Musisz zaturbić Zmiana wydechu wraz z kolektorami bardzo odmula silnik 1HZ. Jeździłem samochodem po takiej modyfikacji i różnica jest gigantyczna. Troszkę bardziej warczy ale bez przesady.mopar31 pisze:33" to byłoby za dużo.
ja mam takie w swojej hzj 80 4.2 i czuc deficyt mocy
jakie opony do J7
Moderator: luk4s7
kylon , a masz jakis gotowy projekt i kolektor jaki cos jak borla w jeepie ? sa gotowe kolektory do 1hz?kylon pisze:Musisz zaturbić Zmiana wydechu wraz z kolektorami bardzo odmula silnik 1HZ. Jeździłem samochodem po takiej modyfikacji i różnica jest gigantyczna. Troszkę bardziej warczy ale bez przesady.mopar31 pisze:33" to byłoby za dużo.
ja mam takie w swojej hzj 80 4.2 i czuc deficyt mocy
odkopuje temat.
Jeśli kasztnie, bo temat był, ale nie znalazłem, to podesłać linka.
więc...
nie pojmuje miłości narodu do MT BFG..., tak jak nie pojmuje miości do Patrola
ale do rzeczy...
wiem, że yokohama geolander zdecydowanie lepiej pracuje w błocie, bo kierunkowa, mieksza itp, złazi na asfalcie z prędkością topnienia śniegu na wiosnę, również na asfalcie,
zastanaiam się nad GoodYear Wrangler MT.., inny bieznik niż BFG...
jednym słowem, poszukuje alternatywy MT BFG, do J7,
a przeznaczenie? no w garazu są simexy, więc coś na wyprawę po błotach docelowych ukrainsko rumunskich, czyli dojechać i potem pojeździć.
Jeśli kasztnie, bo temat był, ale nie znalazłem, to podesłać linka.
więc...
nie pojmuje miłości narodu do MT BFG..., tak jak nie pojmuje miości do Patrola
ale do rzeczy...
wiem, że yokohama geolander zdecydowanie lepiej pracuje w błocie, bo kierunkowa, mieksza itp, złazi na asfalcie z prędkością topnienia śniegu na wiosnę, również na asfalcie,
zastanaiam się nad GoodYear Wrangler MT.., inny bieznik niż BFG...
jednym słowem, poszukuje alternatywy MT BFG, do J7,
a przeznaczenie? no w garazu są simexy, więc coś na wyprawę po błotach docelowych ukrainsko rumunskich, czyli dojechać i potem pojeździć.
MTR nie jest oponą typową Mud Terrain, to opona uniwersalna, zaprojektowana na warunki występujące w USA, czyli przede wszystkim kamienie, szutry itd.
MTR lepiej zachowuje siÄ™ na asfalcie, jest cichszy i bardziej cywilizowany
Yokoham w rozmiarze 33x12,5 nie dostaniesz w tej chwili w Europie od ręki, jest pewna ilość na stanie magazynu w UK. Niestety nie ma ich w tej chwili na stanie magazynu centralnego w Europie i Yokohama sama nie jest w stanie się określić czy jeszcze w tym roku będą dostępne.
Podobno za kilka dni mam otrzymać ciekawą oponę - Toyo Open Country M/T. Podobno, bo już raz czekałem na Yokohamę...
MTR lepiej zachowuje siÄ™ na asfalcie, jest cichszy i bardziej cywilizowany
Yokoham w rozmiarze 33x12,5 nie dostaniesz w tej chwili w Europie od ręki, jest pewna ilość na stanie magazynu w UK. Niestety nie ma ich w tej chwili na stanie magazynu centralnego w Europie i Yokohama sama nie jest w stanie się określić czy jeszcze w tym roku będą dostępne.
Podobno za kilka dni mam otrzymać ciekawą oponę - Toyo Open Country M/T. Podobno, bo już raz czekałem na Yokohamę...
Re: jakie opony do J7
Co myslicie o oponach INSA TURBO jest taki bieznik podrobka SIMEXA,cena bardzo przystepna ,czy to nie jest jakies tanie badziewko?
Czy z racji tego ze to opony regenerowane czyli nalewki nie rozpadna sie w terenie cos podejzewam ze maja kiepski kord?
Dadza sobie rade na dalszych wypadach w 2,5tonowym samochodzie?
Czy z racji tego ze to opony regenerowane czyli nalewki nie rozpadna sie w terenie cos podejzewam ze maja kiepski kord?
Dadza sobie rade na dalszych wypadach w 2,5tonowym samochodzie?