KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Moderator: luk4s7
KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Ahoj,
Dziś autko zgasło podczas spokojnej jazdy i nie odpali.
Dziwne bo wczoraj cały dzień w terenie śmigało.
Błędów nie pokazuje.
Co mogło pójść nie tak?
Paliwo od zbiornika idzie...
Dziś autko zgasło podczas spokojnej jazdy i nie odpali.
Dziwne bo wczoraj cały dzień w terenie śmigało.
Błędów nie pokazuje.
Co mogło pójść nie tak?
Paliwo od zbiornika idzie...
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Urwał się któryś kabelek od któregoś z czujników. Lub nie ma paliwa.
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Hmm.
Wiec zrobiłem zworkę i nie pokazało błędów.
Podłączyłem Spill valve na krótko gdy kolega kręcił i odpalił ale rozłączyłem bo spanikowałem- spalanie stukowe i duże obroty-pewnie za dużo paliwka.
Cewka na nim pokazuje 1,7 Ohm. Rozumiem że pewnie tu coś nie pykło lub ze sterowaniem, może by oscyloskop wpiąć?
Otworzyłem dolot i psikając plakiem ładnie odpalił i tak po chwili plakowania sam pracował i startuje lekko.
Pracuje odrobinę nierówno pod obciążeniem i dymi ciut na biało/szaro gdy mocniej przygazuję. Teraz wyskoczył blad 33 bo pewnie że dolot.
Coś nie teges z paliwkiem, które dość lekko dochodzi ze zbiornika
(kiedyś ON był smaczniejszy )
Proszę doradzić czy idę w dobrą drogę?
Sprawdzenie okablowania i ECU. Czyszczenie pompy, czujnika boost(czy jego błąd odcina paliwo?)
EGR mam odłączony.
Przymierzam sie by zamontować intercooler od hiluxa wiec musze to wszystko na stocku dograc.
Pozdrawiam
Wiec zrobiłem zworkę i nie pokazało błędów.
Podłączyłem Spill valve na krótko gdy kolega kręcił i odpalił ale rozłączyłem bo spanikowałem- spalanie stukowe i duże obroty-pewnie za dużo paliwka.
Cewka na nim pokazuje 1,7 Ohm. Rozumiem że pewnie tu coś nie pykło lub ze sterowaniem, może by oscyloskop wpiąć?
Otworzyłem dolot i psikając plakiem ładnie odpalił i tak po chwili plakowania sam pracował i startuje lekko.
Pracuje odrobinę nierówno pod obciążeniem i dymi ciut na biało/szaro gdy mocniej przygazuję. Teraz wyskoczył blad 33 bo pewnie że dolot.
Coś nie teges z paliwkiem, które dość lekko dochodzi ze zbiornika
(kiedyś ON był smaczniejszy )
Proszę doradzić czy idę w dobrą drogę?
Sprawdzenie okablowania i ECU. Czyszczenie pompy, czujnika boost(czy jego błąd odcina paliwo?)
EGR mam odłączony.
Przymierzam sie by zamontować intercooler od hiluxa wiec musze to wszystko na stocku dograc.
Pozdrawiam
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Odłączyć może go immo - lub fizycznie urwany któryś kabel.
Ze spillvalvem to się tak nie baw - to zawór impulsowy, i napięcie tam podawane jest na dosyc krótko - kilka ms max. Zasilając go na stałe sfajczy sie szybciutko - już nie mówiąc, że to daje pełną dawkę paliwa na stałe
Ze spillvalvem to się tak nie baw - to zawór impulsowy, i napięcie tam podawane jest na dosyc krótko - kilka ms max. Zasilając go na stałe sfajczy sie szybciutko - już nie mówiąc, że to daje pełną dawkę paliwa na stałe
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
A może... Objawy podobne
http://drivesunday.blogspot.com/2017/02 ... build.html
Na YT jest kilka filmików jak wyczyścić wszystkie siteczka w pompie kzjte. Gdzieś miałem zapisane linki, jak znajdę po mogę podrzucić. Kiedyś nawet miałem ochotę wyczyścić te siteczka, a mi przeszło na samodzielny demontaż/montaż pompy.
Ale może lepiej poczyścić na stole niż w polu. Czekam na rozwiązanie problemu, zawsze się człowiek dowie co go trafi w najmniej odpowiednim momencie.
http://drivesunday.blogspot.com/2017/02 ... build.html
Na YT jest kilka filmików jak wyczyścić wszystkie siteczka w pompie kzjte. Gdzieś miałem zapisane linki, jak znajdę po mogę podrzucić. Kiedyś nawet miałem ochotę wyczyścić te siteczka, a mi przeszło na samodzielny demontaż/montaż pompy.
