D4-D zbrakło tłoka ;-)
Moderator: luk4s7
D4-D zbrakło tłoka ;-)
Po otwarciu tłoka brak - wyparował był
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
ale że co?
z masła był i się rozpłynął, czy też jego resztki są na dole w misce?
a może poprzedni dłubak co dłubał w silniku zapomniał włożyć?
z masła był i się rozpłynął, czy też jego resztki są na dole w misce?
a może poprzedni dłubak co dłubał w silniku zapomniał włożyć?
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
A to nie jest ten nowoczesny system redukujący spalanie - jak w V12 czy V8 że pracuje tylko na części garów
A tak na serio - czy to typowa wada J9 D4D Mam się już martwić
A tak na serio - czy to typowa wada J9 D4D Mam się już martwić
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Ekstremalnie redukuje spalanie...i stan konta.
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 10:05
- Auto: Mercedes G W463. By?o kzJ90 3.0 TD,
Rav4 2009 2.0VVTi, Yamaha FJR 1300, Rav4 2014 2.0VVTi - Kontakt:
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
miałem tak kiedys w jawie 350 ale wszyskie resztki były w karterze. A czy w tym przypadku nie ma tłoka i resztek też nie????? bo taka czysta ta glowica na tym cylindrze jak by dawno ognia nie widziala...
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Resztki sa na pewno na dole. Zatarcie na wysokości pierścieni i rozerwanie tłoka. Rzadko, ale czasem (jak widać ) się zdarza. W D4D częstsze jest wypalenie wielgachnej dziury w denku tłoka - przy lejących wtryskach nie trza nawet jakoś specjalnie długo tak jeździć ...
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Zmielone resztki są w czeluściach i odmętach skrzyni korbowej
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Naprawde nie ma uzywanego silnika na Allegro,
z anglika itd., przeciez ofert sa tysiace na rozne i dziwne silniki.
z anglika itd., przeciez ofert sa tysiace na rozne i dziwne silniki.
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Znalazłem kilka 3,0 d4d, z czego połowa jest do 120Zaparka pisze:Naprawde nie ma uzywanego silnika na Allegro,
z anglika itd., przeciez ofert sa tysiace na rozne i dziwne silniki.
Wysłałem dzisiaj plik z pytaniami do jednej oferty http://allegro.pl/show_item.php?item=2665177180" onclick="window.open(this.href);return false;
Dostałem odpowiedź i może coś się z tego wykluje.
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Pamiętaj tylko, że Twój silnik ma 360 tys przebiegu i cały cieknie. Jak dostaniesz sam słupek jak jest napisane to będzie zakładanie starego zużytego osprzętu plus jego uszczelnianie itp. Włącznie z pompą wtryskową. Sens ma komplet bo uszczelki Toyotowe też nie są tanie a turbo też u Ciebie nie najnowszych lotów jest. W efekcie po kupieniu kawałka silnika wyjdzie jak za kupienie całego albo drożej tylko przebieg osprzętu wciąż będzie duży.
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Ano widzisz, dla mnie to w tym momencie zaczyna się wiedza tajemna. Jestem świadom zużycia osprzętu, ale nie mam dokładnych zdjęć i wglądu co autor "goły słupek" miał na myśli. Wysłałem zapytanie o koszt i mozliwość zakupu z osprzętem. A z full zestawem cięzko chyba może być
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8491
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
Kompletny do J9 faktycznie będzie ciężko. Do J12 znacznie łatwiej.
Różnice są, ale nie aż tak duże. A przełożenie tajli typu misa olejowa czy kolektor dolotowy z intercoolerem to nie aż taki kosmos znowu.
Różnice są, ale nie aż tak duże. A przełożenie tajli typu misa olejowa czy kolektor dolotowy z intercoolerem to nie aż taki kosmos znowu.
Re: D4-D zbrakło tłoka ;-)
A przekładałeś to Rokfor bo już raz się wpakowałem na coś takiego i okazało się że szpilki od miski w innym były rozstawie. Kolektor zamienialiśmy w innym silniku też Toyce i też były różnice. Wyszła tylko ssawka kasy. Poza tym w Polskich realiach od razu tracisz tzw gwarancję rozruchową za otwarcie silnika. Tu chodzi o tanie dobre rozwiązanie bo i remont też można zrobić tylko moim zdaniem nie ma to finansowego sensu dla klienta.
Posiedziałem trochę i :
- inne są bloki silnika
- inne głowice a po pierwszym roku produkcji J120 weszła kolejna zmiana
- inna pompa a zatem może być inny sterownik
- inne wtryskiwacze
Można przekładać całość i wtedy bawić się z osprzętem ,sterowaniem, elektryką itp ale to są znowu koszta.
Posiedziałem trochę i :
- inne są bloki silnika
- inne głowice a po pierwszym roku produkcji J120 weszła kolejna zmiana
- inna pompa a zatem może być inny sterownik
- inne wtryskiwacze
Można przekładać całość i wtedy bawić się z osprzętem ,sterowaniem, elektryką itp ale to są znowu koszta.