Zamiennikow dobrej jakosci dalej nie ma ? Jakosc Chinska coraz kepsza to moze i przekladnie zaminniki sie znajda dibrej jakodci .
Pozdrawiam
Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Moderator: luk4s7
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Natomiast spada jakość wszelkiego rodzaju regeneracji. Nie ma kto pracować. Zaczynam wysyłać trudne tematy do Belgii bo są tam młodzi ludzie pełni chęci do nauki od starych fachowców. Sprawdza mi się to w dziedzinie odbudowy militariów. Zaczyna tam być taniej i bez marudzenia. Jeśli chodzi o przekładnie ślimakowe to ja już nie mam pomysłu kto w Polsce robi dobrze. Chłodnice już wysyłam do Poznania bo tu wszyscy stękają jak coś nie od Passata lub Skody.
Ostatnio robiłem chłodnice do Staghounda. 6 tysięcy po czym okazało się, że odwrotnie zlutowana. Musiałem ponownie zapłacić gdzie indziej bo Pan nie miał czasu na reklamację.
Ostatnio robiłem chłodnice do Staghounda. 6 tysięcy po czym okazało się, że odwrotnie zlutowana. Musiałem ponownie zapłacić gdzie indziej bo Pan nie miał czasu na reklamację.
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Spróbuj tutaj:
https://chlodnice.rumia.pl/
To nie reklama tylko opinia, gość zrobił mi niedostępny skraplacz do klimy, później wyprostował z innym tematem, i widziałem u niego jak dorabiał chłodnice właśnie do militarnych zabawek. Polecili mi go właśnie goście od tych zabawek.
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Super. Dziękuję. Zachowam sobie kontakt. Mam do zrobienia chłodnicę do klimy do J4 
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 9155
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Gdzie zrobić regenerację przekładni kierowniczej
Regeneracja ślimakowej powinna być dostępna na fabrycznych gratach - przynajmniej w kwestii J8 (nowe J7 mają chyba ten sam typ). Natomiast do starszych modeli - prawdopodobnie brak jest głównych elementów (wałka i ślimaka), więc "regeneracja" to w zasadzie wymiana uszczelnień (o ile przekładnia jeszcze rokująca).
Nie wiem, czy bym się zdecydował na customowe dorabianie wałka do takiej przekładni - nawet te fabryczne potrafią się skręcić przy silnym przeciążeniu. Tyle, że to tak ma być - materiał ma być tak dobrany i obrobiony, żeby w razie przeciążenia się skręcił - a nie ukręcił.
Tak że - poza typowymi zabytkami, które mają być całkowicie oryginalne, chyba bym wybrał zaadoptowanie przekładni od współczenej J7.
Nie wiem, czy bym się zdecydował na customowe dorabianie wałka do takiej przekładni - nawet te fabryczne potrafią się skręcić przy silnym przeciążeniu. Tyle, że to tak ma być - materiał ma być tak dobrany i obrobiony, żeby w razie przeciążenia się skręcił - a nie ukręcił.
Tak że - poza typowymi zabytkami, które mają być całkowicie oryginalne, chyba bym wybrał zaadoptowanie przekładni od współczenej J7.