Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Moderator: luk4s7
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Gratulacje Francku!
Na najbliższym Campie to nawet Ci chętnie dobrą miejscówkę obok zaklepię!
A są jakieś foty?
Na najbliższym Campie to nawet Ci chętnie dobrą miejscówkę obok zaklepię!
A są jakieś foty?
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Będą pod koniec października. Na razie Zmota Challenge i wszystkie związane z tym perypetie. Budżetowo powinienem skończyć projekt do końca grudnia. W sumie tylko snork, windy ( z przodu będzie King One, z tyłu Dragon Winch ), przetwornica 220V, lekka zabudowa, lodzia, webasto i kompresorek) + dokończenie przekładki ( ale 80% już jest zrobione ). Być może zafunduję jej też blokadę tyłu. Zawias zostaje seryjny bo jest ok, koła mam. Jedynie z klimą będzie rzeźba ale Addams mi coś pomoże Dalej nie motam i będzie tak jak w fabryce.
Ponawiam apel o górę z dowolnego Hiluxa ( tak do 2005 roku )
Ponawiam apel o górę z dowolnego Hiluxa ( tak do 2005 roku )
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
jest czad Francu....trzymam kciuka (jednego)
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Śliczna, taka kościołowa, pasuje do ciebie
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Podliczaj koszty i zdaj potem relacje ile wyjdzie na gotowo
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
od stycznia anglika zarejestruje bez probleu więc po co zmieniać cokolwiek, tylko pewnie ubezpieczenie bedzie zabijać.
paweł
paweł
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Paweł wyprzedź ciężarówkę anglikiem, bedziesz wiedział "po co"
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Żadnych anglików. Już jeździłem Parchem z kierą po prawej i dzięki. Za głupi jestem. Przekładka jest zrobiona oprócz instalacji i paru dupereli ( sterowanie panelem komfortu, klimatyzacja ) Zresztą nie była trudna bo ściana grodziowa jest do tego przystosowana. Wyjdzie całość pewno ze 22-24kzł bo tak musi tym bardziej, że potrzeba mi jeszcze felg 16-stek, windy, snorka, kompresora i zabudowy. Gorzej z tym Hilem. Nie wiem czy nie pójdę jednak w przedłużaną 70-tkę na ramie 78 ( pomysł Addamsa ) Tylko co z drugimi drzwiami ? Wsiadanie przez fotele jest upierdliwe jak cholera a 2 -osobowego auta nie chcę.
Albo budka Hila na ramie 78-ki. Tu w zasadzie komponenty mam ale boję się o budżet
Albo budka Hila na ramie 78-ki. Tu w zasadzie komponenty mam ale boję się o budżet
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Gratulacje
ja już w brązowej przekroczyłem taki budżet a zderzaków ani snorkela nie ma
szukaj w Niemczech, Austrii lub Szwajcarii VW taro 4wd - łatwiej trafić niż ze sztywnym przodem anglika
budowanie pickupa na bazie lj78 nie ma sensu to jednak troszkę inne konstrukcje szczególnie że hil ma resory
ja już w brązowej przekroczyłem taki budżet a zderzaków ani snorkela nie ma
szukaj w Niemczech, Austrii lub Szwajcarii VW taro 4wd - łatwiej trafić niż ze sztywnym przodem anglika
budowanie pickupa na bazie lj78 nie ma sensu to jednak troszkę inne konstrukcje szczególnie że hil ma resory
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Konrad, dlatego właśnie że hil ma resory pomysł na zrobienie pickupa na 78
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Uwaga na 11-cyfrowy VIN ! moja 78 byla z 94r a od 93 ma byc juz w/g wymogow dlugi numer, wiec musialem wystapic do ... Ministra Transportu (!) o odstepstwo od wymogow technicznych
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
jeśli chodzi o wytrzymałość to resor jest lepszy i dlatego chyba franc chce hilaAddams pisze:Konrad, dlatego właśnie że hil ma resory pomysł na zrobienie pickupa na 78
w razie wtopy resor łatwiej naprawić nić pogięty lub pęknięty wahacz
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Pekniety wachacz radialny J7?
Raz podjąłem próbę przegięcia takiego wahacza, bo mi sie zachciało zaoszczędzić na mimośrodowych tulejach Prasa 12T dała radę - ale dopiero jak nabrał czerwonego koloru pod palnikiem ...
Wszystko da się zepsuć - to oczywiste. Ale złamane resory to się widuje byle kiedy. Natomiast radiusa - no jeszcze nie doświadczyłem Resory pękaja zmęczeniowo po prostu. Radiusem trzeba konkretnie przywalić - wtedy sie zegnie. Pęknąć może przy prubie prostowania na zimno.
A - nakłamałem - raz widziałem połamany radius - w ... patrolu Ale od strzała to koło przednie było gdzies pod fotelem kierownika ...
Raz podjąłem próbę przegięcia takiego wahacza, bo mi sie zachciało zaoszczędzić na mimośrodowych tulejach Prasa 12T dała radę - ale dopiero jak nabrał czerwonego koloru pod palnikiem ...
Wszystko da się zepsuć - to oczywiste. Ale złamane resory to się widuje byle kiedy. Natomiast radiusa - no jeszcze nie doświadczyłem Resory pękaja zmęczeniowo po prostu. Radiusem trzeba konkretnie przywalić - wtedy sie zegnie. Pęknąć może przy prubie prostowania na zimno.
A - nakłamałem - raz widziałem połamany radius - w ... patrolu Ale od strzała to koło przednie było gdzies pod fotelem kierownika ...
Re: Powrót syna marnotrawnego- LJ78 Francka
Ja widziałem wyczynowe Equipe czy jakoś tak, zgięte w Tomcacie ale nie pęknięte. Takie były ładne, ażurowane.
Pickup na J78 to jest moim zdaniem fajna myśl, choć nie brałem pod uwagę, że Francu chce 4 osobowego, myślałem że półtoraka. Ciekawe ile waży rama J78 z mostami na radiusach i panhardami w porównaniu do hilowej na resorach. Bo lekkość to jest to na czym francowi zależy (żeby nie musiał tego pięknie wymyślonego autka w bezdennym bagnie na kamczatce zostawić )
Ja mam podobną koncepcję ze zmodyfikowaną nieco krótką budką od J4
Pickup na J78 to jest moim zdaniem fajna myśl, choć nie brałem pod uwagę, że Francu chce 4 osobowego, myślałem że półtoraka. Ciekawe ile waży rama J78 z mostami na radiusach i panhardami w porównaniu do hilowej na resorach. Bo lekkość to jest to na czym francowi zależy (żeby nie musiał tego pięknie wymyślonego autka w bezdennym bagnie na kamczatce zostawić )
Ja mam podobną koncepcję ze zmodyfikowaną nieco krótką budką od J4