J8 - okiem użytkownika
Moderator: luk4s7
Re: J8 - okiem użytkownika
A masz go zrobionego na jakiegoś pochłaniacza skał, błot i dołów wszelakich? Wrzuć fotkę.
Czy raczej ścigasz się z BMkami
Czy raczej ścigasz się z BMkami
- Jake
- Moderator
- Posty: 3381
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: J8 - okiem użytkownika
1FZ-FTE, i to mi sie podoba
Spalanie troche mniej, no ale zycie XD
Re: J8 - okiem użytkownika
Raczej szutrow i dolow, kilkukrorne suszenie i pranie wnetrza wyleczylo mnie z topienia po klamki. To bardziej wyprawowka ktora ma sie nie wstydzic na podjazdach.Synto pisze:A masz go zrobionego na jakiegoś pochłaniacza skał, błot i dołów wszelakich? Wrzuć fotkę.
Czy raczej ścigasz się z BMkami
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
Taki jest, zuzycie z namiotem i na MTkach Toyo 33cale
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
No fajny!!! Musisz nim za rok na zlot 80tek przyjechać. Tylko może baz namiotu. Będzie łatwiej między krzakami manewrować
- Jake
- Moderator
- Posty: 3381
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: J8 - okiem użytkownika
Namiot znowusz az tak nie szkodzi.
A zechcialbys sie podzielic fotka komory silnik po uturbieniu? Jestem ciekaw jakiego typu kolektora uzyles i czy turbina na dole (jak w 1HD-T/FT) na gorze jak w niektorych turbokitach z USA.
A zechcialbys sie podzielic fotka komory silnik po uturbieniu? Jestem ciekaw jakiego typu kolektora uzyles i czy turbina na dole (jak w 1HD-T/FT) na gorze jak w niektorych turbokitach z USA.
Re: J8 - okiem użytkownika
Obawiam sie ze lepszego zdjecia nie znajde.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
Przy tak malutkiej turbinie pewno potencjał znacznie większy .
Re: J8 - okiem użytkownika
Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
A jaki tam siedzi automat podobno są dwa rodzaje słaby i jescze słabszy ? Rzecz jasna w odniesieniu do wartości o których piszesz .Jabar pisze: 13 sty 2025, 14:21 Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
Adaptery 8hp do 1fz, jz,1uz i pochodnych stały się już popularne.Jabar pisze:Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Do kupienia znajdziesz pod linkiem:
https://www.domi-works.com/products/toy ... dapter-kit
Poniżej również screen z FB z brytyjskiej firmy (z polskimi korzeniami) która ma gotowy zestaw, również z adapterem reduktora.
J8 - okiem użytkownika
Mam auto z rynku amerykanskiego (LX450) i niestety tam wszystko bylo z tym slabszym automatem. Na pozostale rynki chyba turbo diesle byly zenione z tym nieco mocniejszym (chociaz to dosc niewielka roznica). Na stany toyota dokladala na zamowienie kompresor i auto tez mialo pod 280KM i nieco nizszy moment niz u mnie, ale to bylo w nowych autach i nie bylo jakiejs plagi padnietych skrzyn. Tutaj mowa o skrzyni ktora ma 28lat i „troche” kilometrow.marlu pisze:A jaki tam siedzi automat podobno są dwa rodzaje słaby i jescze słabszy ? Rzecz jasna w odniesieniu do wartości o których piszesz .Jabar pisze: 13 sty 2025, 14:21 Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
Z Domi-works jestem na laczach, robil adaptery dla chlopakow ze stanow ale tam kroluje ZF ktory byl wkladany do Dodge, u nas ten z BMW roznia sie dzwonem. W styczniu ma wypuscic juz dedykowany pod setup bardziej europejski.kawapower pisze:Adaptery 8hp do 1fz, jz,1uz i pochodnych stały się już popularne.Jabar pisze:Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Do kupienia znajdziesz pod linkiem:
https://www.domi-works.com/products/toy ... dapter-kit
Poniżej również screen z FB z brytyjskiej firmy (z polskimi korzeniami) która ma gotowy zestaw, również z adapterem reduktora.
Zapytam jeszcze brytoli, ale jak pierwszy raz podchodzilem do tematu to nie byli zainteresowani kontynuacja budowy takich zestawow (ale to bylo 3 lata temu)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
Jak je rozpoznać moja to 1fz RHD od brytoli właśnie . Chętnie bym się dowiedział jaki siedzi u mnie .Jabar pisze: 14 sty 2025, 08:37Mam auto z rynku amerykanskiego (LX450) i niestety tam wszystko bylo z tym slabszym automatem. Na pozostale rynki chyba turbo diesle byly zenione z tym nieco mocniejszym (chociaz to dosc niewielka roznica). Na stany toyota dokladala na zamowienie kompresor i auto tez mialo pod 280KM i nieco nizszy moment niz u mnie, ale to bylo w nowych autach i nie bylo jakiejs plagi padnietych skrzyn. Tutaj mowa o skrzyni ktora ma 28lat i „troche” kilometrow.marlu pisze:A jaki tam siedzi automat podobno są dwa rodzaje słaby i jescze słabszy ? Rzecz jasna w odniesieniu do wartości o których piszesz .Jabar pisze: 13 sty 2025, 14:21 Mozna dmuchnac pod 450KM ale skrzynia (automat) jest waskim gardlem, mimo wzmocnionego valve body (nomad z australii) nie bardzo robi, ale sa juz pomysly. Jesli ktos zna magika dorabiajacego flansze pod skrzynie 8HP to chetnie dam zarobic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: J8 - okiem użytkownika
Na stany szla A442F, na pozostale rynki A343F
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk