Mam na oku Land Cruisera 100 , rocznik 2000
przebieg ok 300.000 km w oryginale
cała obsługa w aso ale po pierwszych oględzinach :
duuuuuużo rudej na ramie - wydaje się powierzchowna , jakieś tam drobne blaszki, osłonki na tylnym moście - zżarte p[rawie zupełnie, czy są miejsca specyficzne gdzie sprawdzić ?
korozja na karoserii w jednym miejscu - parch na nadkolu
auto widać, że latane po terenie, topiona nie była ale mocno widać offroadowe dosyć mocne i intensywne użytkowanie...
z szybkiej obserwacji
nie robi blokada tylnego mostu (podobno już od paru lat)
nie robi blokada centralna międzyosiówki
podobno wymieniają olej w skrzyni przy każdej wymianie oleum w silniku bo kolor oleju ze skrzyni podobno nie nastraja pozytywnie
zawias o dziwo robi
klima, silnik wydaje się oki...
hamulce podobno wytrzymywały pół roku...
kabina znośna choć do określenia "super" jest daleka
zakładam, że po zakupie lista "do zrobienie" znacznie się powiększy bo patrząc na poziom obsługi ASO obawiam się, że ich serwis sprowadzał się do wymiany oleju i tyle...
cena jest dosyć atrakcyjna jednak czy warto pchać się w takiego lekkiego trupa czy jednak odpuścić sobie
i kupić poliftowy, 4 lata młodszy , 100 x piękniejszy , i niestety ponad dwa razy droższy ?
czy cena na początku atrakcyjna nie zabije mnie potem ?
wiem, że to wróżenie z fusów ale macie jakieś doświadczenia ?
LC 100 4,7 pomoc przy zakupie
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:55
- Kontakt:
- BOCIAN
- Posty: 355
- Rejestracja: 23 maja 2013, 15:12
- Auto: HDJ100 1HD-FTE
by?o: 7xLR Discovery, Vitara, Samurai, YJ, LO40 - Kontakt:
Re: LC 100 4,7 pomoc przy zakupie
OOOOOO! Widzę kolejny wielbiciel "zielonego jaja", co próbuje się przechrzcić
Witaj!
Podobne rozterki przeżywam, jak Ty! - Skąd jesteś? Napisz w profilu.
Ja po 7-mej sztuce Discovery zgrzeszyłem z LC
Kupiłem J100 1HD-FTE, czyli 4,2TD mocno zmęczoną, w kwietniu. Czyli w zasadzie silnik inny niż ta, którą rozważasz - reszta podonie.
Walczę z nią od tamtego czasu...
Objawy u mnie są podobne do opisywanych pzrez Ciebie: Ruda w błotnikach - u mnie wszystkie, ruda w ramce szyby czołowej, ruda w klapie bagażnika, oba progi shrot. O dziwo u mnie reszta jest niezła: rama i podłoga zdrowe. Blokada tylna padaka, to standard, u mnie tez nie robi. Ja mam manual w odróżnieniu do Ciebie, też ciut stęka. Reszta jest pancerna.
Nie wiem ile masz za niego zapłacić, ale nie bój się kosztów startowych w Toyo - są niższe niż w Discovery. Blacharkę ja ogarniam calą i to jest poważny koszt. Przy zcym jeżeli piszesz, że możesz ją kupić za połowę ceny egcemplarza cywilnego, w miarę zadbanego - bierz. Zrobisz sobie auto do Off i wyjdziesz na cenę auta zadbanego.
Ja osobiście odrzucałem auta po 2002, jako że nie chciałem jeszcze badziewniejszego układu kierowniczego (przy zastosowaniu off), oraz pakietu dodatkowej elektroniki po lifcie.
Napisz na priv jakieś szczegóły to ocenimy, co robić.
Witaj!
Podobne rozterki przeżywam, jak Ty! - Skąd jesteś? Napisz w profilu.
Ja po 7-mej sztuce Discovery zgrzeszyłem z LC
Kupiłem J100 1HD-FTE, czyli 4,2TD mocno zmęczoną, w kwietniu. Czyli w zasadzie silnik inny niż ta, którą rozważasz - reszta podonie.
Walczę z nią od tamtego czasu...
Objawy u mnie są podobne do opisywanych pzrez Ciebie: Ruda w błotnikach - u mnie wszystkie, ruda w ramce szyby czołowej, ruda w klapie bagażnika, oba progi shrot. O dziwo u mnie reszta jest niezła: rama i podłoga zdrowe. Blokada tylna padaka, to standard, u mnie tez nie robi. Ja mam manual w odróżnieniu do Ciebie, też ciut stęka. Reszta jest pancerna.
Nie wiem ile masz za niego zapłacić, ale nie bój się kosztów startowych w Toyo - są niższe niż w Discovery. Blacharkę ja ogarniam calą i to jest poważny koszt. Przy zcym jeżeli piszesz, że możesz ją kupić za połowę ceny egcemplarza cywilnego, w miarę zadbanego - bierz. Zrobisz sobie auto do Off i wyjdziesz na cenę auta zadbanego.
Ja osobiście odrzucałem auta po 2002, jako że nie chciałem jeszcze badziewniejszego układu kierowniczego (przy zastosowaniu off), oraz pakietu dodatkowej elektroniki po lifcie.
Napisz na priv jakieś szczegóły to ocenimy, co robić.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 wrz 2014, 16:55
- Kontakt:
Re: LC 100 4,7 pomoc przy zakupie
cześć, jestem z Legnicy
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: LC 100 4,7 pomoc przy zakupie
zabije...bonopingwin pisze: czy cena na początku atrakcyjna nie zabije mnie potem ?
zabije Cię doprowadzenie do stanu igła, bo do setki drogie wszystko jest baaaaardzo
chyba, ze coś się zmienilo przez ostatnie parę lat, ale nie sadzę
ale to naprawdę super auto, wdzięczne niesamowicie - warunek - niezmęczony egzemplarz !!