35" w J8 - wady, zalety
Moderator: luk4s7
35" w J8 - wady, zalety
Podobnież to zabójstwo dla tego auta, chyba francek się o tym gdzieś rozpisywał. Jak się zachowuje J8 na lifcie 4" i 35" oponach ? Wiem że trzeba zmienić przełożenia w mostach, ale jak to wpływa na trwałość samych mostów, na prędkość maksymalną, zużycie paliwa no i primo: stabilność jazdy po czarnym.
Re: 35" w J8 - wady, zalety
To jedyny słuszny rozmiar do 80-ki... reszta to takie dziwne maluchy....i rzadnych przełożeń nie trzeba zmieniać....jakieś bajki na dobranoc ktoś opowiada...
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: 35" w J8 - wady, zalety
wkładaj, wkładaj- pancerne mosty tego strucla wytrzymają wszystko ale lepiej 38 Poza tym na pewno poprawi się dynamika, hamowanie i spalanie. A w gnoju tylko głębiej pójdzie do jądra i 2 bloczki będziesz musiał stosować
I ciesz się, że jest TT u Kylona.
Boszszszsz
I ciesz się, że jest TT u Kylona.
Boszszszsz
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: 35" w J8 - wady, zalety
Się ciesz- bo wszystko do czasu.
Swoją drogą pancerne musisz miec przeguby. Standardowe wytrzymują 3 miesiące na 35-tkach
Swoją drogą pancerne musisz miec przeguby. Standardowe wytrzymują 3 miesiące na 35-tkach
Re: 35" w J8 - wady, zalety
U mnie około 9 miechów...... ...ale szybciej lecą krzyżaki przednie......
Re: 35" w J8 - wady, zalety
W sumie bez zmian to możesz założyć 35". Jak kupisz sobie z USA przeguby i półosie chro-mo i jak wymienisz talerz&atak to na 40" też pojedziesz. Tam tak mają i dają radę
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: 35" w J8 - wady, zalety
Założyć może ale po co ?? Zaczną się jaja. Przestańcie z tymi mostami. Są słabe i tyle. 33 cale MT to naprawdę optimum dla 80-tki. Po kiego grzyba w kółko wymieniać przeguby, krzyżaki i elementy mostu. Dla tych żałośnych paru cm prześwitu ? Nie opyla się zaprawdę powiadam wam. To autko pięknie śmiga na 33-kach ma moc, moment i kopa i mam wrażenie, że więcej przejeżdża niż na 35-tkach. Jeżdziłem 2 lata na 35 i prawie 1,5 roku na 33 to mam gitara porównanie
Re: 35" w J8 - wady, zalety
W pełni Franca popieram, miałem 35 maxxisy, teraz używam 33 (285/75R16) i jest rewelacyjnie!
Re: 35" w J8 - wady, zalety
No w sumie też się zgadzam. Do jazdy po skałkach w Moab to faktycznie fajna sprawa, ale w Polsce mamy piach i błoto. Jak samochód ma osiąść to i tak to zrobi, a te parę centymetrów różnicy nie zrobi. Nie wiem czy masz, ale jeśli nie, to lepiej zainwestuj w wyciągarkę. Wyjdzie taniej i spełni swoje zadanie lepiej niż większe opony. Albo w ogóle zaszalej i wstaw mosty od Volvo, to powiększysz prześwit nie o 3cm, ale o dobre 15cm. Wtedy mi tanio sprzedasz mosty, które masz bo ja nie mam blokad. O widzisz jaki interes dobry wymyśliłem...
Re: 35" w J8 - wady, zalety
Lex Ty masz pomysł
Mosty od Volvo Laplandera na zwolnicach to jest fajny patent . Widziałem w jakieś 40 -ce
Mosty od Volvo Laplandera na zwolnicach to jest fajny patent . Widziałem w jakieś 40 -ce
Re: 35" w J8 - wady, zalety
Baa.. ja mam gdzieś zdjęcia tego na 80tce i na patrolu. Niezłe są...
edit: ooo znalazłem...
Być może też da radę zamontować taki wynalazek:
edit: ooo znalazłem...
Być może też da radę zamontować taki wynalazek:
Re: 35" w J8 - wady, zalety
francek nie opowiadaj.
Najlepszy zestaw do 80 to 35"-37" i im większe bagno, błoto, piach tym lepiej tylko że dla dostawcy części i warsztatu, który będzie zmieniał mega mocne napędy:twisted:
Najlepszy zestaw do 80 to 35"-37" i im większe bagno, błoto, piach tym lepiej tylko że dla dostawcy części i warsztatu, który będzie zmieniał mega mocne napędy:twisted:
Re: 35" w J8 - wady, zalety
Marudzicie Pany......
w FZJ 80 przy 205 konikach nie brak mocy na 35 cala maxxisach.......
w FZJ 80 przy 205 konikach nie brak mocy na 35 cala maxxisach.......
Re: 35" w J8 - wady, zalety
u mnie na dalekie wyprawy sa 33" ATeki.
Jak mialem czas to w weekendy na rozne szalenstwa dookola bagnistego komina wsadzalem 35 calowe MTeki na stalowych felgach.
I tak przez 2 lata, bez jakiegokolwiek problemu. Rzeczywiscie w blocie robia niezle, ale nie mam porownania do 33 w tym samym bagnie
Taki model mi się wydaje ok, na stale 35 cali nie jest pewnie dobrą opcją. A jak wybierasz się na Kaukaz to juz zbędny ciężar.
Jak mialem czas to w weekendy na rozne szalenstwa dookola bagnistego komina wsadzalem 35 calowe MTeki na stalowych felgach.
I tak przez 2 lata, bez jakiegokolwiek problemu. Rzeczywiscie w blocie robia niezle, ale nie mam porownania do 33 w tym samym bagnie
Taki model mi się wydaje ok, na stale 35 cali nie jest pewnie dobrą opcją. A jak wybierasz się na Kaukaz to juz zbędny ciężar.