Może to wynika z wysokości profilu opony? trudno sobie mi to wyobrazić...felgi poniżej rozmiaru 18" powodują zakłócenia w funkcjonowaniu zawieszenia KDDS
Opony i felgi do LC150
Moderator: luk4s7
Re: Opony i felgi do LC150
wg. TOYOTA MOTOR POLAND
Re: Opony i felgi do LC150
Widocznie nie jest nam dane to wiedzieć...
Re: Opony i felgi do LC150
Moim zdaniem felgi 17" Canyon podejdą tylko do 150-tki:
- 5-drzwiowej w wersji Luna
- 3-drzwiowej do wszystkich wersji,bo żadna 3-drzwiówka nie ma KDSS-u...
I chyba w większości ktoś kupi takie felgi do 3-drzwiówki,bo wątpię,żeby ktoś kupił Lunę 5-drzwiową,a jak już kupi to ma 17-tki w standardzie
- 5-drzwiowej w wersji Luna
- 3-drzwiowej do wszystkich wersji,bo żadna 3-drzwiówka nie ma KDSS-u...
I chyba w większości ktoś kupi takie felgi do 3-drzwiówki,bo wątpię,żeby ktoś kupił Lunę 5-drzwiową,a jak już kupi to ma 17-tki w standardzie
Re: Opony i felgi do LC150
Jedna sprawa to homologacja. Producent wykonał ją na feldze 18 cali i wszelkie kombinacje są sprzeczne z dokumentacją. To bardzo ważny argument. U nas jest wszystko cacy ale np w Niemczech nie kupisz od tak felgi jak nie jest homologowana do danego samochodu. Druga sprawa to być może konstrukcja pojazdu nie pozwala na taki manewr. Jeden elektroniczny system może ma wpływ na drugi. W jednym z warszawskich dealerów stała swego czasu J150 z uszkodzonym zawieszeniem z powodu złej felgi ale to było uszkodzenie mechaniczne.
Re: Opony i felgi do LC150
Na razie trzymam się elementów zamiennych/dodatków oryginalnych Toyoty. Przy zakupie auta dokupiłem gwarancję serwisową BIS +2 Premium,także przez 5 lat mam zamiar nie angażować się w kupno odpowiedników. Mam tylko nadzieję,że sprawdzi się ten system serwisowy
Re: Opony i felgi do LC150
Moja Toyotka już po zmianie opon na letnie.
Mam znajomego w Continentalu Polska,więc za niewielkie pieniądze nabyłem 4 świeżutkie sztuki Conti4x4Contact 110V.
Na zimę również kupiłem 4 sztuki Conti4x4WinterContact 110H.
Wcześniej zamówiłem sobie 9 felg Toyotowskich 18" Pinnacle - 4 na zimę, 4 na lato i jedną jako zapas z oponą całoroczną Goodyear Wrangler HP All Weather 110V, gdyż nie wiadomo o jakiej porze roku będzie używana...i czy w ogóle będzie,ale niech jeździ w aucie.
Mam znajomego w Continentalu Polska,więc za niewielkie pieniądze nabyłem 4 świeżutkie sztuki Conti4x4Contact 110V.
Na zimę również kupiłem 4 sztuki Conti4x4WinterContact 110H.
Wcześniej zamówiłem sobie 9 felg Toyotowskich 18" Pinnacle - 4 na zimę, 4 na lato i jedną jako zapas z oponą całoroczną Goodyear Wrangler HP All Weather 110V, gdyż nie wiadomo o jakiej porze roku będzie używana...i czy w ogóle będzie,ale niech jeździ w aucie.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 18:38 przez konus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Chcesz coś sprzedać? Idź do giełdowych i tam napisz posta.
Powód: Chcesz coś sprzedać? Idź do giełdowych i tam napisz posta.
Re: Opony i felgi do LC150
Cześć,
obadaj jak się jeździ na tych letnich bo też ostatnio wpadły mi w oko. Moja jest już po przeglądzie 30.000km i zostało 7mm bieżnika, muszę się rozglądnąć za nowymi.
Pozdro
obadaj jak się jeździ na tych letnich bo też ostatnio wpadły mi w oko. Moja jest już po przeglądzie 30.000km i zostało 7mm bieżnika, muszę się rozglądnąć za nowymi.
Pozdro
Re: Opony i felgi do LC150
MiPox pokaż jak się Landek na nowych kołach prezentuje
Re: Opony i felgi do LC150
Conti są jakby zwinniejsze,nie są takie "opóźnione" jak Micheliny,szybciej reagują na ruchy kierownicą - może to dzięki tym wewnętrznym wzmocnieniom barków opony.
To opony 10%/90% teren/asfalt,więc niby takie samo przeznaczenie jak Micheliny.
Na Michelinach przejechałem ok.5000 km w grudniu i kilku dniach stycznia,a na Conti na razie ponad 1200 km.
Także moje spostrzeżenia mogą być dalekie od obiektywnej oceny porównawczej,bo dla Michelinów okres zimowy to też "dziwna" pora na eksploatację
No ale pojeżdżę na Conti dłuższy czas,więc się okaże
Tyle co wiem,to Conti ma mój ojciec w swoim aucie od 2000 roku,jeszcze żyją,a już ponad 170.000 km na liczniku - on ma chyba ContiPremiumContact,ale to już inna dziedzina opon.
Zresztą on ma spokojny tryb jazdy
Ja kiedyś w Lancerze Evo IX wyjeździłem Pirelli P Zero w dwa tygodnie,byłem dwa razy na torze i koniec opon,więc guma gumie nie równa
To opony 10%/90% teren/asfalt,więc niby takie samo przeznaczenie jak Micheliny.
Na Michelinach przejechałem ok.5000 km w grudniu i kilku dniach stycznia,a na Conti na razie ponad 1200 km.
Także moje spostrzeżenia mogą być dalekie od obiektywnej oceny porównawczej,bo dla Michelinów okres zimowy to też "dziwna" pora na eksploatację
No ale pojeżdżę na Conti dłuższy czas,więc się okaże
Tyle co wiem,to Conti ma mój ojciec w swoim aucie od 2000 roku,jeszcze żyją,a już ponad 170.000 km na liczniku - on ma chyba ContiPremiumContact,ale to już inna dziedzina opon.
Zresztą on ma spokojny tryb jazdy
Ja kiedyś w Lancerze Evo IX wyjeździłem Pirelli P Zero w dwa tygodnie,byłem dwa razy na torze i koniec opon,więc guma gumie nie równa