Pomoc z wyborem 150
Moderator: luk4s7
Pomoc z wyborem 150
Witam wszystkich serdecznie, przepraszam za zawracanie gitary ale która oferta 150 wydaje Wam się najbardziej sensowna i gdzie tu może być haczyk
Wiadomo Vin muszą podać, jak nie podadzą to oferty nie biorę pod uwagę, chciałem jeszcze sprawdzić te samochody w https://www.autotesto.pl/, kiedyś mazdę sprawdzałem i wydaje mi się że lipy nie dali. Tak więc 2 oferty z dosyć śmiesznymi przebiegami..
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... zkRkK.html
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... t=40625940
Za każdą opinię Wielkie Dzięki!
Wiadomo Vin muszą podać, jak nie podadzą to oferty nie biorę pod uwagę, chciałem jeszcze sprawdzić te samochody w https://www.autotesto.pl/, kiedyś mazdę sprawdzałem i wydaje mi się że lipy nie dali. Tak więc 2 oferty z dosyć śmiesznymi przebiegami..
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... zkRkK.html
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... t=40625940
Za każdą opinię Wielkie Dzięki!
Re: Pomoc z wyborem 150
Obydwa auta to ta sama wersja. Przebiegi są małe jak na ten rocznik. Ja rok temu sprzedawałem Prestige z 2010 i miał 165.000. Dodam, że dużo nie jeździłem. Sprawdź, który mniej wytarty w środku i w którym łatwiej zdemontować to chromowane badziewie. Może sprzedawca zgodzi się obniżyć cenę i zatrzymać to sobie.
Re: Pomoc z wyborem 150
I za ile sprzedales jesli mozna zapytac? A czemu sprzedales?
Re: Pomoc z wyborem 150
O co chodzi z tym montowaniem kaloryfera z przodu....
Re: Pomoc z wyborem 150
Była taka moda. Jest Land, to musi być kaloryfer. Taki układ, jaki ma Steeler z TMP to chyba kura znosząca złote jaja. Dzisiaj widziałem Hila zmotanego przez TMP na pokazówkę i oczywiście chrom wali po oczach.
@ cahir
Sprzedałem drożej niż te z ogłoszeń. Komuś nie zależało na chromie, pneumatyce, dachu szklanym, DVD i plastodrewnie. Ucieszył się za to z blokady tyłu i ogrzewania postojowego. Powód był prozaiczny: nowy Land płynął już z Japonii. W obydwu ogłoszeniach, moim zdaniem, masz pewne atuty: brak DPF i moc podkręcona na toyotowskim boxie. Jest bardzo prawdopodobne, że pochodzą z polskiej dystrybucji. Takie wyposażenie nie było popularne za granicą, jeśli już, to było cholernie drogie. Przegonisz aktualne 2.8 dłubiąc palcem w nosie.
Moim zdaniem stare 3,0 z chipem było bardzo udanym autem. Ja, oprócz chorób wieku dziecięcego nowej budy, nie miałem większych problemów. No może z KDSS był większy zonk ale TMP wzięło to na klatę.
Sprawdź historię w ASO i avanti.
@ cahir
Sprzedałem drożej niż te z ogłoszeń. Komuś nie zależało na chromie, pneumatyce, dachu szklanym, DVD i plastodrewnie. Ucieszył się za to z blokady tyłu i ogrzewania postojowego. Powód był prozaiczny: nowy Land płynął już z Japonii. W obydwu ogłoszeniach, moim zdaniem, masz pewne atuty: brak DPF i moc podkręcona na toyotowskim boxie. Jest bardzo prawdopodobne, że pochodzą z polskiej dystrybucji. Takie wyposażenie nie było popularne za granicą, jeśli już, to było cholernie drogie. Przegonisz aktualne 2.8 dłubiąc palcem w nosie.
Moim zdaniem stare 3,0 z chipem było bardzo udanym autem. Ja, oprócz chorób wieku dziecięcego nowej budy, nie miałem większych problemów. No może z KDSS był większy zonk ale TMP wzięło to na klatę.
Sprawdź historię w ASO i avanti.
