Strona 2 z 2

Re: Dyfer tylnego mostu - krzywa płaszczyzna pod koło talerzowe

: 16 lis 2020, 17:36
autor: Rokfor32
Na marginesie - mam chyba w magazynie dwa zestawy przełożeń 9,5", ale 4,10. Ale musiał bym sprawdzić dokładniej, czy jedno z nich nie jest właśnie starego typu - pamiętam że jeden taki set miałem, ale nie kojarzę z jakim przełożeniem.

Re: Dyfer tylnego mostu - krzywa płaszczyzna pod koło talerzowe

: 16 lis 2020, 18:20
autor: kylon
I w J6 a nawet starych J7 były. Kilka razy się z tym spotkałem.

Re: Dyfer tylnego mostu - krzywa płaszczyzna pod koło talerzowe

: 16 lis 2020, 19:10
autor: Rokfor32
Wtedy jest kicha trochę, bo regulacja ataku jak pamiętam to nie tylko podkładki kalibrowane między łożyskami (zamiast tulei rozprężnej), ale też pod zewnętrzną bieżnią dużego łożyska ataku (odwrotnie niż w normanie, czyli pod wewnętrzna bieżnią dolnego łożyska a kołem zębatym ataku).

Jest to o tyle istotne, że zmieniają się wymiary między zewnętrznymi bieżniami obu łozyk ataku - czyli że obudowa główki jest jednak trochę inna.

Może nawet da się to poprawnie poskładać - ale może wymagać użycia jakichś niestandardowych grubości podkładek regulacyjnych (mowa o przekłądni starego typu w nowej obudowie).

Z drugiej strony - nie jest to takie głupie rozwiązanie, bo choć na początku jest upierdliwe w pierwszej regulacji - to potem nie ma obawy, że się przypadkiem dogniecie tuleję rozprężną np. przy wymianie uszczelniacza.

Re: Dyfer tylnego mostu - krzywa płaszczyzna pod koło talerzowe

: 16 lis 2020, 20:27
autor: Fazi
tuleja jest ...

Re: Dyfer tylnego mostu - krzywa płaszczyzna pod koło talerzowe

: 17 lis 2020, 10:36
autor: Fazi
Jednak regulacja na podkładkach.
Kylon wysłałem Ci na Wapp film z pomiaru kosza, jak go oceniasz ?

Re: Dyfer tylnego mostu - krzywa płaszczyzna pod koło talerzowe

: 17 lis 2020, 19:52
autor: kylon
Odpisałem Ci