Układ hamulcowy

Moderator: luk4s7

Skorupka
Posty: 6
Rejestracja: 24 cze 2010, 17:04
Auto: BJ40
Kontakt:

Re: Układ hamulcowy

Post autor: Skorupka »

Ta pompa wygląda dokładnie tak
Załączniki
1_d6ac70fcab2a.jpg
1_d6ac70fcab2a.jpg (34.84 KiB) Przejrzano 5203 razy

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16375
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Układ hamulcowy

Post autor: kylon »

Zgadza się tylko jest czarna (ta z IC). Na zdjęciu jest oryginalny Aisin.

Skorupka
Posty: 6
Rejestracja: 24 cze 2010, 17:04
Auto: BJ40
Kontakt:

Re: Układ hamulcowy

Post autor: Skorupka »

Miałem to na myśli, że taką mam zamontowaną w swojej BJ40. Jest czarna i posiada napis Aisin.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16375
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Układ hamulcowy

Post autor: kylon »

Kolor nie ma znaczenia. Chodzi raczej o firmę. Taniocha z IC też jakiś czas podziała :wink: .

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: Układ hamulcowy

Post autor: Addams »

to u mnie Kylonowa ekipa przerabiała z przodu bębny na tarcze- powiem tak: absolutnie nie warto bawić się w regenerację bębnów, kupić kompletne zwrotnice z tarczami od LJ70 przed 90 rokiem (jakieś 500 zł), zestawy uszczelniające i naprawcze są takie same, przełożyć przykręcany wąs od drążka kierowniczego i hula jak trzeba. Jakość hamowania nieporównywalna, szczególnie w mokrym, nie ściąga, super poprostu. Pompa tak jak pisze Kylon daje radę bez kłopotów.
Dodam, że wcześniej zregenerowałem tłoczki i bębny orginalnymi zestawami toyotowymi- starczyło na chwilę, do pierwszego błotka... Potem hamowała jak chciała.

Awatar użytkownika
tynio
Klubowicz
Posty: 437
Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Auto: lj 70 fj40 sam
Kontakt:

Re: Układ hamulcowy

Post autor: tynio »

witam
Mam pytanko rozebrałem w fj40 cały układ hamulcowy nie zrobiłem żadnej dokumentacji bo przecież to banał:) a teraz jak składam mam wątpliwości:
do tyłu idą dwa kabelki do korektora hamowania, no trzy, ale jeden z korektora idzie do hamulców na tył, a dwa pozostałe idą do rozgałęźnika na przodzie i teraz pytanie czy te dwa maja znaczenie gdzie są wkręcone? to pierwsze pytanie
a drugie: czy te dwa kable z tylu idą w jedno miejsce czy jeden idzie do rozgałęziacza połączonego z przodem a drugi bezpośrednio do pompy?

poniżej poglądowe zdjęcie:
Załączniki
IMG_20190326_201407 (1).jpg
IMG_20190326_201407 (1).jpg (84.69 KiB) Przejrzano 3274 razy
IMG_20190326_201356.jpg
IMG_20190326_201356.jpg (79.14 KiB) Przejrzano 3274 razy
IMG_20190326_201422.jpg
IMG_20190326_201422.jpg (87.93 KiB) Przejrzano 3276 razy

ODPOWIEDZ