J781991 wersja dwukolorowa
Moderator: luk4s7
Re: J781991 wersja dwukolorowa
3,0 jest pod maską. Największych problemów spodziewałbym się związanych z przekładką. Tu fantazja czasem nie ma granic. Tak jak koledzy pisali. Podeślij przedni most (mocowanie panharda), zwrotnice, gródź silnika i to co jest pod deską.
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Fajna!
Ale moja ładniejsza:):)
i ma działające (od dziś) sprzęgiełka elektryczne! Chwała Ci Rokfor:)
Jak myślicie, ile można wziąć? Bo jednak sprzedaję
Ale moja ładniejsza:):)
i ma działające (od dziś) sprzęgiełka elektryczne! Chwała Ci Rokfor:)
Jak myślicie, ile można wziąć? Bo jednak sprzedaję
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Ja za swoją jak bym sprzedawał chciałbym w okolicach 60k. Tyle że auto przygotowane w teren, nie przerdzewiałe. Dobrze zrobiona przekładka, manualna skrzynia i sprzęgiełka (ori toyota), blokada tylnego mostu, nowy escape evo, zawias TT, snorkel i takie tam duperele jak klima. Jeden się ucieszy a drugi szuka oryginału. Za zdrowa budę, ramę i taką se mechanikę 35 tyś to sensowna cena.
Re: J781991 wersja dwukolorowa
2.4 2LT z turbo z vnt od Rokfora
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Warto. Autko zauważalnie jedzie lepiej, a miałem nowe CT20 (w niezłym stanie). W zasadzie ciągnie od 1800 a turbo wstaje od samego dołu, ale nie ma róży bez kolców, poniżej 1800 są spore wibracje (może mój typ tylko tak ma). Trzeba zdecydowanie przejść w zakres "użyteczny", ale można to zrobić na wyższym biegu gdzie seria robi tylko buuuu.. Wydaje mi się że ten silnik nie lubi doładowania w niskim zakresie. Jest naddatek powietrza, zero dymienia na czarno. Jest regulacja doładowania, ja skręciłem sobie na 0.7-0.8 bara. No i turbo w razie w. kosztuje grosze i jest tego na pęczki.
Nie wiem jak seria ale wg mnie konieczne jest egt, bo można przechować, autko chce jechac
Rokfor, tak sobie myślę że można by zrobić zawór sterujący dodatkowo ciśnieniem które idzie do regulatora vnt (ten wężyk od czujnika) co by ciał ładowanie przy niższych obrotach. Trochę elektroniki były trzeba. Wykonalne to?
Nie wiem jak seria ale wg mnie konieczne jest egt, bo można przechować, autko chce jechac
Rokfor, tak sobie myślę że można by zrobić zawór sterujący dodatkowo ciśnieniem które idzie do regulatora vnt (ten wężyk od czujnika) co by ciał ładowanie przy niższych obrotach. Trochę elektroniki były trzeba. Wykonalne to?
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
- Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0 - Kontakt:
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Udało mi się wreszcie zdobyć kilka zdjęć o których pisał Kylon.
- Załączniki
-
- 11.jpg (39,17 KiB) Przejrzano 3224 razy
-
- 18.jpg (41,27 KiB) Przejrzano 3224 razy
-
- 9.jpg (34 KiB) Przejrzano 3224 razy
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
- Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0 - Kontakt:
Re: J781991 wersja dwukolorowa
CD
- Załączniki
-
- 12.jpg (34,36 KiB) Przejrzano 3224 razy
-
- 13.jpg (32,46 KiB) Przejrzano 3224 razy
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
- Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0 - Kontakt:
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Cd
- Załączniki
-
- 14.jpg (34,18 KiB) Przejrzano 3223 razy
-
- 15.jpg (34,14 KiB) Przejrzano 3223 razy
-
- 16.jpg (38,6 KiB) Przejrzano 3223 razy
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
- Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0 - Kontakt:
Re: J781991 wersja dwukolorowa
I ostatnie
- Załączniki
-
- 18.jpg (41,27 KiB) Przejrzano 3222 razy
-
- 19.jpg (31,67 KiB) Przejrzano 3222 razy
-
- 17.jpg (34,17 KiB) Przejrzano 3222 razy
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
- Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0 - Kontakt:
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Ostatnia część
- Załączniki
-
- P1010087.JPG (50,09 KiB) Przejrzano 3222 razy
-
- 20.jpg (33,4 KiB) Przejrzano 3222 razy
-
- 21.jpg (24,75 KiB) Przejrzano 3222 razy
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Wygląda w porządku
Choć przekładnia założona jest chyba beztulei w otworach
Choć przekładnia założona jest chyba beztulei w otworach
-
- Posty: 164
- Rejestracja: 17 lis 2008, 10:48
- Auto: Hilux 1996
HZJ73 4.2 1994
LJ78 1991 3.0 - Kontakt:
Re: J781991 wersja dwukolorowa
Czyli w okolicy 35k można zapłacić.?
Zwrotnice mają uszczelniacze do robienia na pewno.
Zwrotnice mają uszczelniacze do robienia na pewno.
Re: J781991 wersja dwukolorowa
brać w ciemno.