Ale może lepiej poczyścić na stole niż w polu. Czekam na rozwiązanie problemu, zawsze się człowiek dowie co go trafi w najmniej odpowiednim momencie.
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Dzieki, fajny opis.
Wyjeta pompa i dziwna sytuacja.
Jasne i twarde drobinki jakby plastiku byly na dojściu do spill valve. Pewnie cos tam przytykały.
NIe mam pojęcia skąd sie wzięły.
https://drive.google.com/open?id=1WcJZD ... muBnggXnNI
Jeden z filterkow był uszkodzon...
Folder z fotkami:
https://drive.google.com/open?id=1Vxxhg ... 0um0-UvmYQ
Filterek na powrocie tez wygladał na dość zapchany....
Czy jest sens rozkrecać pompę? Wygląda jak puszka Pandory.
Wyjeta pompa i dziwna sytuacja.
Jasne i twarde drobinki jakby plastiku byly na dojściu do spill valve. Pewnie cos tam przytykały.
NIe mam pojęcia skąd sie wzięły.
https://drive.google.com/open?id=1WcJZD ... muBnggXnNI
Jeden z filterkow był uszkodzon...
Folder z fotkami:
https://drive.google.com/open?id=1Vxxhg ... 0um0-UvmYQ
Filterek na powrocie tez wygladał na dość zapchany....
Czy jest sens rozkrecać pompę? Wygląda jak puszka Pandory.
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Tu masz filmiki dotyczące pompy - linki z notatek, pisze w biegu nie sprawdzałem czy dobre linki wkleiłem.
Chyba samo wykręcenie wkręcenie jest najtrudniejsze.
PS. mocno sie umordowałeś, demontując?
https://youtu.be/S4WontG4xrA
https://youtu.be/qjDKJvVXUAc
https://youtu.be/Xzws_H9z5Zg
PS1
Daj znać jak wyszło z powrotnym montażem, montaż mnie powstrzymuje przed grzebaniem w pompie
Chyba samo wykręcenie wkręcenie jest najtrudniejsze.
PS. mocno sie umordowałeś, demontując?
https://youtu.be/S4WontG4xrA
https://youtu.be/qjDKJvVXUAc
https://youtu.be/Xzws_H9z5Zg
PS1
Daj znać jak wyszło z powrotnym montażem, montaż mnie powstrzymuje przed grzebaniem w pompie
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Super. No właśnie nabrałem ochoty na prace po obejrzeniu tych filmikow.
Demontaż jest prosty. Nie trzeba drzeć napędu rozrządu tylko nakretka ośki pompy i bez większych problemów.
Szukam gdzie by tu taki filterek pod czujnik temperatury można zakupić...
Demontaż jest prosty. Nie trzeba drzeć napędu rozrządu tylko nakretka ośki pompy i bez większych problemów.
Szukam gdzie by tu taki filterek pod czujnik temperatury można zakupić...
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Ten mały filterek kosztuje ponad 80zl i trzeba czekac kilka dni. Poskładam i odpalam gada. Sprawdze Instalację elektryczną.
Może na złomowisko dojedzie
https://drive.google.com/open?id=13Um8R ... cISutquBvl
Może na złomowisko dojedzie
https://drive.google.com/open?id=13Um8R ... cISutquBvl
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Sam sie updatuje
Złożona i ustawiona pompa na znak.
Toyka śmiga jak złoto. Zero dymu. Na 3 biegu można bez wibracji niżej zejść z obotami w zakrętach- jeśli trzeba.
Teraz pali na widok kluczyka i gaśnie aksamitnie-bez szarpniecia.
Można sie zabrać za struganie intercoolera, boost moda i delikatne zwiekszenie dawki.
Pozdrawiam
Złożona i ustawiona pompa na znak.
Toyka śmiga jak złoto. Zero dymu. Na 3 biegu można bez wibracji niżej zejść z obotami w zakrętach- jeśli trzeba.
Teraz pali na widok kluczyka i gaśnie aksamitnie-bez szarpniecia.
Można sie zabrać za struganie intercoolera, boost moda i delikatne zwiekszenie dawki.
Pozdrawiam
- Jake
- Moderator
- Posty: 2458
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: KZJ95L 1KZTE Zgasł i amba
Super Gratuluje sukcesu!