Blokady mostów
Moderator: luk4s7
Blokady mostów
Witam nie dawno kupiłem w usa lexus lx 450 i mam pytanie czy auta na rynek usa mają blokady mostów ?
Re: Blokady mostów
Mają lub nie...
Mój ma, twój nie
Mój ma, twój nie
Re: Blokady mostów
Strony z częściami pokazują, że mogły mieć ale są wersje bez:
przód
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
tyl
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... al/3#41467
Dla pewności wybierz właściwy rocznik i konfigurację
Może jak wpiszesz po VIN to pokaże co jest w konkretnym modelu ale w USA VIN nie zawsze był taki jak w Europie - zobacz odpowiednie strony z częściami w USA albo zaglądnij pod samochód czy te części z obrazków są na moście. Powinien być jeszcze przełącznik w kabinie.
przód
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
tyl
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... al/3#41467
Dla pewności wybierz właściwy rocznik i konfigurację
Może jak wpiszesz po VIN to pokaże co jest w konkretnym modelu ale w USA VIN nie zawsze był taki jak w Europie - zobacz odpowiednie strony z częściami w USA albo zaglądnij pod samochód czy te części z obrazków są na moście. Powinien być jeszcze przełącznik w kabinie.
Re: Blokady mostów
Chyba nie chodzi o to, że kolega kupił auto i teraz szuka w nim blokad...
Tak czy inaczej szukanie po VINie na stronach z częściami, nie da wiarygodnej odpowiedzi, ponieważ bez względu na to czy z fabryki wyjechał z blokadami, czy bez, na stronach z częściami zawsze wyświetla się zakładka na której jest blokada.
Może oryginalny EPC zna szczegóły, jednak nie dane mi było kiedykolwiek zajrzeć.
Większość LX wyjeżdżała z fabryki bez blokad, więc szansa na 3 jest raczej znikoma, blokady były elementem wyposażenia dodatkowego za dopłatą, a LX był stworzony do lansu na czarnym, ludzie nie płacili zazwyczaj za coś, co nie było im potrzebne, aczkolwiek zdarzały się wyjątki i taki wyjątek stoi u mnie w garażu.
Tak czy inaczej szukanie po VINie na stronach z częściami, nie da wiarygodnej odpowiedzi, ponieważ bez względu na to czy z fabryki wyjechał z blokadami, czy bez, na stronach z częściami zawsze wyświetla się zakładka na której jest blokada.
Może oryginalny EPC zna szczegóły, jednak nie dane mi było kiedykolwiek zajrzeć.
Większość LX wyjeżdżała z fabryki bez blokad, więc szansa na 3 jest raczej znikoma, blokady były elementem wyposażenia dodatkowego za dopłatą, a LX był stworzony do lansu na czarnym, ludzie nie płacili zazwyczaj za coś, co nie było im potrzebne, aczkolwiek zdarzały się wyjątki i taki wyjątek stoi u mnie w garażu.
Re: Blokady mostów
Witam .Może i taki wyjątek przypłynie .Nie blokad nie szukam ,jak będą to super , jak nie trudno .Poprostu dziś Patryk mię uświadomił że na usa były bez blokad .O xj wiem dużo a lex to nowa zabawka i nowa przygoda, gdyż kończę z taplaniem się w błocie nieraz po klamki .PblO pisze: ↑30 kwie 2021, 14:45Chyba nie chodzi o to, że kolega kupił auto i teraz szuka w nim blokad...
Tak czy inaczej szukanie po VINie na stronach z częściami, nie da wiarygodnej odpowiedzi, ponieważ bez względu na to czy z fabryki wyjechał z blokadami, czy bez, na stronach z częściami zawsze wyświetla się zakładka na której jest blokada.
Może oryginalny EPC zna szczegóły, jednak nie dane mi było kiedykolwiek zajrzeć.
Większość LX wyjeżdżała z fabryki bez blokad, więc szansa na 3 jest raczej znikoma, blokady były elementem wyposażenia dodatkowego za dopłatą, a LX był stworzony do lansu na czarnym, ludzie nie płacili zazwyczaj za coś, co nie było im potrzebne, aczkolwiek zdarzały się wyjątki i taki wyjątek stoi u mnie w garażu.
Re: Blokady mostów
Kolego masz możliwość sprawdzenia ?PblO pisze: ↑30 kwie 2021, 14:45Chyba nie chodzi o to, że kolega kupił auto i teraz szuka w nim blokad...
Tak czy inaczej szukanie po VINie na stronach z częściami, nie da wiarygodnej odpowiedzi, ponieważ bez względu na to czy z fabryki wyjechał z blokadami, czy bez, na stronach z częściami zawsze wyświetla się zakładka na której jest blokada.
Może oryginalny EPC zna szczegóły, jednak nie dane mi było kiedykolwiek zajrzeć.