Re: Pomoc z wyborem 150
też szukam od jakiegoś czasu ale takie omijam. Zbędne są takie bajery, lepiej szukać zwykłej prostej Prado. Mniej się będzie psuło bo to już nie nowe auta - owszem znalezienie Prado graniczy z cudem bo jak już ktoś kupował to musi być full ..cahir pisze:Witam wszystkich serdecznie, przepraszam za zawracanie gitary ale która oferta 150 wydaje Wam się najbardziej sensowna i gdzie tu może być haczyk
Wiadomo Vin muszą podać, jak nie podadzą to oferty nie biorę pod uwagę, chciałem jeszcze sprawdzić te samochody w https://www.autotesto.pl/, kiedyś mazdę sprawdzałem i wydaje mi się że lipy nie dali. Tak więc 2 oferty z dosyć śmiesznymi przebiegami..
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... zkRkK.html
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... t=40625940
Za każdą opinię Wielkie Dzięki!
Re: Pomoc z wyborem 150
Proste Prado to znajdziesz z importu. U nas raczej schodziły Prestige lub X.
Re: Pomoc z wyborem 150
Odświeżając trochę założony przeze mnie temat i opierając się na innym temacie http://www.tlc.org.pl/viewtopic.php?f=49&t=14070, czy uważacie , że rzeczywiście lepiej kupić prado lub sol, niż prestige lub X??? Czy poziom komplikacji leży tylko i aż w zawieszeniu czy w lepszych wersjach jest jeszcze więcej komplikacji? Czy w razie poważniejszej lub upierdliwie powtarzającej się usterki można ten cały KDSS wywalić i doprowadzić zawieszenie do wersji prado lub sol (sol chyba też nie ma KSS-u?). Tak, ja wiem można zawsze powiedzieć kup nowy i problemów na pewno nie będzie, ale kupując używany np 7-8 letni i chcąc go eksploatować kolejne tyle to rodzi się pytanie.. Czy na poziomie komplikacji jest jakaś duża różnica między prado a sol? Czy wersje po liftingowe 2013 są w czymś lepsze od przed liftingowych (lub gorsze..) mówimy o 3.0 d4d. W prado te fotele trochę brzydkie.. nie uważacie że w samochodzie za 200k to wstyd wsadzać fotele z taką tapicerką, w sol już trochę ładniejsza.. ale skóra dopiero w Invincible, lub Prestige , X. Z góry dzięki za odpowiedź może przyda się dla potomnych
Re: Pomoc z wyborem 150
KDSS możesz wywalić. Niektórzy tak robią, żeby wstawić inny, wyższy zawias. Z KDSSem nie pobawisz się już innym zawiasem. Ja nie negowałbym tego systemu. Pewien czas jeździłem bez KDSS i byłem wniebowzięty jak go odzyskałem. Stare 3.0 jest moim zdaniem lepsze od nowego 2.8. Nie chodzi tylko o osiągi. Ja miałem jeszcze wersję bez DPFa. To taki traktorowy silnik - głośny jak jest zimny albo na wysokich obrotach. Swoje jednak robi, zwłaszcza z chipem. Liftingi wizualne są... no właśnie tylko wizualne. Z tą skórą w LC to nie ma co przesadzać. Nie jest wysokiej jakości, szyta zresztą na miejscu w Polsce przed dostarczeniem auta do klienta. Zwłaszcza jasna skóra wykazuje duże zużycie po większym przebiegu.
Biorąc auto do wożenia rodziny i wygodnego przemieszczania brałbym możliwie pełen wypas z dachem otwieranym, skrętnymi światłami (w nowym ich już nie ma), KDSS czy DVD dla tylnego rzędu. Takie wyposażenie było kiedyś w wersji X. Nie miała ona jednak tylnej blokady mostu. Jeżeli planujesz czasem pojeździć w terenie, mogłaby być przydatna. Z dołożeniem jednak też nie ma problemu.
Biorąc auto do wożenia rodziny i wygodnego przemieszczania brałbym możliwie pełen wypas z dachem otwieranym, skrętnymi światłami (w nowym ich już nie ma), KDSS czy DVD dla tylnego rzędu. Takie wyposażenie było kiedyś w wersji X. Nie miała ona jednak tylnej blokady mostu. Jeżeli planujesz czasem pojeździć w terenie, mogłaby być przydatna. Z dołożeniem jednak też nie ma problemu.
Re: Pomoc z wyborem 150
A czemu wywalać KDSS do zmiany zawieszenia? Jest specjalna procedura do montażu zawieszenia z KDSS tylko warsztaty Pana Kazia nie mają o niej pojęcia i każą wywalać KDSS
Re: Pomoc z wyborem 150
Bo KDSS to system regulowania sztywności stabilizatorów. Pneumatyka zawieszenia (w 120 i 150 tylko tylnej osi) i regulowana sztywność amortyzatorów to inny temat.