HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Moderator: luk4s7
HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Że się tak wtrancę: jak HZJ to nie V8 tylko R6. VDJ76 to V8.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
W ogłoszeniu jest mowa o VDJ.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Przyglądając się tym nowym terenówkom, skłaniam się do takiej oto małej dygresji, iż już tylko jeep ze swoim wranglerem się ostał. Od pewnego czasu spotykam się w terenie na różnej maści wypadach z grupą Wranglery Trójmiasto i naprawdę jestem pełen podziwu dla tego modelu jeepa. Cena nowego jest niższa niż powyżej omawianej taczki, a wyposażenie łącznie z obiema blokadami w standardzie. Szpeju do tego co niemiara i nie jest już to ten sam zjeep co był kiedyś, teraz to naprawdę kawał dobrego żelaza.......ale to tylko taka mała dygresja z mej strony.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
To chyba trochę inne pojazdy pod względem zastosowania.
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2523
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
w jeepie brak możliwości normalnego stalowego dachu - i sie chyba w środku ciężko spi
no i nie wiem czy bym zaryzykował jeepem podróż dookoła świata
no i nie wiem czy bym zaryzykował jeepem podróż dookoła świata
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
A z ktorym iby silnikiem ? Ten cip ?
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
To takie cuś, kosztuje 240 tysi i zre 22 litry paliwa. I nie miesci sie w tradycyjne koleiny i wymaga wozenia zapasowej szyby drzwi do bagaznika (trudna decyzja najpierw drzwi czy kolo)i kola zapasowego w nim, bo zawieszenie MT na stelazyku z tylu powoduje jego "upierd...e". Na plaze ok, w "Majami".
A, i wypada miec nie wiecej jak 165 cm wzrostu , zeby cos widziec, chyba, ze od razu sciagasz plastikowy daszek.
A diesle fiata, to powinny miec zastosowanie w silnikach do wycietaczek, a nie napedzac tego w wiekoszosci przypadkow tylnonapedowca.
A, i wypada miec nie wiecej jak 165 cm wzrostu , zeby cos widziec, chyba, ze od razu sciagasz plastikowy daszek.
A diesle fiata, to powinny miec zastosowanie w silnikach do wycietaczek, a nie napedzac tego w wiekoszosci przypadkow tylnonapedowca.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Uprzedzenie i niewiedza o innej marce przez kolegę przemawia....
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Szanowny kolega raczy mnie oświecić, w którym punkcie wykazałem się nie wiedzą ?jezus pisze:Uprzedzenie i niewiedza o innej marce przez kolegę przemawia....
Opieram ją na empirycznych doświadczeniach kolegów jeepniętych, ogólnodostępnym cenniku oraz znanym wszystkim problemom z downsizngiem silników jeepa, żeby wogóle sprzedawały się w Europie.
Drugą dosyć istotna kwestią, jest całkowity brak występowania gatunku jeep, jako modelu użytkowego.
Nie można go zatem stawiać do "porównań" z obecnie produkowaną serią 7.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Jasne, porządek musi byćluk4s7 pisze:Że się tak wtrancę: jak HZJ to nie V8 tylko R6. VDJ76 to V8.
czyli w modelu 76 mamy do wyboru:
HZJ 76 = R6 Diesel wolnossący , 4.2, 130 KM (96 kW) przy 4000 obr./min., 280 Nm przy 2000 obr./min., masa 2,3 t
VDJ 76 = V8 z wtryskiem paliwa, 4.5, 231 KM (151 kW) przy 3400 obr./min., 430 Nm przy 1200 obr./min., masa 2,3 t
GRJ 76 = V6 z wtryskiem paliwa, 4.0, 235 KM (173 kW) przy 5200 obr./min., 362 Nm przy 3800 obr./min., masa 2,3 t
i babcia:
KZJ 78 = 4-cylindrowy rzędowy turbodiesel, 3.0, 125 KM (92 kW) przy 3600 obr./min., 295 Nm przy 2000 obr./min., masa 1,85 t
LJ 78 = 4-cylindrowy rzędowy turbodiesel z wtryskiem paliwa, 2.4, 97 KM (71 kW) przy 3800 obr./min., 230 Nm przy 2400 obr./min., masa 1,85 t
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Nooo! Teraz gra.
HZJ najbardziej odporny i bezawaryjny. Ospały.
VDJ aksamitnie pracuje i ciągnie od dołu.
GRJ cicha praca ale trzeba kręcić wysoko żeby dynamicznie jechał.
HZJ najbardziej odporny i bezawaryjny. Ospały.
VDJ aksamitnie pracuje i ciągnie od dołu.
GRJ cicha praca ale trzeba kręcić wysoko żeby dynamicznie jechał.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
Opis dla audiofila... :)luk4s7 pisze:Nooo! Teraz gra.
HZJ najbardziej odporny i bezawaryjny. Ospały.
VDJ aksamitnie pracuje i ciągnie od dołu.
GRJ cicha praca ale trzeba kręcić wysoko żeby dynamicznie jechał.
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
No napisałem że gra!
Re: HZJ 76, V8 4,5 kontra GRJ 4.0
W każdym. Aczkolwiek faktycznie brak mu porównania do serii 7. Stawianie na równi osiołka z wierzchowcem to brak wyczucia.tadeo pisze:Szanowny kolega raczy mnie oświecić, w którym punkcie wykazałem się nie wiedzą ?jezus pisze:Uprzedzenie i niewiedza o innej marce przez kolegę przemawia....
Opieram ją na empirycznych doświadczeniach kolegów jeepniętych, ogólnodostępnym cenniku oraz znanym wszystkim problemom z downsizngiem silników jeepa, żeby wogóle sprzedawały się w Europie.
Drugą dosyć istotna kwestią, jest całkowity brak występowania gatunku jeep, jako modelu użytkowego.
Nie można go zatem stawiać do "porównań" z obecnie produkowaną serią 7.