J8 - okiem użytkownika

Moderator: luk4s7

Synto
Posty: 451
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:51
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Synto »

A masz go zrobionego na jakiegoś pochłaniacza skał, błot i dołów wszelakich? Wrzuć fotkę.
Czy raczej ścigasz się z BMkami :-)
Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 3381
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jake »

Jabar pisze: 10 sty 2025, 11:17 Uturbiony fzj80 (280KM i 600Nm) zuzycie od 18 do nieskonczonosci ;)
1FZ-FTE, i to mi sie podoba ;)
Spalanie troche mniej, no ale zycie XD
Jabar
Posty: 169
Rejestracja: 28 kwie 2011, 09:38
Auto: FZJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jabar »

Synto pisze:A masz go zrobionego na jakiegoś pochłaniacza skał, błot i dołów wszelakich? Wrzuć fotkę.
Czy raczej ścigasz się z BMkami :-)
Raczej szutrow i dolow, kilkukrorne suszenie i pranie wnetrza wyleczylo mnie z topienia po klamki. To bardziej wyprawowka ktora ma sie nie wstydzic na podjazdach.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jabar
Posty: 169
Rejestracja: 28 kwie 2011, 09:38
Auto: FZJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jabar »

Obrazek
Taki jest, zuzycie z namiotem i na MTkach Toyo 33cale


Sent from my iPhone using Tapatalk
Synto
Posty: 451
Rejestracja: 12 paź 2020, 20:51
Auto: HDJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Synto »

No fajny!!! Musisz nim za rok na zlot 80tek przyjechać. Tylko może baz namiotu. Będzie łatwiej między krzakami manewrować :-)
Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 3381
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jake »

Namiot znowusz az tak nie szkodzi. ;)

A zechcialbys sie podzielic fotka komory silnik po uturbieniu? Jestem ciekaw jakiego typu kolektora uzyles i czy turbina na dole (jak w 1HD-T/FT) na gorze jak w niektorych turbokitach z USA.
Jabar
Posty: 169
Rejestracja: 28 kwie 2011, 09:38
Auto: FZJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jabar »

Obrazek
Obawiam sie ze lepszego zdjecia nie znajde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
marlu
Posty: 152
Rejestracja: 05 cze 2016, 09:26
Auto: VZJ95
UZJ100
Fzj 80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: marlu »

Przy tak malutkiej turbinie :lol: pewno potencjał znacznie większy .
Jabar
Posty: 169
Rejestracja: 28 kwie 2011, 09:38
Auto: FZJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jabar »

Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
marlu
Posty: 152
Rejestracja: 05 cze 2016, 09:26
Auto: VZJ95
UZJ100
Fzj 80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: marlu »

Jabar pisze: 13 sty 2025, 14:21 Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
A jaki tam siedzi automat podobno są dwa rodzaje słaby i jescze słabszy ? Rzecz jasna w odniesieniu do wartości o których piszesz .
Awatar użytkownika
kawapower
Klubowicz
Posty: 330
Rejestracja: 28 sie 2013, 13:13
Auto: UZJ80 :-D 1993
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: kawapower »

Jabar pisze:Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Adaptery 8hp do 1fz, jz,1uz i pochodnych stały się już popularne.
Do kupienia znajdziesz pod linkiem:
https://www.domi-works.com/products/toy ... dapter-kit

Poniżej również screen z FB z brytyjskiej firmy (z polskimi korzeniami) która ma gotowy zestaw, również z adapterem reduktora.Obrazek
Jabar
Posty: 169
Rejestracja: 28 kwie 2011, 09:38
Auto: FZJ80
Kontakt:

J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jabar »

marlu pisze:
Jabar pisze: 13 sty 2025, 14:21 Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
A jaki tam siedzi automat podobno są dwa rodzaje słaby i jescze słabszy ? Rzecz jasna w odniesieniu do wartości o których piszesz .
Mam auto z rynku amerykanskiego (LX450) i niestety tam wszystko bylo z tym slabszym automatem. Na pozostale rynki chyba turbo diesle byly zenione z tym nieco mocniejszym (chociaz to dosc niewielka roznica). Na stany toyota dokladala na zamowienie kompresor i auto tez mialo pod 280KM i nieco nizszy moment niz u mnie, ale to bylo w nowych autach i nie bylo jakiejs plagi padnietych skrzyn. Tutaj mowa o skrzyni ktora ma 28lat i „troche” kilometrow.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jabar
Posty: 169
Rejestracja: 28 kwie 2011, 09:38
Auto: FZJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jabar »

kawapower pisze:
Jabar pisze:Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Adaptery 8hp do 1fz, jz,1uz i pochodnych stały się już popularne.
Do kupienia znajdziesz pod linkiem:
https://www.domi-works.com/products/toy ... dapter-kit

Poniżej również screen z FB z brytyjskiej firmy (z polskimi korzeniami) która ma gotowy zestaw, również z adapterem reduktora.Obrazek
Z Domi-works jestem na laczach, robil adaptery dla chlopakow ze stanow ale tam kroluje ZF ktory byl wkladany do Dodge, u nas ten z BMW roznia sie dzwonem. W styczniu ma wypuscic juz dedykowany pod setup bardziej europejski.
Zapytam jeszcze brytoli, ale jak pierwszy raz podchodzilem do tematu to nie byli zainteresowani kontynuacja budowy takich zestawow (ale to bylo 3 lata temu)


Sent from my iPhone using Tapatalk
marlu
Posty: 152
Rejestracja: 05 cze 2016, 09:26
Auto: VZJ95
UZJ100
Fzj 80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: marlu »

Jabar pisze: 14 sty 2025, 08:37
marlu pisze:
Jabar pisze: 13 sty 2025, 14:21 Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
A jaki tam siedzi automat podobno są dwa rodzaje słaby i jescze słabszy ? Rzecz jasna w odniesieniu do wartości o których piszesz .
Mam auto z rynku amerykanskiego (LX450) i niestety tam wszystko bylo z tym slabszym automatem. Na pozostale rynki chyba turbo diesle byly zenione z tym nieco mocniejszym (chociaz to dosc niewielka roznica). Na stany toyota dokladala na zamowienie kompresor i auto tez mialo pod 280KM i nieco nizszy moment niz u mnie, ale to bylo w nowych autach i nie bylo jakiejs plagi padnietych skrzyn. Tutaj mowa o skrzyni ktora ma 28lat i „troche” kilometrow.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jak je rozpoznać moja to 1fz RHD od brytoli właśnie . Chętnie bym się dowiedział jaki siedzi u mnie .
Jabar
Posty: 169
Rejestracja: 28 kwie 2011, 09:38
Auto: FZJ80
Kontakt:

Re: J8 - okiem użytkownika

Post autor: Jabar »

Na stany szla A442F, na pozostale rynki A343F


Sent from my iPhone using Tapatalk
ODPOWIEDZ