Większość LX wyjeżdżała z fabryki bez blokad, więc szansa na 3 jest raczej znikoma, blokady były elementem wyposażenia dodatkowego za dopłatą, a LX był stworzony do lansu na czarnym, ludzie nie płacili zazwyczaj za coś, co nie było im potrzebne, aczkolwiek zdarzały się wyjątki i taki wyjątek stoi u mnie w garażu.
JT6HJ88J5V0168503
Re: Blokady mostów
Aaa.. to taka historia, ale kupiłeś zupełnie w ciemno, czy masz zdjęcia z wnętrza?
Być może na którymś widać włącznik.
Ładny kolor
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
na obrazkach są blokady, ale nie ciesz się zawczasu, ponieważ tak jak wspominałem wcześniej, zawsze je widać.
Być może na którymś widać włącznik.
Ładny kolor
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
na obrazkach są blokady, ale nie ciesz się zawczasu, ponieważ tak jak wspominałem wcześniej, zawsze je widać.
Re: Blokady mostów
Okaże się jak przypłynie foto deski nie mam , czekam na odbiór i foto z magazynu pierwotnego , czyli może byc wyjątek ..pBLO SERDECZNE dziekiPblO pisze: ↑30 kwie 2021, 16:34Aaa.. to taka historia, ale kupiłeś zupełnie w ciemno, czy masz zdjęcia z wnętrza?
Być może na którymś widać włącznik.
Ładny kolor
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
http://www.japan-parts.eu/lexus/us/1997 ... erential/4
na obrazkach są blokady, ale nie ciesz się zawczasu, ponieważ tak jak wspominałem wcześniej, zawsze je widać.
Re: Blokady mostów
Optymistyczna wiadomość jest taka, że wszystkie LX450 mają poprowadzoną oryginalną wiązkę, od miejsca gdzie powinien być włącznik, do tylnego lewego nadkola, więc ewentualny montaż jest prostszy niż LC80.
Można do niej podpiąć elektrycznego Harrop'sa, a te są do kupienia u Kylona.
Można do niej podpiąć elektrycznego Harrop'sa, a te są do kupienia u Kylona.
Re: Blokady mostów
Dziękuję serdecznie za informacje .PozdrawiamPblO pisze: ↑30 kwie 2021, 17:49Optymistyczna wiadomość jest taka, że wszystkie LX450 mają poprowadzoną oryginalną wiązkę, od miejsca gdzie powinien być włącznik, do tylnego lewego nadkola, więc ewentualny montaż jest prostszy niż LC80.
Można do niej podpiąć elektrycznego Harrop'sa, a te są do kupienia u Kylona.
Re: Blokady mostów
Czyli po konkretnym numerze vin nie da się sprawdzić w jakiej konfiguracji (z lub bez blokad) to wyjechało z fabryki?
Re: Blokady mostów
Pytanie gdzie sprawdzać? Myślę, że w bazie danych fabryki czy generalnie Toyota jest taka informacja. Nie wiem czy TMP widzi także modele z USA, jak nie to trzeba by jakoś podpytać ASO w USA. Jak TMP widzi to trzeba mieć znajomego albo poczekać na pojazd (przynajmniej papiery od niego) bo TMP niezbyt chętnie udziela informacji po VIN jeżeli nie jesteś właścicielem (dane osobowe chronione nawet przed RODO).
- andrzejrolnik
- Posty: 246
- Rejestracja: 28 paź 2021, 21:32
- Auto: HDJ80(S), Hilux 2.4TD, UZJ100
Re: Blokady mostów
Panowie,
Czy w HDJ 80 '98 może być LSD w tylnym moście?
Moja wersja to manual bez blokad.
Drugie pytanie - jeśli mosty są bez blokad, to w co lepiej zainwestować, tańsze elektryczne (i co z instalacją) czy kompresor + drogie ARB?
Czy w HDJ 80 '98 może być LSD w tylnym moście?
Moja wersja to manual bez blokad.
Drugie pytanie - jeśli mosty są bez blokad, to w co lepiej zainwestować, tańsze elektryczne (i co z instalacją) czy kompresor + drogie ARB?
- Jake
- Moderator
- Posty: 2354
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Blokady mostów
Nie slyszalem by LSD fabrycznie wystepowało w J80.
Re: Blokady mostów
Były J8 z LSD, na naklejce z VIN'em jest oznaczenie przekładni, K293 lub K295 to LSD, K294 z blokadą, K292 otwarty.
Jeżeli nie masz blokady, nie masz też instalacji, tylko w LX450 bez blokad była pociągnięta fabryczna.
Jeżeli nie masz blokady, nie masz też instalacji, tylko w LX450 bez blokad była pociągnięta fabryczna.
- Załączniki
-
- IMG_20200116_135112092_HDR.jpg (88,54 KiB) Przejrzano 2220 razy