Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 03 lis 2019, 08:06
- Auto: HDJ80 4.2TD
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
W sensie Suzuki zaciski idą bardzo blisko tarczy i potrafiło przyszlifować lakier z tarcz
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Doczekała się 70 na zmianę reflektorów. Zobaczymy jak długo przetrwają, świecą nareszcie lepiej niż dzienne, jak długo zobaczymy. Wymiana 30 minut oczekiwanie 2 lata he
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
a co to za lampy? że dwa lata czekałeś
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Ja otworki zbędne zlikwidowałem u siebie
I odpakowałem świąteczną paczkę z pompą oleju NOS
Hi hi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
I odpakowałem świąteczną paczkę z pompą oleju NOS
Hi hi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
lampy normalne chyba wydałem 120 zł ale zawsze coś innegotynio pisze:Doczekała się 70 na zmianę reflektorów. Zobaczymy jak długo przetrwają, świecą nareszcie lepiej niż dzienne, jak długo zobaczymy. Wymiana 30 minut oczekiwanie 2 lata he
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Zrobiłem przebieg
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Patrz! Mi też dzisiaj okrąglą ilość km stuknęła:
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Wymiana łożyska igiełkowego i uszczelniacza w przednim moście (nie tak dawno temu).
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Renowacja windy.
Było:
Wszystko rozebrane w drobny mak, wypiaskowane i pomalowane.
Na gotowo
Swoją drogą spoko konstrukcję ma Escape Evo.
Było:
Wszystko rozebrane w drobny mak, wypiaskowane i pomalowane.
Na gotowo
Swoją drogą spoko konstrukcję ma Escape Evo.
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Co dzisiaj zrobiłem? ... zapakowałem kilka gratów na wyjazd, stefanka aż przysiadła z wrażenia... a jeszcze żarcie, paliwo, woda i dwa osły ....
No dobra... wymieniłem czujnik tylnej blokady bo znowu jeden pin zzieleniał i odpadł.
No dobra... wymieniłem czujnik tylnej blokady bo znowu jeden pin zzieleniał i odpadł.
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Ten odpadający lakier to chyba zmora wszystkich chińskich wyciągarek. U mnie w XTR też zaczyna odchodzić.rolkos pisze:Renowacja windy.
Było:
Wszystko rozebrane w drobny mak, wypiaskowane i pomalowane.
Na gotowo
Swoją drogą spoko konstrukcję ma Escape Evo.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Potwierdzam przy escape evo lakier obchodził platami. Ale winda w środku była czysta, zero śladu wody czy korozji po 3 latach.
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Dżem dobry!
Nie chcę zakładać nowego tematu, żeby nie zaśmiecać, ale potrzebuję porady.
Był taki okres w 2019 roku, ze można było kupić LC 150 ale wersję krótką, trzy-drzwiową w wyposażeniu Enter (czyli golas, klima, radio, ale standardowe zawieszenie i silnik).
Chce ją trochę dostosować do wypraw. Nie zamierzam taplać się w błocie po uszy, ani wjeżdżać na Giewont, ale chcę mieć możliwość jazdy poza drogami.
Planowane modyfikacje
1. Opony, z przeliczników mogę założyć 265/65/R17, ale chcę 265/70/R17, wyższa około 1,5 cm. Czy to ma sens, a jeśli tak, to jak to ma się do homologacji i ewentualnej (tfu, tfu) kombinacji ubezpieczyciela aby odszkodowania nie wypłacić.
2. Lift, chce ją podnieść około 4,5 - 5 cm lift na sprężynach i amortyzatorach. I znowu kwestia ubezpieczenia, homologacji i sensowności takiego działania.
3. Dystanse do felg 3,5 cm na stronę, opony będą ciut wystawać, ale czy się tym przejmować?
4. Osłona aluminiowa silnika, drążków i skrzyni, czyli generalnie przód który pasuje z wersji standardowej 150 (5-ci drzwiowej) - to robię na pewno i nie kombinuje. Tył niestety nie pasuje, np bak.
5. Nie bardzo chcę zmieniać zderzaki na metalowe, więc zapytałem o koszt pokrycia ich Raptorem, Za dwa zderzaki zawołano mi 2.500 PLN, wydaje mi się, że sporo za drogo. Jest jakaś inna opcja zabezpieczenia zderzaków przed nadmiernym zniszczeniem.?
Dziękuję za ewentualną pomoc.
Nie chcę zakładać nowego tematu, żeby nie zaśmiecać, ale potrzebuję porady.
Był taki okres w 2019 roku, ze można było kupić LC 150 ale wersję krótką, trzy-drzwiową w wyposażeniu Enter (czyli golas, klima, radio, ale standardowe zawieszenie i silnik).
Chce ją trochę dostosować do wypraw. Nie zamierzam taplać się w błocie po uszy, ani wjeżdżać na Giewont, ale chcę mieć możliwość jazdy poza drogami.
Planowane modyfikacje
1. Opony, z przeliczników mogę założyć 265/65/R17, ale chcę 265/70/R17, wyższa około 1,5 cm. Czy to ma sens, a jeśli tak, to jak to ma się do homologacji i ewentualnej (tfu, tfu) kombinacji ubezpieczyciela aby odszkodowania nie wypłacić.
2. Lift, chce ją podnieść około 4,5 - 5 cm lift na sprężynach i amortyzatorach. I znowu kwestia ubezpieczenia, homologacji i sensowności takiego działania.
