Turcja - wrzesień 2025

Dział dotyczy wszystkich miejsc Świata ( Polska, Europa, Azja, ... )
Zamieszczamy tutaj TYLKO NIEKOMERCYJNE ogłoszenia.

Moderator: luk4s7

pmcomp
Posty: 553
Rejestracja: 07 lip 2020, 21:06
Auto: LC120

Re: Turcja - wrzesień 2025

Post autor: pmcomp »

Voila, podzieliłem na 5 części żeby było lepiej widać:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Mark70
Posty: 17
Rejestracja: 26 sty 2014, 18:22
Auto: TLC J150

Re: Turcja - wrzesień 2025

Post autor: Mark70 »

Wielkie dzięki, na pewno częściowo wykorzystamy :)
pmcomp
Posty: 553
Rejestracja: 07 lip 2020, 21:06
Auto: LC120

Re: Turcja - wrzesień 2025

Post autor: pmcomp »

Tutaj znajdziecie zdjecia i filmy z wyprawy: https://www.mx5klubpolska.pl/forum/view ... ead#unread

Ale dzisiaj o … oponach. Ponieważ w tym sezonie jezdze nie na ATkach tylko na RTkach. W fabrycznym rozmiarze czyli 265/65/17.
Ja mam Kendo ale mysle ze spokojnie porownywalne beda Radary.
Moim zdaniem to byl strzal w dziesiatke. Duzo dzielniejsze w terenie, czulem sie pewniej na tych pisakach, szuterkach, kamieńiachni skalkach. Nt. blotka sie nie wypowiem. I … nadspodziewanie cicho na asfalcie. Na poczatku oczywiscie po zmanie nawet ze zdezelowanych AT czulem roznice na niekorzysc pod katem halasu. Przy 100 km/h bylo je juz slychac. Ale dwie wyprawy ok. 14 tys km i ucho sie juz przyzwyczailo i zaakceptowalo realia. A nie smigam wiecej niz 120 km/h. Zdecydowanie mniej sie scieraja. Po tym przebiegu mam ciagle 13 mm wysokosci. Oznacza to, ze jest to twardsza mieszanka niz w posiadajacych zimowa homologacje Cooperach AT. Jak te Kendo beda sie sprawowac w zimie to dopiero zobacze. Moze nie byc latwo.

Pozdro
pmcomp
Posty: 553
Rejestracja: 07 lip 2020, 21:06
Auto: LC120

Re: Turcja - wrzesień 2025

Post autor: pmcomp »

pmcomp pisze: 20 paź 2025, 15:21 Tutaj znajdziecie zdjecia i filmy z wyprawy: https://www.mx5klubpolska.pl/forum/view ... ead#unread

Ale dzisiaj o … oponach. Ponieważ w tym sezonie jezdze nie na ATkach tylko na RTkach. W fabrycznym rozmiarze czyli 265/65/17.
Ja mam Kendo ale mysle ze spokojnie porownywalne beda Radary.
Moim zdaniem to byl strzal w dziesiatke. Duzo dzielniejsze w terenie, czulem sie pewniej na tych pisakach, szuterkach, kamieńiachni skalkach. Nt. blotka sie nie wypowiem. I … nadspodziewanie cicho na asfalcie. Na poczatku oczywiscie po zmanie nawet ze zdezelowanych AT czulem roznice na niekorzysc pod katem halasu. Przy 100 km/h bylo je juz slychac. Ale dwie wyprawy ok. 14 tys km i ucho sie juz przyzwyczailo i zaakceptowalo realia. A nie smigam wiecej niz 120 km/h. Slychac je ma autostradzie. W innych warunkach problem halasu nie istnieje,na zwyklych drogach do 90 km/h jest OK.
Zdecydowanie mniej sie scieraja. Po tym przebiegu mam ciagle 13 mm wysokosci. Oznacza to, ze jest to twardsza mieszanka niz w posiadajacych zimowa homologacje Cooperach AT. Jak te Kendo beda sie sprawowac w zimie to dopiero zobacze. Moze nie byc latwo.

Pozdro
Mark70
Posty: 17
Rejestracja: 26 sty 2014, 18:22
Auto: TLC J150

Re: Turcja - wrzesień 2025

Post autor: Mark70 »

Super wyjazd, pozdrawiam 👍
pmcomp
Posty: 553
Rejestracja: 07 lip 2020, 21:06
Auto: LC120

Re: Turcja - wrzesień 2025

Post autor: pmcomp »

pmcomp pisze: 20 paź 2025, 15:21
Ale dzisiaj o … oponach. Ponieważ w tym sezonie jezdze nie na ATkach tylko na RTkach. W fabrycznym rozmiarze czyli 265/65/17.

Pozdro
Miałem dzisiaj przyjemnośc, a raczej nieprzyjemność, odebrania z serwisu Hiluxa mojego sąsiada. Jego kapcie to Cooper S/T MAXX.
Cos strasznego !!! To zaczyna huczeć przy 40 km/h, a to chyba nie jest rasowy MT-ek. Nie wyobrażam sobie jazdy na nich na asfalcie przy 100-120 km/h.

Pozdro
ODPOWIEDZ