodniach dowiedziałem się nie ma i będzie za miesiąc (prod. w Europie) ale co tam na głupią szafkę do kuchni produkowaną w całości w Polsce czekam już trzeci miesiąc /kylon pisze: Fascynacja OME polega na umiarkowanej cenie i ogromnej dostępności
Re: Zawieszenie do KZJ70
Heniu. Nikt nie pije do Dobinsona. Przynajmniej ja . Sprzedaje się to co jest dostępne - niestety taka jest brutalna prawda . A paczka z Australii do nas idzie w 50 dni drogą morską, a lotnicza w 3-4 dni - może warto zmienić firmę przewozową . Każdy ma braki magazynowe. Nawet Taubi nie ma wszystkiego. Wszystko zależy co i ile w danym momencie jest potrzebne. Na 30 par resorów do nowego Hila też czekaliśmy prawie 4 miesiące - musieli je wręcz wyprodukować.
Re: Zawieszenie do KZJ70
Przewoźnik jest dobry, wyrabia się w 6 tygodni tylko do tego trzeba doliczyć jeszcze 3-4 tygodnie na realizację zamówienia przez fabrykę. Nie jest to moloch, który ma wielkie moce przerobowe dlatego koncerny typu ARB (OME) , nie zadają się z takimi firmami , szukają tam gdzie jest szybko, dużo i taniej .
Re: Zawieszenie do KZJ70
Tak trochu jak byś miał jaki żal albo, że wszystko inne to shit. Kiedyś i Dobinsons będzie duży - tego wam życzę. Po prostu ARB miało lepszego marketingowca albo na początku zyskało lepsze zaufanie. Toyota jest dużą i nie jest shitem szukającym dużo i tanio . Black Widow też robi wszystko pod klienta.
No i powracając do tematu zawieszenia do KZJ-ota po założeniu sprężyn Dobinsona uprę się nad zmianą przewodów lub zmianą ich mocowań (to pierwsze jest lepsze) .
No i powracając do tematu zawieszenia do KZJ-ota po założeniu sprężyn Dobinsona uprę się nad zmianą przewodów lub zmianą ich mocowań (to pierwsze jest lepsze) .
Re: Zawieszenie do KZJ70
E tam żal odrazu , każdy ma swojego klienta czy to OME, Dobinsons, Ironman itd . Duży krok milowy został już dokonany bo klient ma świadomość i chęć posiadania markowego zawieszenia . Pozostała tylko kwestia dobrego doradzenia kierowana wymaganiami klienta, często właśnie dostępność o tym decyduje . Wielkie firmy mi się nie śnią i przypomniał mi się ostatnio kawał modny wśród księgowych:
Jak szybko można dorobić się w Polsce małej firmy? A założyć dużą, po pół roku działalności staje się małą
A wracając do tematu czy w KZJ jest inaczej poprowadzony układ hamulcowy niz w LJ? Ja mam 6 cm lift i nie mam kłopotu z przewodami, należy tylko linkę od ręcznego bardziej oddalić od mostu bo trze na wykrzyżach o amortyzator.
Jak szybko można dorobić się w Polsce małej firmy? A założyć dużą, po pół roku działalności staje się małą
A wracając do tematu czy w KZJ jest inaczej poprowadzony układ hamulcowy niz w LJ? Ja mam 6 cm lift i nie mam kłopotu z przewodami, należy tylko linkę od ręcznego bardziej oddalić od mostu bo trze na wykrzyżach o amortyzator.
Re: Zawieszenie do KZJ70
Może być inaczej bo Ty masz autko przed 89 rokiem czyli z okrągłymi światłami. Inaczej mocowane są amortyzatory inne sprężyny, inne wahacze itp. W KZJ-ocie wszystko się napina i jest to poparte praktyką z przed miesiąca chyba
Re: Zawieszenie do KZJ70
Na razie nie budowa domu i rozbudowa firmy mają pierwszeństwo, a i nissana trza dozbroić,Heniu pisze:No widzisz a ja znowu nie rozumiem fascynacji jakim darzy się OME , ale mamy wolny kraj i wolny wybór .
Ps Olo zakupiłeś juz coś spod znaku T ?
przedumałem i zaczynam od wyciągarki....
już nie kasztanię
Re: Zawieszenie do KZJ70
Padło na OME ; przód +5cm o zwiększonym obciążeniu 51-100kg a tył +5cm obciążenie standard
Miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle ,zamówiłem jak wyżej a dostałem OME 871 i OME 876 i nie pasuje do KZJ i znowu problem bo pasujących nie ma na stanie a na szybko muszę coś założyć i znowu wraca IRONMAN ?. Pozdro
Miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle ,zamówiłem jak wyżej a dostałem OME 871 i OME 876 i nie pasuje do KZJ i znowu problem bo pasujących nie ma na stanie a na szybko muszę coś założyć i znowu wraca IRONMAN ?. Pozdro
Re: Zawieszenie do KZJ70
To są sprężyny do starego Land Cruiserka.
Re: Zawieszenie do KZJ70
Teraz już wiem "mądry (mądrzejszy) Polak po szkodzie"
Re: Zawieszenie do KZJ70
Na szybko w Dobinsonie do KZJ masz +6cm, a za ok dwa tygodnie +4cm.
Re: Zawieszenie do KZJ70
To wiem , uściśle pytanie czy między LJ po 90 roku a KZJ jest różnica w układzie hamulcowym?kylon pisze:Może być inaczej bo Ty masz autko przed 89 rokiem czyli z okrągłymi światłami. Inaczej mocowane są amortyzatory inne sprężyny, inne wahacze itp. W KZJ-ocie wszystko się napina i jest to poparte praktyką z przed miesiąca chyba
Re: Zawieszenie do KZJ70
Do jutra gość od którego kupiłem ma spróbować poszukać odpowiednich ale z ciekawości ile kosztują Dobisony +6cmHeniu pisze:Na szybko w Dobinsonie do KZJ masz +6cm, a za ok dwa tygodnie +4cm.
Re: Zawieszenie do KZJ70
Na dzień dzisiejszy 640 zł/oś czyli 1280 zł komplet.