Na stronie.... opony-4x4.pl ...... masz podane tabelki z wymiarami opon.
Z tych tabelek wynika że BFG AT 2 maja od 12-13 mm zależy od rozmiaru opony
a Yokohamy Geolander GO15 LT mają 11 mm bez względu na wielkość opony.......
Można sporo się dowiedzieć z tych tabelek przygotowując się do zmiany opon.
Przy tych samych oznaczeniach wysokości czy szerokości występują spore różnice w poszczególnych markach opon.
Jezus ale ja osobiście mierzyłem te opony. Tymi rencami i suwmiarka
I faktycznie Geolandery LT sa zupełnie inne niż bez tego oznaczenia, na stronie z Wadowic zapewne podana jest wartosc dla bardziej szosowej odmiany.
Ciągnąc temat polecanych tu cooper`ów st maxx - na forach amerykańskich chwalą te opony, ale.... Podobno są ciche tylko jak są nowe. Po przebiegu 20-25kkm poziom hałasu znacznie wzrasta. I jak początkowo są cichsze od KO2 to po takim przebiegu poziom hałasu znacznie przewyższa KO2 - może to ktoś potwierdzić/zaprzeczyć?
Ja przejechałęm na swoich jakies 12 tysiecy, na razie są okej, cichobieżność jak na początku. Znajomy zrobił sporo wiecej i też nie słyszałem żeby cos narzekał.
Miałem st maxxy, wprawdzie wąskie - 235/85R16 ale zmieniłem na km2 w tym samym rozmiarze. Fajna opona, ale w terenie błotnistym nie ma cudów, jest może trochę lepszy niż mniej agresywny atek, ale nawet do km2 który jest pseudo mtkiem mu daleko. Są też mocno sztywne co mi nie pasowało. Ponoć lubią strzelić od dłuższej jazdy na niskim ciśnieniu (zasłyszane z US).
Ja mam porównanie ale na innych samochodach wiec może nie aż tak miarodajne. Ale z mojej perspektywy zimą czy na mokrym KM2 są tragiczne w porownaniu do Cooperów.
Ja mam porównanie ale na innych samochodach wiec może nie aż tak miarodajne. Ale z mojej perspektywy zimą czy na mokrym KM2 są tragiczne w porownaniu do Cooperów.
Ja mam porównanie ale na innych samochodach wiec może nie aż tak miarodajne. Ale z mojej perspektywy zimą czy na mokrym KM2 są tragiczne w porownaniu do Cooperów.