UZJ 40 by Rokfor
Moderator: luk4s7
Re: UZJ 40 by Rokfor
a to za rok się przekonam.
Wg mnie moje rozwiązanie nie jest czymś odkrywczym. Skoro było to stosowane w Żukach , starszych samurajach itp.
Na rolkach raczej koła się nie będą ślizgać ale blokadę mogę włączyć co to za problem.
paweł
Wg mnie moje rozwiązanie nie jest czymś odkrywczym. Skoro było to stosowane w Żukach , starszych samurajach itp.
Na rolkach raczej koła się nie będą ślizgać ale blokadę mogę włączyć co to za problem.
paweł
Re: UZJ 40 by Rokfor
Mnie każą wyłączyć 4x4.plum76 pisze:Na rolkach raczej koła się nie będą ślizgać ale blokadę mogę włączyć co to za problem. paweł
Re: UZJ 40 by Rokfor
Grzegorz ale u mnie blokada a 4x4 to dwie róże rzeczy. Ja mogę blokadę mieć na tylnym napędzie tylko.
- mlodyy
- Klubowicz
- Posty: 634
- Rejestracja: 29 paź 2007, 13:58
- Auto: Zuzanki 4x4 ;-) razem 8x8
- Kontakt:
Re: UZJ 40 by Rokfor
Ja ostatnio impregnowałem szwy w moim soft topie i po przetestowaniu kilku preparatów z obserwacji najlepiej wychodzą te na bazie różnych wosków. Impregnacja oczywiście tylko po szwach i to tak żeby nici dobrze nasiąknęły środkiem impregnującym.plum76 pisze:To ja wiem ze to się zgrzewa (nie klei). Ja dodatkowo mam szwy. Czyli plandeka ma mikro dziurki po igłę od maszyny. Tak jest i będzie bo tego wymaga domowy proces produkcji. Więc co z impegnatem. Ktoś stosował coś nietypowego czy tylko ja mam takie pomysły.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Re: UZJ 40 by Rokfor
no to ja do zimy jestem prawie gotowy:
Chciałem upchać dość dużo poprzecznych łańcuchów wiec weszło 18 szt.
Obwód to łańcuch to fi5 D2, reszta to fi6 D1.
na 4 koła koszty to ok 300pln nie licząc roboty swojej.
Mi zostało jeszcze pospawać ogniwa łączące ni i zamki dodać.
paweł
Chciałem upchać dość dużo poprzecznych łańcuchów wiec weszło 18 szt.
Obwód to łańcuch to fi5 D2, reszta to fi6 D1.
na 4 koła koszty to ok 300pln nie licząc roboty swojej.
Mi zostało jeszcze pospawać ogniwa łączące ni i zamki dodać.
paweł
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: UZJ 40 by Rokfor
zdjęć nie widać
Re: UZJ 40 by Rokfor
No to mam pierwszy negatywny skutek posiadania 1UZ.
Dzis wymieniłem oleje i w tylnym moście kolor czarny czyli taki jak z silnika.
Możliwości widzę dwie:
- duże obciążenia bo większe prędkości przelotowe, większe koła i niskie ciśnienie w terenie więc się przepalił.
- gówniany olej wlałem.
Ważne, że nie ma opiłków więc częściej tam trzeba zaglądać.
Przedni most most, skrzynia, reduktor i PTO mają olej idealny słomkowy.
Paweł
Dzis wymieniłem oleje i w tylnym moście kolor czarny czyli taki jak z silnika.
Możliwości widzę dwie:
- duże obciążenia bo większe prędkości przelotowe, większe koła i niskie ciśnienie w terenie więc się przepalił.
- gówniany olej wlałem.
Ważne, że nie ma opiłków więc częściej tam trzeba zaglądać.
Przedni most most, skrzynia, reduktor i PTO mają olej idealny słomkowy.
Paweł
Re: UZJ 40 by Rokfor
nowa modyfikacja.
dzięki zastosowaniu głowicy z ekranu komputerowego, mocowanie jest odchylane i obracane o 90%.
Ramka ipada trzyma się na rzepach 3M.
dzięki zastosowaniu głowicy z ekranu komputerowego, mocowanie jest odchylane i obracane o 90%.
Ramka ipada trzyma się na rzepach 3M.
Re: UZJ 40 by Rokfor
Fotki nie robią
Re: UZJ 40 by Rokfor
U mnie jest ok!Mesel pisze:Fotki nie robią
Nie widzę tylko tych z 1 stycznia
Re: UZJ 40 by Rokfor
A ten patent z żółtym sznurkiem to co to?
Re: UZJ 40 by Rokfor
tempomat.A ten patent z żółtym sznurkiem to co to?
Re: UZJ 40 by Rokfor
ładny kolor
Re: UZJ 40 by Rokfor
Zdjęcia się nie wyświetlają. Są na dysku googla i zapewne, kto nie ma dostępu do dysku, ten nie widzi.