7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Moderator: luk4s7
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Jednak cena netto
--
Paweł
--
Paweł
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Zapewne mały przebieg i kierowca starszej daty nim powoziłrolkos pisze:Jednak cena netto
--
Paweł
Znając zachowanie gamoni gdy tylko dopadną służbowe auto, omijał bym z daleka takie okazje. Nie pisze tego o konkretnym przypadku.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Troche kosmiczna dyskusja, 120tke da sie kupić za około 40-50 tyś a 200 zaczyna sie od 100 tyś. Troche nie ten pułap. A to że jest kilka 120 za prawie 100 tyś i kilka zameczonych 200 za podobna kwotę o niczym nie świadczy.
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Ta z ambasady to pazdzierz i w cenie bez vatu i cła. Ale stoi jedna niezmeczona szara na Okeciu za 99.
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Są też 120 za 135tyś. i na forum jest oferta na j95 za coś ponad 80 tyś. Te napewno nie są zamęczone
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Wolałbym biedniejszy model auta w dobrym stanie niż w tej samej cenie wypasiony model ale juz mocno uzywany.
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
akurat mocniej uzywane sa biedniejsze modele. Taka rzeczywistosc.Tanie auta sa do roboty i mają pracowac. Rzadko kto wozi deski, cement, worki ze smieciami, ryby albo dziki w bagazniku v8. Pomijam przebiegi, wiek, to mowi samo za siebie. Ale są tacy, ktorzy za 120tke w zizlu zapłacą stowe. Cóż, szanujemy ich.
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Chłop szuka ładnej 80-ki a wy mu tu jakieś strucle podsyłacie
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Już ktoś pisał o tym wyżej, ale też potwierdzam, że G klasa nijak się ma do setki. Od kiedy mam setkę to G stoi i czeka na bardzo ciężkie zimy których od 5 lat nie było. G mało wygodne, wąskie i toporne w porównaniu do setki. Może lepsze w ciężkim terenie. Trudno znaleźć ciekawe, nie zmęczone auto a nawet jeśli się trafi to będzie dużo droższe od innych. Szukałbym czegoś w USA i sprowadzał. Powodzenia w szukaniu. pozdr adam
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Różnica pomiędzy 100 i G dotyczy tylko i wyłącznie tego co się komu bardziej podoba. Mam G 463 takie już leciwe i miałem okazję jeździć 100. Jednemu będzie bardziej pasować 100, drugiemu G. Trzeba się przejechać i jednym i drugim i zdecydować co będzie bardziej pasować. Oba auta z leciwego rocznika będą wymagały sporego wkłądu finansowego.aadamuss pisze:Już ktoś pisał o tym wyżej, ale też potwierdzam, że G klasa nijak się ma do setki. Od kiedy mam setkę to G stoi i czeka na bardzo ciężkie zimy których od 5 lat nie było. G mało wygodne, wąskie i toporne w porównaniu do setki. Może lepsze w ciężkim terenie. Trudno znaleźć ciekawe, nie zmęczone auto a nawet jeśli się trafi to będzie dużo droższe od innych. Szukałbym czegoś w USA i sprowadzał. Powodzenia w szukaniu. pozdr adam
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Cześć Albert. Tak Twoja Co ty sprzedajesz swoją Gienię? PoInterceptor pisze:albertkuz pisze:
Ta G to chyba moja była
Toporna to jest i owszem, ale nie za bardzo porobiona, wydaje mi się jednak, że stare patrole dużo toporniejsze.
Sam szukam teraz LC 120/150 do miasta jakbyście coś słyszeli to jestem chętny
AK
Nie na sprzedaż. To jest taka zabawka która chce zostawić dzieciom. Żal mi jednak jej na codzień użytkować, a poza tym potrzebuje auta 7 os. Początkowo chciałem 120, ale te co oglądałem mocno wyłączone. Odniosłem budżet i szukam 150.
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Hmm prawdę mówiąc nie qumam idei latania 100 tylko po czarnym i generalnie kupowania auta do wszystkiego. 100 i 80 to auta wyprawowe, sprawdzające się poza asfaltem. Z takim budżetem poszukał bym rozsądnego 7 miejscowego plaskacza w budżecie 40-45, a do zabawy w błocie kupił LJ70/Sukę/Krótkiego Parcha za 15-20.
Tak kupisz sobie auto którym nie polecisz w spokoju 140km, bo dla nich to prędkość prawie max, a nie sytuacja w której z 5 wrzucasz na 6 i zbijasz obroty do 2 tysi z groszem. Tak samo przyjemność pomykania wygodnie na pięknych krętych włoskich drogach spokojnie utrzymując przyczepność nawet przy szybszym pokonywaniu zakrętów.
Z drugiej strony 80 i 100 w błocie, to wiecznie wieszający się auto, za długie, za mało skrętne, za wysokie jak wyliftujesz. Problem twój i kolegów którzy albo będą musieli jeździć lajtowo albo cię ciągać, chyba że błoto sięgające do felgi to przeszkoda
Kończąc swoją poradę Jak będziesz chciał jechać do Afryki to w tedy fajnym pomysłem jest 80 i 100:)
Mówię z autopsji, choć u mnie jest y61, który jest do wszystkiego, za wolny, za ciężki, za długi, za mało wzrotny - chyba że mowa o wyprawie. W tedy jest idealny.
