Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: rolkos »

Klon - myślisz że taniej wyjdzie przekładać wszystkie części po kolei i sprawdzać czy to to? Wprawdzie jest opcja kupienia całej wiązki 1900zł + komp 900 + stacyjka z kluczykami 600. Tylko czy tak będzie lepiej?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: kylon »

Pogadam dzisiaj z elektrykiem.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: rolkos »

Jeśli chodzi o ewentualny termin to pasowałoby mi w drugiej połowie lipca. Teraz będę potrzebował tego samochodu. Chociaż podejrzewam ze elektryk też nie narzeka na brak pracy ;)

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: Rokfor32 »

Jeżeli dla kogoś praca elektryka wychodzi za drogo - to pozostanie samemu zaprzyjaźnić się z kabelkami :wink:

Akurat temat odszczurzania pajęczyn po przydasiach nie jest specjalnie trudny - po prostu trzeba powywalać co zbędne, i ponaprawiać pociętą ori instalację. Zazwyczaj bardzo łatwo się odróżnia co było w oryginale i gdzie podpięte. Nie ma w tym właściwie żadnej filozofii z zakresu elektryki/elektroniki. Trza jedynie odrobinę zręczności w łapkach, lutownicę, koszulko izolacyjne, taśmę. I hektolitry cierpliwości :wink: Pomaga też schemat, szczególnie na początku takiej zabawy, jak się nie ma wprawy.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: rolkos »

Robota może i prosta, najgorzej jest z czasem.

Awatar użytkownika
kawapower
Klubowicz
Posty: 252
Rejestracja: 28 sie 2013, 13:13
Auto: UZJ80 :-D 1993
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: kawapower »

Rolkos, jeśli potrzebowałbyś specjalisty od komputerów silnika, to znam jednego, który potrafi zdjąć fabryczne immo, zmodzić mapy, i wiele innych.
Jest taki jeden na całą Europę i jest dość znany w środowisku swaperów silników toyoty.
Jak będziesz potrzebował kontakt to pisz.
Człowiek ten wysylkowo zdjął z mojego kompa 2uz potrzebę posiadania fabrycznego immo i wszystkich bebechów z nim związanych.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: rolkos »

@kawapower - daj namiar, każdy kontakt się przyda.

Awatar użytkownika
kawapower
Klubowicz
Posty: 252
Rejestracja: 28 sie 2013, 13:13
Auto: UZJ80 :-D 1993
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circu

Post autor: kawapower »

Poszło PW

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Post autor: rolkos »

Wymieniłem ECU samochodu.

Nic się nie zmieniło.

Co było wymienione do tej pory:
- instalację gazową (z komputerem, wtryskami, kablami) jakiś czas jeździłem też z odłączoną fizycznie instalacją, bez efektu,
- przepustnica,
- czujnik temperatury wody,
- czujnik położenia wałka rozrządu,
- regulator ciśnienia paliwa,
- pedał gazu,
- świece,
- wyjęte i sprawdzone wtryski.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Post autor: rolkos »

Teraz będę wymieniał EVAP. Jak by ktoś miał z tym problem i wyrzucał mu błędy to niech nie liczy że komp STAG może te błędy kasować. STAG może kasować różne błędy ale nie od EVAP.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Post autor: Rokfor32 »

Może dowolne. Tyle że nie wybierasz z lisy, a z ręki wpisujesz kod do kasowania w razie pojawienia się.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Post autor: rolkos »

Właśnie jak tak zrobiłem to dostałem informację że tego kodu nie można skasować. Jest lista kodów zablokowanych i ten jest właśnie jednym z nich. Potwierdziłem to z gazownikiem.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Post autor: Rokfor32 »

Zapodaj numer kodu. Poszperam trochę.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Post autor: rolkos »

Kody błędów to:
P043E,F, P2419, P2401, P2402. Może dzisiaj założę puszkę EVAP przyszła razem z ECU że stanów.

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Błąd P0224 Throttle/Pedal Position Sensor/Switch B Circuit

Post autor: rolkos »

Evap wymieniony 3 dni temu, jak narazie błędów nie ma. Za to mam kolejną zagwozdkę. Sama puszka evap ma drożny zawór odpowietrzenia, czyli przy wyłączonym zasilaniu zawór jest otwarty i powietrze hula sobie spokojnie każdym z 3 otworów. Ale samochodu dalej nie da się normalnie zatankować, ewidentnie brak odpowietrzenia.
Kolejny etap to zrzucenie zbiornika paliwa i inspekcja co tam się dzieje bo wyglada to tak jakby odpowietrzenie było gdzieś z tamtej strony przyblokowane, rurka od EVAP do korka jest drożna, jak dałem trochę powietrza w rurkę do zbiornika to jakoś ciężko szło.

ODPOWIEDZ