HDJ80 i silnik 3F
Moderator: luk4s7
HDJ80 i silnik 3F
Witam.
Co możecie powiedzieć o silniku 3F 4.0 150 KM? (zauważyłem ze wózki widłowe maja ten model) Czy daje radę w tym modelu ? Jak ze spalaniem i awaryjnością ? Dostępnością części ?
Auto z Kanady z przebiegiem około 350 tyś km . Pierwszy raz z takim motorem się spotykam stad moje pytanie.
Dzięki
Pozdrawiam.
Co możecie powiedzieć o silniku 3F 4.0 150 KM? (zauważyłem ze wózki widłowe maja ten model) Czy daje radę w tym modelu ? Jak ze spalaniem i awaryjnością ? Dostępnością części ?
Auto z Kanady z przebiegiem około 350 tyś km . Pierwszy raz z takim motorem się spotykam stad moje pytanie.
Dzięki
Pozdrawiam.
Re: HDJ80 i silnik 3F
Ale wózki widłowe mają te silniki odprężone . W osiemdziesiątce zmorą dla wszystkich w tym silniku jest dość skomplikowany gaźnik i miliony podciśnień.
Re: HDJ80 i silnik 3F
I kosmiczne spalanie przy niewystarczającej mocy w stosunku do wagi auta.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2402
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: HDJ80 i silnik 3F
To raczej FJ80, a nie HDJ80 jak w tytule.
Silnik 3F-E ma ledwo 155KM w stosunku do 212-225KM dla 1FZ-FE - imho sredni pomysl.
Silnik 3F-E ma ledwo 155KM w stosunku do 212-225KM dla 1FZ-FE - imho sredni pomysl.
Re: HDJ80 i silnik 3F
Sprzedawca opisał go jako HDJ80 bez blokad w mostach a z tylu LSD.Jake pisze:To raczej FJ80, a nie HDJ80 jak w tytule.
Silnik 3F-E ma ledwo 155KM w stosunku do 212-225KM dla 1FZ-FE - imho sredni pomysl.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: HDJ80 i silnik 3F
Widziałem to ogłoszenie... faktycznie jest napisane HDJ 80 4.0 LPG, jednak jest to jak wspomniał Jake powyżej FJ80.
Nie jest to jedyny przypadek, na otoM wisi od dawna HDJ80, które jest z 1FZ-FE.
Handlarze zazwyczaj nie łapą się w toyotowej nomenklaturze, a wiedzą że HDJ się sprzedaje.
Jeździłem J6 z 3F i bardzo mi się podobało, jednak do 80 tylko 1FZ-FE
Nie jest to jedyny przypadek, na otoM wisi od dawna HDJ80, które jest z 1FZ-FE.
Handlarze zazwyczaj nie łapą się w toyotowej nomenklaturze, a wiedzą że HDJ się sprzedaje.
Jeździłem J6 z 3F i bardzo mi się podobało, jednak do 80 tylko 1FZ-FE
Re: HDJ80 i silnik 3F
Raczek jak blacharka dobra to bierz. Wsadzisz tam V8 w benzynie lub Cummins w dieslu i masz auto na wieki.
paweł
paweł
Re: HDJ80 i silnik 3F
3UZ -FE wejdzie ?plum76 pisze:Raczek jak blacharka dobra to bierz. Wsadzisz tam V8 w benzynie lub Cummins w dieslu i masz auto na wieki.
paweł
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Jake
- Moderator
- Posty: 2402
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: HDJ80 i silnik 3F
Wejsc wejdzie, oczywiscie. Kwestia pozenienia tego ze skrzynia i sterownika ktory to ogarnie.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2402
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: HDJ80 i silnik 3F
Och, 3F to gaznik, nawet nie wiedzialem ze takie wersje byly w J80.
Re: HDJ80 i silnik 3F
W pierwszych latach produkcji wyszły FJ80 z 3F na jakieś egzotyczne rynki, ale raczej nie na Kanadę, tam były 3FE
Re: HDJ80 i silnik 3F
Ściągnięty z Kanady jakiś czas temu ale ponoć na rynek Afryki produkcja.PblO pisze:W pierwszych latach produkcji wyszły FJ80 z 3F na jakieś egzotyczne rynki, ale raczej nie na Kanadę, tam były 3FE
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: HDJ80 i silnik 3F
Poproś o zdjęcia silnika. Będzie wiadomo. Na deklu też jest naklejka lub odlew oznaczenia silnika.