Chiptuning Vigo 3.0 D4D
Moderator: luk4s7
Chiptuning Vigo 3.0 D4D
Przerabiał ktoś temat programu/chipa do silnika 3.0d z manualna skrzynią biegów?
Czy warto przy okazji wywalić dpf(mam rocznik 2015)
Nie interesują mnie gotowe boxy, tylko indywidualny program z pomiarem mocy na hamowni.
Czy warto przy okazji wywalić dpf(mam rocznik 2015)
Nie interesują mnie gotowe boxy, tylko indywidualny program z pomiarem mocy na hamowni.
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
3.0 w manualu? Czy to jakaś wersja zagraniczna?
Ja się właśnie przymierzam... nie ma tu raczej większej filozofii.
Za indywidualne strojenie Revo płaciłem 1400PLN.
W Vigo możesz się spodziewać dodatkowych ~20 kucy.
Po co chcesz DPFa usuwać? Żeby Ci dowód zatrzymali przy kontroli? Ja mam w moim Vigo 3.0 250k km i zero problemów z DPFem. Lepsze jest wrogiem dobrego.
Ja się właśnie przymierzam... nie ma tu raczej większej filozofii.
Za indywidualne strojenie Revo płaciłem 1400PLN.
W Vigo możesz się spodziewać dodatkowych ~20 kucy.
Po co chcesz DPFa usuwać? Żeby Ci dowód zatrzymali przy kontroli? Ja mam w moim Vigo 3.0 250k km i zero problemów z DPFem. Lepsze jest wrogiem dobrego.
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
Jak samochód bardziej dolany to bardziej dymi i tym samym się dpf sie bardziej zatyka, tak zresztą miałem w poprzednich pickupach stąd pytanie. W rangerze mialem 190 tys km i zero problemów a w l200 od nowości średnio co kilka tyś sie dopalał a czyścić musiałem po ok 120 tyś(wieszkość to przebiegi na drogach lokalnych i autostradach) Co do wersji to normalne SR5 z polskiej sieci dealerskiej.
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
a wracając do chipa ma ktoś coś pomotane?
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
Kurcze, tez sie kiedys zastanawialem. Patrzylem np. na https://www.kreatormocy.pl/katalog/toyo ... 4d-171-km/ - pamietam jak goscie zaczynali i katowali jakas nieszczesna seacine na 1/4 mili jak startowaly wyscigi w Modlinie. Mialem wrazenie ze podchodzili do tematu empirycznie, troche w tym bylo wiedzy, troche eksperymentu, zakladam ze jak te 10 lat sa na rynku i z tego zyja to musieli ogarnac temat.
Hmmm moze by temat odkopac
Hmmm moze by temat odkopac
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:59
- Auto: marz? o HZJ73
- Kontakt:
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
Ja robiłem w V-tuning w 3.0 AT i ze standardowych 171 koni stadko urosło do 205KM i 473Nm, na 32"ATkach z wyciągarką liftem 2" i bagażnikiem dachowym czuć różnicę i w spalaniu i w samej jeździe
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
Kolego Adrian
a gdzie robiłeś tuning i czy możesz polecić? spalanie zauważalne czyli jakie?..słyszałem że jeżdząc podobnie można zejść od 1 do 2l na 100
mam także 3.0 AT 2015 r ..71 tys przebiegu więc prawie nówka
a gdzie robiłeś tuning i czy możesz polecić? spalanie zauważalne czyli jakie?..słyszałem że jeżdząc podobnie można zejść od 1 do 2l na 100
mam także 3.0 AT 2015 r ..71 tys przebiegu więc prawie nówka
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:59
- Auto: marz? o HZJ73
- Kontakt:
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
V-tuning Skrzynki k. Poznania, właśnie do 2l/100km, polecam jak najbardziej
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
W spalaniu na + czy na - (tzn mniej pali?)
Jak automat znosi te wiecej mocy?
Jak automat znosi te wiecej mocy?
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
więc zdam relację gdyż zrobiłem Tuning mojego Hila 3.0 d4d automat - wszystko profeska i przez OBD, bez żadnych eksperymentów z mapy ściąganej z chmury (tak niektórzy twierdzą że tak muszą bo inaczej się nie da). testowany na hamowni min 12 razy
i teraz wyniki
wg. producenta 171HP i 360 NM
wg,hamowni 165HP i 345NM więc ponoć całkiem nieźle jak na Hilla
po modyfikacji 190HP i 450NM
zrobiłem trasę Niepołomice Wawa przed tuningiem(300km) - spalanie na tej trasie 10.3L/100km przy prędkości tempomat 117km/h
w drodze powrotnej identyczna trasa, prędkość i warunki drogowe spalanie 8.8L/100km także na 300km odcinku
tyle na ten moment - jeździ fajnie tzn jakby byl sporo lżejszy.
Oczywiście wiem, że to pojazd do innych zastosowań i zależy mi na bezawaryjności a i potwierdziło się że w tym autko sporo spada zużycie paliwa i faktycznie tak jest...a jazda nieporównywalna
i teraz wyniki
wg. producenta 171HP i 360 NM
wg,hamowni 165HP i 345NM więc ponoć całkiem nieźle jak na Hilla
po modyfikacji 190HP i 450NM
zrobiłem trasę Niepołomice Wawa przed tuningiem(300km) - spalanie na tej trasie 10.3L/100km przy prędkości tempomat 117km/h
w drodze powrotnej identyczna trasa, prędkość i warunki drogowe spalanie 8.8L/100km także na 300km odcinku
tyle na ten moment - jeździ fajnie tzn jakby byl sporo lżejszy.
Oczywiście wiem, że to pojazd do innych zastosowań i zależy mi na bezawaryjności a i potwierdziło się że w tym autko sporo spada zużycie paliwa i faktycznie tak jest...a jazda nieporównywalna
Re: Chiptuning Vigo 3.0 D4D
Raz z górki a raz pod górkę
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka