aadamuss pisze:Mam tak już od kilku lat i jakoś nie znalazłem chętnego mechanika który by chciał to naprawić. Daje radę chociaż lepiej byłoby jakby równomiernie chłodziło przód i tył.
Chłopaki, a rozważaliście zaklejenie takiej nieszczelności? Teraz jest pełno różnych mas epoksydowych do metalu, które naprawdę robią robotę.
Wypełnia się nimi spore ubytki, łączy metale i inne cuda. Ciśnienie nie jest tu problemem.
Jakiś czas temu widziałem piec CO tak przerdzewiały, że woda z obiegu lała się do paleniska. Właściciel zakleił to zwykłą poksyliną. Z jednej strony słup wody, z drugiej się pali i to działa
Wiem, że to druciarstwo, ale z braku laku lepsze niż udar lub zamarznięcie
A te nieszczelności macie na jakie części przewodu: guma czy aluminium?
Ja ostatnio w swojej 120-tce naprawiałem przewód przy przednim prawym kole, który się przetarł. Odcinek z aluminium i mechanik pospawał ten odcinek. Klima nabita i śmiga az miło.
A te nieszczelności macie na jakie części przewodu: guma czy aluminium?
Ja ostatnio w swojej 120-tce naprawiałem przewód przy przednim prawym kole, który się przetarł. Odcinek z aluminium i mechanik pospawał ten odcinek. Klima nabita i śmiga az miło.
Ja miałem na gwincie/na końcu rurki. Jak pośrodku rurki jest nieszczelność, to podobno da się wstawić jakąś złączkę, która zaślepia rurki.