Prędzej Ci się znudzi niż zepsuje
Nowe 70tki z nowymi cenami
Moderator: luk4s7
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
Popularna benzyna 4,0. Dwie już takie dłubiemy intensywnie.
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
ta, idzie w J7 zrobic, ale kosztuje bagatela 5900 ojro.
chyba, ze ktos potrafi inaczej ogarnac temat
z reszta macie tu do poczytania cennik dodatkowego wyposazenia
https://www.extremfahrzeuge.com/landcru ... sstattung/
u mnie wyszlo, ze musialbym zaplacic za niego 71 tys
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
I jeszcze niemała kupkę (65 k czy coś) dolarów australijskich na mosty portalowe
Full-time'a Kylon ogarnie pewnie nieco taniej, ma już na koncie takie realizacje
Luzik, mi wyszło jakieś 53 kUSD na Bronco, 60 kUSD na Wranglera
...ale i tak mając taką kasę pewnie kupiłbym VDJ76
Full-time'a Kylon ogarnie pewnie nieco taniej, ma już na koncie takie realizacje
Luzik, mi wyszło jakieś 53 kUSD na Bronco, 60 kUSD na Wranglera
...ale i tak mając taką kasę pewnie kupiłbym VDJ76
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
NIe za bardzo rozumiem po co w 70 full time. To traktor z podstawowa zaleta prostota, dostepnosc czesci. Jakby z tylu mial sprezyny srubowe czy rozstaw kol jak z przodu to badziej praktyczne. No ale sknery z tujoty skapia - w koncu nie musza sie tym wozic. Jak sie ekspoloatuje auto w europie to zaleta bo jednak troche obniza zuzycie paliwa, ciszej, to samo ze jest manual (tutaj automat ma ta zaleta ze jak wjezdzasz na wydme to ciezko wlasciwe przelozenie dobrac).
tak 120 na autostradzie toto leci pieknie, nawet radia da sie sluchac i ten widok. Lepszy to chyba tylko z G klasy.
Jak ktos jest ambitny to moze niech wyprodukuje tylni most w PL (szerszy na sprezynach)? Z bebnami! (dawniej byly z tylu tarcze ale z tym ujowym recznym wiec wrocili do podstaw). wiem ze kangury maja.
tak 120 na autostradzie toto leci pieknie, nawet radia da sie sluchac i ten widok. Lepszy to chyba tylko z G klasy.
Jak ktos jest ambitny to moze niech wyprodukuje tylni most w PL (szerszy na sprezynach)? Z bebnami! (dawniej byly z tylu tarcze ale z tym ujowym recznym wiec wrocili do podstaw). wiem ze kangury maja.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
Tiu w sprawie tylnego mostu
https://youtu.be/TBxIQapB-3Y
https://youtu.be/TBxIQapB-3Y
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
Rozstaw kół? Dystanse i po sprawie. Póki nie latasz za dużo po tarkach jest OK. U Kangurów to nielegalne Podobno mają coś z tym zrobić fabrycznie. No a w przypadku zwolnic Marksa problem znika, skorygowali to.
Sprężyny z tyłu pewnie byłyby przydatne, ale kierownicy taczek jakoś dają radę, to i w J7 pewnie da się żyć. Zdaje się z resztą, że i to poprawią w przyszłości niedalekiej - www.instagram.com/toyotaseries
A po co mi full-time? Gdybym jeździł po suchutkim jak pieprz Arabowie, to bym się tak nie napinał. Ale w Polsce często leje, a ja mam ciężką nogę i nie odpuszczam na zakrętach, nie przepadam przy tym za driftowaniem Różnice w zużyciu paliwa są niewielkie, poniżej litra - sprawdziłem, bo przez jakiś miesiąc jeździłem z odpiętym przednim wałem.
Ręczna skrzynia z mojego punktu widzenia jest zaletą - lubię bezwzględne hamowanie silnikiem, automat tego nie da. Ma inne zalety, ale są one mniej istotne dla mnie.
Teraz tylko nazbierać 300 kPLN na VDJ76 plus jeszcze 20% na modyfikacje
Sprężyny z tyłu pewnie byłyby przydatne, ale kierownicy taczek jakoś dają radę, to i w J7 pewnie da się żyć. Zdaje się z resztą, że i to poprawią w przyszłości niedalekiej - www.instagram.com/toyotaseries
A po co mi full-time? Gdybym jeździł po suchutkim jak pieprz Arabowie, to bym się tak nie napinał. Ale w Polsce często leje, a ja mam ciężką nogę i nie odpuszczam na zakrętach, nie przepadam przy tym za driftowaniem Różnice w zużyciu paliwa są niewielkie, poniżej litra - sprawdziłem, bo przez jakiś miesiąc jeździłem z odpiętym przednim wałem.