Tak kupisz sobie auto którym nie polecisz w spokoju 140km, bo dla nich to prędkość prawie max, a nie sytuacja w której z 5 wrzucasz na 6 i zbijasz obroty do 2 tysi z groszem. Tak samo przyjemność pomykania wygodnie na pięknych krętych włoskich drogach spokojnie utrzymując przyczepność nawet przy szybszym pokonywaniu zakrętów.
Z drugiej strony 80 i 100 w błocie, to wiecznie wieszający się auto, za długie, za mało skrętne, za wysokie jak wyliftujesz. Problem twój i kolegów którzy albo będą musieli jeździć lajtowo albo cię ciągać, chyba że błoto sięgające do felgi to przeszkoda
Kończąc swoją poradę Jak będziesz chciał jechać do Afryki to w tedy fajnym pomysłem jest 80 i 100:)
Mówię z autopsji, choć u mnie jest y61, który jest do wszystkiego, za wolny, za ciężki, za długi, za mało wzrotny - chyba że mowa o wyprawie. W tedy jest idealny.
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Witam, odgrzeje troche, bo sam szukam podobnego auta
Na moje krotkiej liscie sa Jeep WJ 4.7, Dodge Durango 5.9 (gen1) lub 5.7 HEMI (gen 2) i wlasnie LC 100.
Budzet i przeznaczenie jak w opisie autora watku, nie bede dublowal. Samochod bedzie 3ci w rodzinie, zatem do wypraw (zarowno Mazury na wakacje, jak i wypady weekendowe, czy "Albania" etc. w przyszlosci). Wszystkie w/w wiaza sie z lekkim terenem - do topienia (jesli wpadnie nam kiedys do glowy) bedzie jakas zmota. Koniecznie benzyna i V8 - skoro ma byc dla przyjemnosci
Spalanie przy załozonym przebiegu - ok 3tys.km rocznie - nie ma znaczenia. Skladniam sie najbardziej ku LC jako, ze lubie niezawodnosc. Do tego 100, a nie mniejsze, bo lubie przestrzen w srodku o zapas miejsca (zona i 2 corki potrafia, oj potrafia zapchac bagaznik...).
Aktualnie posiadam Rav4 2002 2.0 i jestem zadowolony (samochod po renowacji, ktora robilem sam, w Raptorze, bo tak! ) - zostanie z nami, jako samochod do jazdy codziennej.
Widzialem ogloszenie na forum (http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=7&t=16175)
pytania:
- czy warto interesowac sie wozem z ogloszenia? (macie na pewno lepsze oko, doswiadczenie itp): glowna niewiadoma dla mnie to gaz (a gaz w v8 to grzech )
- czy macie inne sugestie jednak (biorac pod uwage budzet)?
Ps. Wiem ze wujek jest mniejszy - tesciowa bedzie wtedy biegla za samochodem (i najlepiej w blocie)
Na moje krotkiej liscie sa Jeep WJ 4.7, Dodge Durango 5.9 (gen1) lub 5.7 HEMI (gen 2) i wlasnie LC 100.
Budzet i przeznaczenie jak w opisie autora watku, nie bede dublowal. Samochod bedzie 3ci w rodzinie, zatem do wypraw (zarowno Mazury na wakacje, jak i wypady weekendowe, czy "Albania" etc. w przyszlosci). Wszystkie w/w wiaza sie z lekkim terenem - do topienia (jesli wpadnie nam kiedys do glowy) bedzie jakas zmota. Koniecznie benzyna i V8 - skoro ma byc dla przyjemnosci
Spalanie przy załozonym przebiegu - ok 3tys.km rocznie - nie ma znaczenia. Skladniam sie najbardziej ku LC jako, ze lubie niezawodnosc. Do tego 100, a nie mniejsze, bo lubie przestrzen w srodku o zapas miejsca (zona i 2 corki potrafia, oj potrafia zapchac bagaznik...).
Aktualnie posiadam Rav4 2002 2.0 i jestem zadowolony (samochod po renowacji, ktora robilem sam, w Raptorze, bo tak! ) - zostanie z nami, jako samochod do jazdy codziennej.
Widzialem ogloszenie na forum (http://tlc.org.pl/viewtopic.php?f=7&t=16175)
pytania:
- czy warto interesowac sie wozem z ogloszenia? (macie na pewno lepsze oko, doswiadczenie itp): glowna niewiadoma dla mnie to gaz (a gaz w v8 to grzech )
- czy macie inne sugestie jednak (biorac pod uwage budzet)?
Ps. Wiem ze wujek jest mniejszy - tesciowa bedzie wtedy biegla za samochodem (i najlepiej w blocie)
Re: 7 os. terenówka bez modów na daily na długie lata
Tu masz łądną 100-kę. Polecam bo znajomego i czasami razem gdzieś latamy. W zeszłym roku bez problemu pykną 5tysia km do Bułgarii w pięć osób. Co roku gdzieś nią śmiga. Na bieżąco serwisowana. Obecnie wystawiona tylko na zamkniętej grupie na fejsie, "Giełda OFF-ROAD 4x4"
Mamik jest tu na forum i się strasznie wacha ze sprzedażą.....ale wolna wola...będzie żałował
https://www.facebook.com/groups/5586405 ... 6742179165
Mamik jest tu na forum i się strasznie wacha ze sprzedażą.....ale wolna wola...będzie żałował
https://www.facebook.com/groups/5586405 ... 6742179165