3. Dystanse do felg 3,5 cm na stronę, opony będą ciut wystawać, ale czy się tym przejmować?
4. Osłona aluminiowa silnika, drążków i skrzyni, czyli generalnie przód który pasuje z wersji standardowej 150 (5-ci drzwiowej) - to robię na pewno i nie kombinuje. Tył niestety nie pasuje, np bak.
5. Nie bardzo chcę zmieniać zderzaki na metalowe, więc zapytałem o koszt pokrycia ich Raptorem, Za dwa zderzaki zawołano mi 2.500 PLN, wydaje mi się, że sporo za drogo. Jest jakaś inna opcja zabezpieczenia zderzaków przed nadmiernym zniszczeniem.?
Dziękuję za ewentualną pomoc.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłeś przy swoim aucie
Czesc. Najpierw przywitaj sie w odpowiednim dziale. viewtopic.php?f=5&t=15840
Ad1. Ma to sens jak najbardziej. Możesz też rozważyć opony Cooper STT maxx w rozmiarze 255/80R17, te już sa 2" wieksze od seryjnych i mieszczą się bez przeróbek (ale już po lifcie).
Ad2. Jak wyżej, lift bardzo poprawia dzielnosc terenową. Warto go zrobic. Poprawia też komfort pokonywania dziur a to ważne jak chcemy po nich jezdzic.
Ad3. Moim zdaniem dystanse są bez sensu, nic nie poprawiaja poza wygladem. Dodatkowo masz kolejny bardzo kluczowy element ktory może Cię zawieść. A nie chciałbys żeby koło sie odkreciło podczas jazdy.
Ad4. Osłona aluminiowa pod silnik jak najbardziej. Pod zbiornik i reszte niekoniecznie, fabryczne elementy sa albo dobrze schowane albo fabrycznie maja solidna osłone.
Ad5. Stalowe zderzaki na wstępie to przesada. Podobnie malowanie oryginalnych raptorem na "zaś" nie wiem w czym ma pomóc. NIe uchroni ich przed zniszczeniem ani połamaniem, co najwyżej zabezpieczy że sie nie porysują- ale co z tego skoro oryginalny lakier pod spodem i tak jest nie do odzyskania. Możesz rownie dobrze pomalować je jak juz bedą porysowane. Albo w ogóle nie malować.
Jeszcze moje przemyslenie, chcesz jezdzic na wyprawy to kup długą 150, znacznie lepiej sie sprawdzi. I jeżeli chcesz sie zapuszczac w teren o ktorym piszesz to przemysl montaż snorkela i wyciągarki w oryginalny zderzak. Taki zestaw powinien wystarczyć do nawet bardziej wymagających wyjazdów.
Co do homologacji- no cóż każda przeróbka jest dyskusyjna pod tym wzgledem. Ale opony czy zawieszenie to jeszcze nic poważnego. Baaardzo wiele aut tak jezdzi i NIGDY nie słyszałem żeby ktos miał z tego powodu problemy. Ja bałbym sie własnie stalowego zderzaka bo w przypadku potrącenia pieszego to jest pierwsze na co zwroca uwage.
Ad1. Ma to sens jak najbardziej. Możesz też rozważyć opony Cooper STT maxx w rozmiarze 255/80R17, te już sa 2" wieksze od seryjnych i mieszczą się bez przeróbek (ale już po lifcie).
Ad2. Jak wyżej, lift bardzo poprawia dzielnosc terenową. Warto go zrobic. Poprawia też komfort pokonywania dziur a to ważne jak chcemy po nich jezdzic.
Ad3. Moim zdaniem dystanse są bez sensu, nic nie poprawiaja poza wygladem. Dodatkowo masz kolejny bardzo kluczowy element ktory może Cię zawieść. A nie chciałbys żeby koło sie odkreciło podczas jazdy.
Ad4. Osłona aluminiowa pod silnik jak najbardziej. Pod zbiornik i reszte niekoniecznie, fabryczne elementy sa albo dobrze schowane albo fabrycznie maja solidna osłone.
Ad5. Stalowe zderzaki na wstępie to przesada. Podobnie malowanie oryginalnych raptorem na "zaś" nie wiem w czym ma pomóc. NIe uchroni ich przed zniszczeniem ani połamaniem, co najwyżej zabezpieczy że sie nie porysują- ale co z tego skoro oryginalny lakier pod spodem i tak jest nie do odzyskania. Możesz rownie dobrze pomalować je jak juz bedą porysowane. Albo w ogóle nie malować.
Jeszcze moje przemyslenie, chcesz jezdzic na wyprawy to kup długą 150, znacznie lepiej sie sprawdzi. I jeżeli chcesz sie zapuszczac w teren o ktorym piszesz to przemysl montaż snorkela i wyciągarki w oryginalny zderzak. Taki zestaw powinien wystarczyć do nawet bardziej wymagających wyjazdów.
Co do homologacji- no cóż każda przeróbka jest dyskusyjna pod tym wzgledem. Ale opony czy zawieszenie to jeszcze nic poważnego. Baaardzo wiele aut tak jezdzi i NIGDY nie słyszałem żeby ktos miał z tego powodu problemy. Ja bałbym sie własnie stalowego zderzaka bo w przypadku potrącenia pieszego to jest pierwsze na co zwroca uwage.