krótka historia o motaniu mojej J100:)
Moderator: luk4s7
krótka historia o motaniu mojej J100:)
..moja toyka (100 4.2 td) wjechała na warsztat, pierwsze oględziny i pierwsze zapowiedzi wydatków ...wyliczę:
-płyny ustrojowe ale to normalka;
-gumy przegubów mokre, może uchronię same przeguby, zobaczymy.
Z planowanych wydatków na początek:
-tarcze komplet DBA + klocki oryginał;
-oponki 285/75/16 YOKOHAMA;
-OPTIMA x 2 szt;
...cdn
-płyny ustrojowe ale to normalka;
-gumy przegubów mokre, może uchronię same przeguby, zobaczymy.
Z planowanych wydatków na początek:
-tarcze komplet DBA + klocki oryginał;
-oponki 285/75/16 YOKOHAMA;
-OPTIMA x 2 szt;
...cdn
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 23:16 przez nixon, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: no i zaczęło się........
...podpowiadać proszę na co zwrócić szczególną uwagę przy uzdrawianiu tej cholery
Re: no i zaczęło się........
...znalazłem (jak mi się wydaje) rozwiązanie na brak miejsca na radio cb...śladem przykładów zza wielkiej wody jedzie do mnie radio z zewnętrznym panelem...same radio pójdzie gdzieś pod konsolę a panel...hmmmm....gdzieś go zmieszczę ...
Re: no i zaczęło się........
dołączam zdjątko, może ktoś wykorzysta pomysła
http://img519.imageshack.us/img519/9939 ... ht6890.jpg
http://img519.imageshack.us/img519/9939 ... ht6890.jpg
Re: no i zaczęło się........
Szczerze mowiac wyglada smakowicie Moglbys zdradzic jaka mam moc i jakies inne parametry i niedyskretnie zapytam czy bardzo drogie?
Re: no i zaczęło się........
...radyjko to model ALBRECHT 6890..reszty dowiesz się z netu, nie będę tu przynudzał ...co ważne rozwiązuje problem montażu, w 100 szczególnie, choć w innych modelach także praktyczne rozwiązanie...
Re: no i zaczęło się........
Ja w J9 zamontowalem z boku kolo lewej nogi pasazera jednak do manipulacji jest malo dostepne a rozwazales radyjko firmy lafayette nie wiem ile masz miejsca ale ono jest chyba jednym z najmniejszych dostepnych na rynku?
Re: no i zaczęło się........
...zakup dokonany, zatem będę testował to rozwiązanie...mam nadzieję ze się sprawdzi bo kosztów z dozbrajaniem autka będzie i tak co niemiara ...wkleję fotkę już po montażu.
Re: no i zaczęło się........
Ja czekam z niecierpliwoscia poniewaz zastanawia mnie jak poradzisz sobie z montazem radyjka zemy straczylo kabla do mikrofonu
Re: no i zaczęło się........
...dziś lista powiększyła się o nowy rozrząd , wszystkie nowe paski , komplet polibuszy w zawieszeniu i kolumnie kierowniczej ...mam nadzieję że, lista nie będzie się rozwijać bez końca
..przy okazji mam pytanko...stoję przed wyborem AT-eków...YOKOHAMA vs BF GODRICH...macie jakieś doświadczenia?
..przy okazji mam pytanko...stoję przed wyborem AT-eków...YOKOHAMA vs BF GODRICH...macie jakieś doświadczenia?
Re: no i zaczęło się........
że się tak spytam, ile nalatane ma ta setka ?
bo trochę duży ten pakiet startowy
bo trochę duży ten pakiet startowy
Re: no i zaczęło się........
...licznikow 195 tysi...autko sprowadzone z francji...część "pakietu" robię dla świętego spokoju w przyszłości...zatem jest to ciut ciut więcej niż :startowy"
Ostatnio zmieniony 26 sie 2009, 20:24 przez nixon, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysztof
- Posty: 329
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:06
- Auto: były HDJ80,HDJ100, Previa4x4, teraz Tundra 5.7v8
- Kontakt:
Re: no i zaczęło się........
Polecam at Goodrich . Długie przebiegi w zimie daje rade a i w syfie jak ją wkręcisz na obroty by się czyścił protektor to też od biedy jedzie. Przyglądałem się Yokohamie ale nie specjanie do mnie przemawia jako AT zalatuje mi bardziej szosówką (mało agresywy bieżnik). Ale nie miałe tych opon więc nie wiem jak robią.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2009, 21:47 przez Krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: no i zaczęło się........
Jeździłem na BFG w wielu samochodach. Ostatnio testowałem je na Navarce. Po roku właśnie z ciekawości i chęci zdobycia wiedzy założyłem Yokohamę i:
- hamowanie plus dla Yokohamy
- jazda w zimie plus dla Yokohamy
- jazda po asfalcie plus dla Yokohamy
- jazda po mokrym plus dla Yokohamy
- cichość plus dla Yokohamy
- jazda w błotku mieszane uczucia co lepsze. Nie zakopałem się
- agresywność bieżnika plus dla BFG.
- hamowanie plus dla Yokohamy
- jazda w zimie plus dla Yokohamy
- jazda po asfalcie plus dla Yokohamy
- jazda po mokrym plus dla Yokohamy
- cichość plus dla Yokohamy
- jazda w błotku mieszane uczucia co lepsze. Nie zakopałem się
- agresywność bieżnika plus dla BFG.
Re: no i zaczęło się........
...do mnie też jakoś bardziej YOKOHAMA przemawia...wybiorę powyższe, jesli mi je "wydłubiesz" w sensownym czasie
Ostatnio zmieniony 26 sie 2009, 20:25 przez nixon, łącznie zmieniany 1 raz.