HJ 61 by nixon
Moderator: luk4s7
Re: HJ 61 by nixon
..przed wyglądało to tak:
Re: HJ 61 by nixon
Krówka na gotowo:
Re: HJ 61 by nixon
No, przepiękna ona jest, ta krówka!
Jak czystej rasy holenderskiej
Brakuje jeszcze fotki "od zadu"...
PS. Gdzie wozisz koło zapasowe?
Jak czystej rasy holenderskiej
Brakuje jeszcze fotki "od zadu"...
PS. Gdzie wozisz koło zapasowe?
Re: HJ 61 by nixon
przejrzałem na FB zdjęcia wszystkie.
szacunek za robotę, posłuży kilka ładnych lat.
paweł
szacunek za robotę, posłuży kilka ładnych lat.
paweł
Re: HJ 61 by nixon
Eee tam, Nixon za dwa lata będzie remontował
Piękna
Piękna
Re: HJ 61 by nixon
Przepiekne !!!
Nigdy nie sprzedawaj
Nigdy nie sprzedawaj
Re: HJ 61 by nixon
Generalnie roboty przy tym projekcie było po pachy...a efekt!?....jezdziłem co prawda tylko z 10 minut bo zbieżność jest do zrobienia...otóż powiem że nie zauważyłem narazie żadnej różnicy po zmianie na sprężyny.
Auto prowadzi się podobnie w moim odczuciu jak w przypadku zawieszenia na resorach.
Być może potrzeba dłużej potestować by odczuć różnicę, napewno jednak dzielność terenowa będzie większa, ale to sprawdzę będąc w ukraińskich karpatach wiosną.
Auto prowadzi się podobnie w moim odczuciu jak w przypadku zawieszenia na resorach.
Być może potrzeba dłużej potestować by odczuć różnicę, napewno jednak dzielność terenowa będzie większa, ale to sprawdzę będąc w ukraińskich karpatach wiosną.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HJ 61 by nixon
tył nie za nisko ? co będzie po załadunku... ?
Re: HJ 61 by nixon
tył "utwardziłem" (wydłużone wieszaki resorów, podniesione nieznacznie amorki, dodatkowe pioro resora), wcześniej były obawy że może klęknąć właśnie tył. Skończyło się na tym, że nie potrzebne są nawet poduszki pneumatyczne, które zamontowane miałem do tej pory.
- seburaj
- Posty: 2541
- Rejestracja: 24 kwie 2007, 15:15
- Auto: by?o: LJ70, BJ73, HDJ100, KZJ95...
- Kontakt:
Re: HJ 61 by nixon
wierzę, że utwardziłeś
ale ze zdjęć widać (chyba, że przekłamują), że tył jest niżej (a co najwyżej równo) z przodem...
nikim jestem, i skromne mam doświadczenie, ale - jeżeli moje obserwacje są zgodne z pomiarem calówką - to bym to poprawił (a może przesadzam)
ale ze zdjęć widać (chyba, że przekłamują), że tył jest niżej (a co najwyżej równo) z przodem...
nikim jestem, i skromne mam doświadczenie, ale - jeżeli moje obserwacje są zgodne z pomiarem calówką - to bym to poprawił (a może przesadzam)
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8463
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: HJ 61 by nixon
Złudzenie optyczne. J6, również J7 - mają więcej miejsca w nadkolach dla przednich kól, niż dla tylnych. Stąd optycznie wygląda, że przód jest wyżej (jak auto stoi idealnie równo).
Nikson zostawił z tyłu resor z dodatkowym piórem do większych obciążeń - to rozwiązanie pozwala na załadujek paki na poziomie pół tony - bez jakiegoś widocznego klapnięcia auta - i bez specjalnej utraty komfortu resorowania. Pod tym względem - resor rulez ...
Tak na marginesie - zostawiłeś przednie sprężyny, te co były?
Nikson zostawił z tyłu resor z dodatkowym piórem do większych obciążeń - to rozwiązanie pozwala na załadujek paki na poziomie pół tony - bez jakiegoś widocznego klapnięcia auta - i bez specjalnej utraty komfortu resorowania. Pod tym względem - resor rulez ...
Tak na marginesie - zostawiłeś przednie sprężyny, te co były?