Idler arm
Moderator: luk4s7
Re: Idler arm
W tym przypadku to nie pomogło bo konsultowaliśmy się ze sprzedawcą. Co innego katalog, co innego wymiary, co innego Pan i co innego przyszło
- Northern Sun
- Posty: 251
- Rejestracja: 20 sty 2008, 07:09
- Kontakt:
Re: Idler arm
ja ostatnio zmienialem z jednej strony, obie strony sa takie same; 10kg mlotem odbijalismy bo kiblowato zchodzilo, zlazlo po zabiegu z palnikiem
Re: Idler arm
Jeśli mówisz o wąsie na przekładni kierowniczej, to się zgadza, bo po drugiej stronie gdybyś musiał grzać palnikiem i młota używać....było by to cokolwiek dziwne i świadczyło o konieczności wymiany bez możliwości regeneracji jakiejkolwiek
Re: Idler arm
jest w kat. JC - ok 400 zeta, faktycznie tylko do starszych modeli - hehe tu jakby mi na reke
niestety - wizyta w OSKP "zabila" mi zawias przedni..
idler jak wiedzialem, sworznie (gora+dol/obie strony), lewa koncowka drazka (chyba komplet zrobie), no i spodziewam sie ze tuleje wachaczy tez juz sa wyrabane - na razie ciezko twierdzic bo sworznie sie tluka (230 tkm, z czego ostatnie 30 w moze nie ekstremalnych ale zawsze offroad warunkach)
putanie jedno tylko - z jakich toyot pasuja koncowki drazka ?? bo sporo tego znalazlem w "loklalnym" wyprawowym sklepie a ciagle malokumaty jestem zeby na oko celowac
niestety - wizyta w OSKP "zabila" mi zawias przedni..
idler jak wiedzialem, sworznie (gora+dol/obie strony), lewa koncowka drazka (chyba komplet zrobie), no i spodziewam sie ze tuleje wachaczy tez juz sa wyrabane - na razie ciezko twierdzic bo sworznie sie tluka (230 tkm, z czego ostatnie 30 w moze nie ekstremalnych ale zawsze offroad warunkach)
putanie jedno tylko - z jakich toyot pasuja koncowki drazka ?? bo sporo tego znalazlem w "loklalnym" wyprawowym sklepie a ciagle malokumaty jestem zeby na oko celowac
Re: Idler arm
Trzeba dobierać do właściwego pojazdu. Jak nie ma to pytać z podaniem rocznika, silnika a najlepiej VIN-u. Tulejami wahaczy z IC możemy się rzucać w jakiejś zabawie. Nie pasują Są za krótkie o 6 milimetrów albo źle skatalogowane.