Ręczna skrzynia z mojego punktu widzenia jest zaletą - lubię bezwzględne hamowanie silnikiem, automat tego nie da. Ma inne zalety, ale są one mniej istotne dla mnie.
Teraz tylko nazbierać 300 kPLN na VDJ76 plus jeszcze 20% na modyfikacje
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
Oprócz wyjaśnienia czemu tylny most jest węższy warto zwrócić uwagę na bardzo obrazowe wyjaśnienie autora czemu ten model prezentuje tak niski komfort i dlaczego wciąż jest produkowany.kpeugeot pisze:Tiu w sprawie tylnego mostu
https://youtu.be/TBxIQapB-3Y
Najbardziej podoba mi się jak opisuje brak drażniącego bipania kiedy drzwi są otwarte - bo ludzie którzy użytkują 70’tki po prostu wiedzą kiedy drzwi ich samochodu są otwarte!
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
Jeśli szukacie jakiegokolwiek info na temat 70, to zdecydowanie polecam kopanie po rynku Australijskim.
Zwolnice, dłuższe mosty, piąty bieg, wymiana resorów na sprężyny, dodatkowe chłodzenie itp itd., wszystko zostało wymyślone i jest w sprzedaży.
System zakupu z Australii tego szpeja, opracowany i przetestowany, to zakup tyle, ze się do kontenera zmieści, nadanie i czekanie.
Wersja na Australię 70 obecnie od tej z Dubaju różni się już zmienionym, dłuższym 5 biegiem oraz PDF i przyciskiem do dopalania.
Fiesty albo i stery:) ten upgrade nie dotyczy aut z Dubaju.
Fajniej wygląda bardziej masywna maska, jest wyższa.
Polecam ciekawy artykuł: https://www.whichcar.com.au/reviews/cus ... newsletter
Konwersja na sprężyny: https://www.superiorengineering.com.au/ ... 4.5ltrTDV8
Zwolnice, dłuższe mosty, piąty bieg, wymiana resorów na sprężyny, dodatkowe chłodzenie itp itd., wszystko zostało wymyślone i jest w sprzedaży.
System zakupu z Australii tego szpeja, opracowany i przetestowany, to zakup tyle, ze się do kontenera zmieści, nadanie i czekanie.
Wersja na Australię 70 obecnie od tej z Dubaju różni się już zmienionym, dłuższym 5 biegiem oraz PDF i przyciskiem do dopalania.
Fiesty albo i stery:) ten upgrade nie dotyczy aut z Dubaju.
Fajniej wygląda bardziej masywna maska, jest wyższa.
Polecam ciekawy artykuł: https://www.whichcar.com.au/reviews/cus ... newsletter
Konwersja na sprężyny: https://www.superiorengineering.com.au/ ... 4.5ltrTDV8
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
Tam właśnie grzebię Potrafią zrobić dodatkowe boczne drzwi do troopka i mnóstwo innych fajnych rzeczy Jednak z mojego punktu widzenia jest to zabawa czysto teoretyczne - nie ten budżet...
Fajnie mają w Australii, ale stanowczo zbyt gorąco, a lista zwierząt, które chcą Cię zabić jest zbyt długa No i czym ja bym się w Australii zajmował, całe życie siedzę w przemyśle motoryzacyjnym, a tam już czegoś takiego nie ma... Zostały akcesoria.
Fajnie zrobione te VDJ76, aczkolwiek zastanawiam się czy skrzynie dadzą radę pracować z takimi watahami Nm Co na to przeguby, krzyżaki, koła talerzowe itd...
Fajnie mają w Australii, ale stanowczo zbyt gorąco, a lista zwierząt, które chcą Cię zabić jest zbyt długa No i czym ja bym się w Australii zajmował, całe życie siedzę w przemyśle motoryzacyjnym, a tam już czegoś takiego nie ma... Zostały akcesoria.
Fajnie zrobione te VDJ76, aczkolwiek zastanawiam się czy skrzynie dadzą radę pracować z takimi watahami Nm Co na to przeguby, krzyżaki, koła talerzowe itd...
