Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Moderator: luk4s7
Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Czesc,
Popelnilem cudo pod tytulem TLC 150 inv. Z 21 roku i mysle nad oponami do niego.
Jako ze poprzedni wlasciciel sprezentowal mi zimowki na 18kach to chce je wywalic (dwie zuzyte) i wsadzic ATki z homologacja zimowa i nie bawic sie w przekladki.
Myslalem o jednej z opon jak wyzej ewentualnie jakims cooperem at3 4s(albo at3 sport2). Uzywalem bfg ko2 i to nie jest to czego oczekuje od opony (nie robi na mokrym i sniegu - tyle ze to w 80ce). Jezdzilem tez w 120ce na duratrackach - te robily swietnie na mokrym i sniegu (ale maja boki z papieru i brak snowflake - to drugie je dyskwalifikuje tu gdzie mieszkamy - CH)
Wszelkie sugestie mile widziane.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Popelnilem cudo pod tytulem TLC 150 inv. Z 21 roku i mysle nad oponami do niego.
Jako ze poprzedni wlasciciel sprezentowal mi zimowki na 18kach to chce je wywalic (dwie zuzyte) i wsadzic ATki z homologacja zimowa i nie bawic sie w przekladki.
Myslalem o jednej z opon jak wyzej ewentualnie jakims cooperem at3 4s(albo at3 sport2). Uzywalem bfg ko2 i to nie jest to czego oczekuje od opony (nie robi na mokrym i sniegu - tyle ze to w 80ce). Jezdzilem tez w 120ce na duratrackach - te robily swietnie na mokrym i sniegu (ale maja boki z papieru i brak snowflake - to drugie je dyskwalifikuje tu gdzie mieszkamy - CH)
Wszelkie sugestie mile widziane.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Mam Yokohamy G015 kupiłem po 4 latach jazdy na AT KO2.
Po pierwszej zimie doszedłem do wniosku, że różnica na śniegu i mokrym na kożyść Yokohamy jest taka se, bez efektu wow.
Gdybym miał wybierać raz jeszcze z tą samą wiedzą pewnie kupiłbym drugi raz BFG lub jakieś Coopery
Po pierwszej zimie doszedłem do wniosku, że różnica na śniegu i mokrym na kożyść Yokohamy jest taka se, bez efektu wow.
Gdybym miał wybierać raz jeszcze z tą samą wiedzą pewnie kupiłbym drugi raz BFG lub jakieś Coopery
Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
I następny ma indywidualny wątek o oponach do J15. Poczytajcie trochę koledzy zanim zadacie pytanie. Jest o tym wszystko włącznie z wyborem marki i rozmiaru.
Re: Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Nie bardzo jest cos o Falkenach, glownie podniety bfg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Ok, zamówione Wildpeak w rozmiarze 255/65/18. Dam znac jak wrazenia
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Jak wrażenia? Właśnie stoję przed wyborem opon i zastanawiam się czy wybrać Falken Wildpeak czy BFG Trail Terrain.
Re: Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Zrobilem 33tys (niecale 15kkm rocznie) na atekach Falkena. Dla mojego sposobu uzytkowania sa swietne, bfg nawet przy nich nie staly jesli chodzi o trakcje na mokrej, blotnistej czy zasniezonej nawierzchni (doswiadczenia kilkudziesieciu tys km zarowno na KO i KO2)
Pewnie do rock crawlingu wzialbym KO2 bo maja duzo mocniejszy karakas ale duzo wiecej jezdze po czarnym lub szutrach. Ostatnio przejechalismy troche kamienistych drog na Korsyce i tez sprawowaly sie swietnie.
Opony sa zadziwiajaco ciche jak na AT (nawet po tym przebiegu i „zjedzeniu” okolo 1/3 bieżnika- co moze byc zaleta lub wada - dla mnie zuzycie opon w takim tempie i przy moich przebiegach jest akceptowalne, tak czy inaczej max w 4 roku wymienilbym na nowe zeby miec swieza gume). Mysle ze 50kkm na nich to optymalny dystans. Na wieksze zuzycie pewnie przeklada sie to ze przez okres zimowy (mieszkam w CH i samochod jest uzywany tylko weekendowo do wyjazdow na narty i innych aktywnosci w bardziej zasniezonych czesciach kraju) i na wyjazdach terenowych (lekkich) jezdzimy na zimno na 1.5bara. Latem na dlugie autostradowe przeloty max 2.2.
Rozmiar tez wydaje mi sie optymalny do 150 bez liftu, nic nie obciera i licznik sie skorygowal ze pokazuje rzeczywista predkosc
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pewnie do rock crawlingu wzialbym KO2 bo maja duzo mocniejszy karakas ale duzo wiecej jezdze po czarnym lub szutrach. Ostatnio przejechalismy troche kamienistych drog na Korsyce i tez sprawowaly sie swietnie.
Opony sa zadziwiajaco ciche jak na AT (nawet po tym przebiegu i „zjedzeniu” okolo 1/3 bieżnika- co moze byc zaleta lub wada - dla mnie zuzycie opon w takim tempie i przy moich przebiegach jest akceptowalne, tak czy inaczej max w 4 roku wymienilbym na nowe zeby miec swieza gume). Mysle ze 50kkm na nich to optymalny dystans. Na wieksze zuzycie pewnie przeklada sie to ze przez okres zimowy (mieszkam w CH i samochod jest uzywany tylko weekendowo do wyjazdow na narty i innych aktywnosci w bardziej zasniezonych czesciach kraju) i na wyjazdach terenowych (lekkich) jezdzimy na zimno na 1.5bara. Latem na dlugie autostradowe przeloty max 2.2.
Rozmiar tez wydaje mi sie optymalny do 150 bez liftu, nic nie obciera i licznik sie skorygowal ze pokazuje rzeczywista predkosc
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Falken wildpeak At3w, yokohama g015 czy cos innego na caly rok
Dzięki za podzielenie się swoimi doświadczeniami!