LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wspawać
Moderator: luk4s7
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wsp
witam
przerabiałem temat tu masz troszkę opisane http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=10&t=14021
ja zakupiłem te czarne udało się nawet to wygląda
przerabiałem temat tu masz troszkę opisane http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=10&t=14021
ja zakupiłem te czarne udało się nawet to wygląda
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wsp
Przejrzałem historie Twojego remont, gratuluje wyniku.
Moja 70 jest w stanie takim ja było u ciebie tylne lewe nadkole....
Taki stan mam we wszystkich nadkolach.
Podpowiedz mi jak rozwiazałeś problem przednich błotników, bo nigdzie nie mam reperaturek.
Moja 70 jest w stanie takim ja było u ciebie tylne lewe nadkole....
Taki stan mam we wszystkich nadkolach.
Podpowiedz mi jak rozwiazałeś problem przednich błotników, bo nigdzie nie mam reperaturek.
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wsp
u mnie najgorsze to były progi i tył przód nie był zły naprawiliśmy i tyle.
Przednie oddałem do piaskowania tylko ranty i duł o i od wewnątrz resztę naprawiane
Progi mi dorabiali bo te w sklepach są właśnie cienki
reperaturki tylne te czarne po konsultacji z kolegami z forum bo tak jak kylon pisze bardziej dopasowane i myślę ze cena do jakości odpowiednia
Przednie oddałem do piaskowania tylko ranty i duł o i od wewnątrz resztę naprawiane
Progi mi dorabiali bo te w sklepach są właśnie cienki
reperaturki tylne te czarne po konsultacji z kolegami z forum bo tak jak kylon pisze bardziej dopasowane i myślę ze cena do jakości odpowiednia
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wsp
Przyglądałem się dzisiaj miejscom po progach i mam ochotę zrobić na zaginarce całość progu z trochę grubszej blachy.U mnie nie mam do czego dospawać próg zewnętrzny,muszę kupować obie części i myślę że to ma być solidne i schludne,niekoniecznie fabryczne i delikatne.Ktoś próbował takiej rzeźby?
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wsp
Z ciekawości zapytam - po co wzmacniać progi w 30 letnim aucie na ramie?
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wsp
Problem rozwiązałem z pomocą profilu 70x70 i dokładki z blachy,która wystaje poza obrys dolnej krawędzi drzwi i chroni przed kamieniami spod kół.Dół profila jest płaski,można awaryjnie,spokojnie lewarować w błocie.O zakonserwowanych progach można już zapomnieć na kolejne 30 lat.
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wspawać
Cześć,
Szukam reparaturek do błotników tylnych LJ70 po 90 r.
Czy te reparaturki https://allegro.pl/oferta/land-cruiser- ... 9189565022 to są te z grubszej blachy ocynkowane, ale gorzej spasowane, czy z cienkiej, ale lepiej spasowane? Z tego wątku mi wynika, że powinny to być czarne, cienkie, dokładniejsze, bo to Klokkerholm, ale kolor na zdjęciach ciężko jednoznacznie ocenić.
Prosiłbym o podpowiedź.
Szukam reparaturek do błotników tylnych LJ70 po 90 r.
Czy te reparaturki https://allegro.pl/oferta/land-cruiser- ... 9189565022 to są te z grubszej blachy ocynkowane, ale gorzej spasowane, czy z cienkiej, ale lepiej spasowane? Z tego wątku mi wynika, że powinny to być czarne, cienkie, dokładniejsze, bo to Klokkerholm, ale kolor na zdjęciach ciężko jednoznacznie ocenić.
Prosiłbym o podpowiedź.
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wspawać
Dasz radę. Cieńsze ale pisanie, że porównywalne do oryginału jest sporym nadużyciem
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wspawać
Dzięki wielkie za odzew i cierpliwość do takich laików jak ja.
Dam radę ocenić kolor, czy dam radę je spasować?
Czy jest w ogóle aktualnie jakaś sensowna alternatywa, poza oryginałami (jeśli są dostępne)?
Dam radę ocenić kolor, czy dam radę je spasować?
Czy jest w ogóle aktualnie jakaś sensowna alternatywa, poza oryginałami (jeśli są dostępne)?
Re: LJ70 z 89 roku - jakie reperaturki błotnikow i progi wspawać
Dasz radę dopasować. Oryginały ponad 5 tysi za szt