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
I to jest właśnie kwintesencja mojego myślenia o prowadzeniu samochodu - jeżeli coś robię, to wiem, że to robię i dlaczego to robię, wiem jakie mogą być skutki i lepiej, żeby samochód się nie wtrącał
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
co do automatu w 70-ce. https://buschtaxi.org/automatik-im-land ... uert-noch/
Nowe 70tki z nowymi cenami
Na codzień, w szkolno-marketowym stylu użytkowania podobne systemy bywają przydatne. Przypomnienie o zapięciu pasów, kontrolki pokazujące czy dzieci to zrobiły na tylnych siedzeniach, bipanie przy ruszaniu na ręcznym itd. Natomiast 70 w założeniu ma być wołem roboczym i kiedy pracuje w kopalni albo jeździ się tym po buszu to takie dodatki są irytujące.stasik pisze:I to jest właśnie kwintesencja mojego myślenia o prowadzeniu samochodu - jeżeli coś robię, to wiem, że to robię i dlaczego to robię, wiem jakie mogą być skutki i lepiej, żeby samochód się nie wtrącał
Ciekawie gość opisał również genezę i skutki węższej osi z tyłu. Im dłuższą wersja i większe dociążenie tyłu tym ten efekt jest bardziej odczuwalny. Ciekawe czy ktoś z tutejszych użytkowników to odczuwa. Większość chyba ma 76 czyli tą z najkrótszym rozstawem osi. Dłuższe to 78 czyli troopy i 79 czyli pickup z podwójną kabiną.
Masz telewizję? Oglądasz czasem? To masz wystarczająco dużo argumentów żeby Australia była pięknym marzeniem, ziemią obiecaną, mistycznym rajem! Serio.stasik pisze: Fajnie mają w Australii, ale stanowczo zbyt gorąco, a lista zwierząt, które chcą Cię zabić jest zbyt długa
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
Luk, nie wychowałem się pod kamieniem Pięknie i wspaniale, nawet znalazłem miejsce, w którym może dałbym radę wytrzymać, ale jednak mimo wszystko za ciepło w lecie. Termostat mnie odcina przy 25 C
Dziecko z tyłu ma się zapiąć bez brzęczka i bata nad głową.. Moje potomstwo tak wychowuję, że jest świadome świata i dlaczego pewne rzeczy należy robić, a innych nie. Rower nie wk...a mnie brzęczeniem przypominającym o założeniu kasku czy przypięciu dziecka do fotelika. Samochód też nie powinien tego robić.
Znajomy chciał zaparkować Superba elegancko przy krawężniku, otworzył drzwi, a Superb zaciągnął hamulec ręczny Idź pan w... wiadomo gdzie z takimi "usprawnieniami"...
Ta tylna wąska oś wywołuje ból mojego inżynierskiego serca, wyjątkowo nieelegancki babol. Co innego jeśli ktoś czegoś nie przewidział, a co innego gdy coś jest robione z premedytacją. Oszczędność tego nie ratuje.
Dziecko z tyłu ma się zapiąć bez brzęczka i bata nad głową.. Moje potomstwo tak wychowuję, że jest świadome świata i dlaczego pewne rzeczy należy robić, a innych nie. Rower nie wk...a mnie brzęczeniem przypominającym o założeniu kasku czy przypięciu dziecka do fotelika. Samochód też nie powinien tego robić.
Znajomy chciał zaparkować Superba elegancko przy krawężniku, otworzył drzwi, a Superb zaciągnął hamulec ręczny Idź pan w... wiadomo gdzie z takimi "usprawnieniami"...
Ta tylna wąska oś wywołuje ból mojego inżynierskiego serca, wyjątkowo nieelegancki babol. Co innego jeśli ktoś czegoś nie przewidział, a co innego gdy coś jest robione z premedytacją. Oszczędność tego nie ratuje.
Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
W mojej 76 jeździłem bez dystansów jakieś dwa lata. Albo jestem pozbawiony uczuć, albo rzeczywiście nie robiło mi to żadnej różnicy.luk4s7 pisze: ↑18 sty 2022, 08:53
Ciekawie gość opisał również genezę i skutki węższej osi z tyłu. Im dłuższą wersja i większe dociążenie tyłu tym ten efekt jest bardziej odczuwalny. Ciekawe czy ktoś z tutejszych użytkowników to odczuwa. Większość chyba ma 76 czyli tą z najkrótszym rozstawem osi. Dłuższe to 78 czyli troopy i 79 czyli pickup z podwójną kabiną.
Wg mnie, na asfalcie to kompletnie bez różnicy. Te teorie o koleinach....., błagam...
Pipcenie pasów można sobie wyłączyć, to rzeczywiście w takim aucie irytujące.
Pipcenie na 120 km/h podobno też, ale rzadko kiedy przekraczam
Brakuje iso fix na tylnej kanapie, ale kawałek blachy zaparty o tylny fotel i problem z głowy, są adaptery, więc można coś kupić.
Stasik, optymalnie dla Ciebie to wyspy kanaryjskie, cały rok 22 stopnie anie jeden w jedną lub w drugą
Australia piękna, ale w buszu tyle dziadostwa lata w powietrzu, że się z auta wysiąść nie da:)
Wystarczy zamieszkać na północy i klimat jest bardzo ok.