Problem z odpaleniem kzte
Moderator: luk4s7
Problem z odpaleniem kzte
Witam. Od pewnego czasu pojawił się problem z odpaleniem zimnej. Ale po kolei. Kontrolka grzania świec żarowych zapala się na bardzo krótki czas , podłączyłem świece na krótko z akumulatora , po ok 10-15 sekundach pali bez problemu ale kopci na biało, po chwili dymienie ustaje, ciepła pali bez problemu. Iskrzenie po podłączeniu świec do akumulatora takie sobie. Pytanie na co byście postawili? Nie grzeją wszystkie, wyłącznik termiczny , wtryski, pompa, czy coś innego. A , razem z problemem pojawił się czek.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Problem z odpaleniem kzte
Pierwsze - odczytaj kod błędu.
Drugie - usuń wskazaną usterkę.
Najczęściej problem tego typu robi regulator kąta wtrysku w pompie - ale niekoniecznie. Temu najpierw odczyt kodu. Mogą też być oczywiście popalone świece - ale one się nie zgłaszają jako błąd ECU.
Drugie - usuń wskazaną usterkę.
Najczęściej problem tego typu robi regulator kąta wtrysku w pompie - ale niekoniecznie. Temu najpierw odczyt kodu. Mogą też być oczywiście popalone świece - ale one się nie zgłaszają jako błąd ECU.
Re: Problem z odpaleniem kzte
Które piny połączyć w kości diagnostycznej? Chyba mogę trochę pojeździć ?
Re: Problem z odpaleniem kzte
Ile kosztują wtryski do tego silnika?
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Problem z odpaleniem kzte
Te same co w każdym innym - E1 i TE1.
Te wtryskiwacze się normalnie odnawia - czyli przez wymianę końcówek rozpylających i wyrównanie ciśnienia otwarcia.
Te wtryskiwacze się normalnie odnawia - czyli przez wymianę końcówek rozpylających i wyrównanie ciśnienia otwarcia.
Re: Problem z odpaleniem kzte
Jak ja się interesowałem z 3 lata temu wymianą końcówek wtrysków to Denso powiedzieli mi chyba po 250-300 zł za sztukę + robocizna .
Testowali je na współczesnych maszynach w Bosch serwisie było dla nich wszystko ok i super( nie polecam ) . dopiero jak trafiłem do starego Pompiarza to on stwierdził że 2 wtryski się zawieszają , wyczyścił i wszystko skończyło się dobrze i nie drogo
Testowali je na współczesnych maszynach w Bosch serwisie było dla nich wszystko ok i super( nie polecam ) . dopiero jak trafiłem do starego Pompiarza to on stwierdził że 2 wtryski się zawieszają , wyczyścił i wszystko skończyło się dobrze i nie drogo
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Problem z odpaleniem kzte
Końcówki, plus taki, prosty tester: https://allegro.pl/oferta/probnik-wtrys ... 9334760405 i można się samemu pobawić w ustawianie (do tego trza jeszcze podkładki kalibrowane - są dostępne przez aso lub uniwersalne), i mikrometr do pomiaru grubości już posiadanych we wtryskiwaczach.
Żeby sprawdzić czy posiadane wtryskiwacze sa w porządku - starczy solo taki tester, i dane z manuala serwisowego, jakie ma być ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
A - jeżli ktoś by se taki tester zamiarował jedynie dla siebie, i pod test tylko wtryskiwaczy stełociśnieniowych - to warto wymienić manometr na taki do 250 bar.
Żeby sprawdzić czy posiadane wtryskiwacze sa w porządku - starczy solo taki tester, i dane z manuala serwisowego, jakie ma być ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.
A - jeżli ktoś by se taki tester zamiarował jedynie dla siebie, i pod test tylko wtryskiwaczy stełociśnieniowych - to warto wymienić manometr na taki do 250 bar.
Re: Problem z odpaleniem kzte
Czek mruga : 1 długi i trzy razy po dwa krótkie co to za bład
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Problem z odpaleniem kzte
Żaden.
Kody migowe są dwucyfrowe, i się zapętlają. Najpierw pogrzeb za instrukcją, jak się je poprawnie odczytuje.
Albo stary tester fabryczny - dekoduje je bez problemu, dla roczników mniej więcej od '98 daje też podgląd livedata.
Kody migowe są dwucyfrowe, i się zapętlają. Najpierw pogrzeb za instrukcją, jak się je poprawnie odczytuje.
Albo stary tester fabryczny - dekoduje je bez problemu, dla roczników mniej więcej od '98 daje też podgląd livedata.
Re: Problem z odpaleniem kzte
Problem rozwiązany, odpadły przewody od czujnika temperatury za filtrem oleju.