Miałem do czynienia z innym produktem z logiem NTY - pompa wspomagania. Do silnika 2JZ-GTE, tak dokładniej - ale to identyczna pompa jak do wszystkiego innego, ino w postprodukcji optymalizowana pod mocowania innego silnika.
To jest generalnie produkt z bardzo niskiej półki - poza tym że do 2JZ zwyczajnie nie pasował (nie to wydanie pompy, odsadzało koło pasowe na silniku o szerokość paska), brak gwintów w otworach montażowych - to po rozebraniu (bo finalnie poskładałem na starym korpusie nowe elementy tłoczące) totalnie spaprane łożyskowanie - ślizg zamiast igiełek, i w efekcie gigantyczne luzy (nawet w porównaniu z dwudziestoletnim oryginałem).
Całość wyglądała tak - jak by była poskładana z puzzli - w miarę sensownie wykonamy rotor, łopatki czy zawór kontrolny ciśnienia (dało się zainstalować bez scen w ori korpusie) - ale całość włożona do byle jak wykonanego odlewu korpusu.
Może maglownice dla tego brandu robił kto iny - czas pokaże