te opony to chyba standard AT - ze wskazaniem na asfalt...ale....na mokrym asfalcie to chyba jakaś pomyłka????
a może mam coś nie tak z zawieszeniem, zbieżnością czy czymś innym jeszcze??
problem jest w pokonywaniu ronda (szczególnie tego wyprofilowanego ze spadkiem na zewnątrz zakrętu): przy niewielkiej prędkości auto ucieka przodem na zewnątrz - system kontroli trakcji się nie załącza, zwiększona prędkość ucieczka jeszcze szybsza zaczyna wchodzić do pracy kontrola trakcji, mocniej wciśnięty gaz przy uciekającym przodzie - tył idzie bokiem i kontrola trakcji piszczy jakbym jechał po lodzie... na betonie parkingu podziemnego przy maksymalnie skręconych kołach (parkowanie) opony piszczą i jęczą - szczególnie przód...
czy to jest prawidłowy objaw na tych oponach? czy może jednak odwiedzić warsztat???
help
Dunlop gradntrek at20 + woda??
Moderator: luk4s7
Re: Dunlop gradntrek at20 + woda??
Mam BFG AT i nie mam problemów na mokrych rondach czy zakrętach. Oczywiście mogę samochód zmusić gazem do podsterowności ale przy normalnej jeździe samochód zachowuje się pewnie i przewidywalnie oczywiście jak na ten typ pojazdu.
Co do parkingów z gładkim błyszczącym betonem to nawet przy delikatnym skręcie słychać jęk ale to chyba nic specjalnego, po prostu taka nawierzchnia.
Co do parkingów z gładkim błyszczącym betonem to nawet przy delikatnym skręcie słychać jęk ale to chyba nic specjalnego, po prostu taka nawierzchnia.