MT do 120

Moderator: luk4s7

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

MT do 120

Post autor: Husky »

chciałbym nabyc drogą kupna MT na oryginał felgi 17cali / 265/70r17

rozważam: Kumho KL71 MT vs BFGoodrich MT KM2

jakie opinie? może coś innego?

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2160
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: Tuco »

Km2 maja bardzobdobra opinie.

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: Addams »

Podobnie jak KL71. Kumho szybciej znika i jest bardziej agresywna, BFG to lepszy ATek. Tam gdzie ja na BFG się zalepiałem kolega na Kumho KZJtem przejeżdżał.
Do 120 bralbym BFG

Awatar użytkownika
plum76
Klubowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 10 gru 2009, 16:04
Auto: UZJ40
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: plum76 »

Husky a do czego ci to MT?
masz zamiar w ogóle jeżdzić w ciężkim terenie?
z wątku http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=7347 raczej wynika że Twoj samochód bedzie rasową wyprawówką. Jeżeli tak to AT w większości wystarczą a w dużym błocie ( a nie daj Boże w glinie) to tylko opony klasy Simex ci pomogą. A jak na rajdzie będziesz jechał jako ostatni to i te opony mogą nie dać rady.

Jeżeli kupujesz dla wyglądu aby auto ładniejsze było to rozumiem Twój dylemat.

Paweł

ps:
ja racjonalnie dokonałem wyboru AT i wyciągarka. Jak narazie się sprawdza http://polskioffroad.com/SPRA/111125_An ... ndex2.html

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

Re: MT do 120

Post autor: Husky »

plum76, dylemat to ja miałem zanim kupiłem AT, na których obecnie jeżdżę, a w piwnicy mam komplet zimówek i letnich, pomysł na MT narodził się po ostatnim weekendzie,

wiesz to tak jak z butami: mam trampki, gumowce, lakierki, trapery, bo nie można do lasu w mokasynach iść, tak myślę ale może się mylę?

dla wyglądu to chciałbym białe auto

consigliero
Klubowicz
Posty: 1870
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: consigliero »

Zrobisz co chcesz , twoja kasa , ale chyba auto jest na stardardowym zawieszeniu. Jeżeli tak jest to ta guma którą chcesz założyć da niewiele w stosunku do posiadanej obecnie. W tym miejscu na filmie moim zdaniem nawet posiadając te agresywne gumy zostałbyś w podobnym miejscu . Twojemu pojazdowi brakuje prześwitu i niepotrzebnie wozisz tą nadwagę z przodu. Guma w rozmiarze który proponujesz, bazuję na wiadomościach T4R zbudowanym na tej samej platformie, jest maksymalną którą można włożyć ale już z pewnymi konsekwencjami , którymi może być przycieranie przy zakrętach. Jak dodamy do tego małą ilość miejsca na błoto które będzie się zbierać w nadkolach to za moment masz slicka. Patrząc na to miejsce wydaje mi się że moje auto poradziłoby sobie bez specjalnym problemów , pamiętajmy że u mnie jest niedoceniany system A-track 8) .
Najpierw bym podniósł, a później pewnie nie będziesz potrzebował MT , chyba.
PozdrawiaM

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

Re: MT do 120

Post autor: Husky »

consigliero pisze:i niepotrzebnie wozisz tą nadwagę z przodu.
mówisz o rurce? - jest lżejsza od zderzaka stalowego + wyciągarka, więc nie ma znaczenia w tym układzie
consigliero pisze: Jeżeli tak jest to ta guma którą chcesz założyć da niewiele w stosunku do posiadanej obecnie.
ee, jest chyba różnica pomiędzy AT a MT ?
consigliero pisze: jest maksymalną którą można włożyć ale już z pewnymi konsekwencjami , którymi może być przycieranie przy zakrętach.
nie na zakrętach tylko przy maxymalnym skręcie, i nie może tylko jest to fakt
consigliero pisze: Patrząc na to miejsce wydaje mi się że moje auto poradziłoby sobie bez specjalnym problemów , pamiętajmy że u mnie jest niedoceniany system A-track .
Najpierw bym podniósł, a później pewnie nie będziesz potrzebował MT , chyba.
były tam dwa T4R, odpuścili sobie to miejsce. ja powalczyłem - stempelek zdobyłem

Husky
Posty: 909
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:19
Auto: plastic fantastic

Re: MT do 120

Post autor: Husky »

consigliero pisze: Patrząc na to miejsce wydaje mi się że moje auto poradziłoby sobie bez specjalnym problemów , pamiętajmy że u mnie jest niedoceniany system A-track 8) .
Najpierw bym podniósł, a później pewnie nie będziesz potrzebował MT , chyba.
PozdrawiaM
będzie okazja u gorola , zaprezentujesz system A-track, chyba

może wezmę swojego psiaka

consigliero
Klubowicz
Posty: 1870
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: consigliero »

Nie chciałem abyś odebrał to jako przytyk do czegoś, napisałem co wiem z doświadczenia . O kołach czytałem i masz rację źle się wyraziłem , oczywiście przy maksymalnych skrętach. Nie chodzi mi też o to że mam sobie czy komuś coś udowadniać , do tego byłem zmuszony na Ukrainie i w Macedonii. Zdaję sobię sprawę z różnicy pomiędzy MT i AT ale napisałem też że bez zwiększenia prześwitu raczej nie wykorzystasz ich potencjału. Ostattnia sprawa jeżeli weźmiesz psa to napisz czy to on czy ona lub kastrat. Bo jeśli on to ja swojego zostawię w domu aby był spokój , na miejscu właścicielka ma sukę , a nie chciałbym żeby psy też sobie coś udowadniały 8) .
PozdrawiaM

Awatar użytkownika
Transporter
Posty: 140
Rejestracja: 09 sty 2011, 19:20
Auto: KDJ 120
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: Transporter »

Panowie, tak w temacie AT-ków , napiszcie mi jakie dajecie ciśnienie do opon yokohama geolandar 265/65 r17
Na drzwiach wyczytałem że 2.0 przód/tył przy małym obciążeniu
W wulkanizacji stwierdzili ze dobre będzie 2.2
Dlatego myślę że najlepiej zapytam fachowców. Jazda obecnie typowo szosowa

czobi
Klubowicz
Posty: 4067
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill mk IV
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: czobi »

opcja szukaj. http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... +w+oponach" onclick="window.open(this.href);return false;

Rafi
Posty: 895
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: MT do 120

Post autor: Rafi »

Jak producent napisał, że 2.0 to po co kombinujesz? Skąd wulkanizator ma wiedzieć lepiej niż producent jakie powinno być ciśnienie? Testował to auto przez setki tysięcy kilometrów przed wproadzeniem do produkcji? A to 2.2 to będzie do dobre, bo??? Tak im się wydaje? Czy myślą, że się lepiej prowadzi na 2.2? Staje się nagle evo dziesięć na proflexie? Większość wulkanizatorów jest tak tępa, że aż strach im dawać te opony do wymiany. Pierwsi do mędrkowania, a fachowość ich usług jest żenująca. Dobrze, że nie zaproponowali 3.8, ale tylko azotem.

ODPOWIEDZ