Nawigacja dla początkującego

Mapy papierowe, oprogramowanie, urządzenia gps.

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
sebastian44
Posty: 2141
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Kontakt:

Nawigacja dla początkującego

Post autor: sebastian44 »

Cześć. Jestem kompletnie zielony w temacie, przejrzałem tutejsze wątki i niewiele z tego rozumiem. Dotąd korzystałem z nawigacji google maps w telefonie, co na terenie Polski gdzie nie płacę za roaming jest okej.
Teraz chciałbym zakupić jakaś porządną nawigacje z możliwością wgrywania map, najlepiej darmowych. W tym roku wybieram sie do Rumunii, wiec na pewno mapy tego obszaru, ale za rok kto wie. Jakiś garmin? do 500 zł najchetniej..

Fazi
Posty: 474
Rejestracja: 31 maja 2009, 20:46
Auto: HJ61
Kontakt:

Re: Nawigacja dla początkującego

Post autor: Fazi »

Za 500 kupisz używanego Garmina 62 (bez liter)

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Re: Nawigacja dla początkującego

Post autor: LEX »

A jak masz iPada to polecam MotionX GPS za jakieś 20-30zł. Wgrywasz nawet mapy satelitarne.

Awatar użytkownika
luk4s7
Moderator
Posty: 3389
Rejestracja: 15 gru 2013, 23:32
Auto: Kiedyś znowu pewnie LC
Kontakt:

Re: Nawigacja dla początkującego

Post autor: luk4s7 »

LEX pisze:A jak masz iPada to polecam MotionX GPS za jakieś 20-30zł. Wgrywasz nawet mapy satelitarne.
Celem sprecyzowania: iPad musi mieć moduł GSM bo wtedy ma również GPS. Żeby zapisać w offline’ie mapy o których piszesz, trzeba kupić w aplikacji dodatkowy pakiet. Standardowo po zakupie aplikacji można ze wszystkich map korzystać tylko online, a w offline’ie tylko z OpenStreetMaps. Po zakupie w/w dodatku możesz podać nawet swój własny adres serwera map.

Zaznaczam, że nie wykupiłem tego pakietu, więc moja wiedza praktyczna kończy się na standardowej aplikacji bez dodatku. Używam tylko na iPhone’ie.