Strona 2 z 15

: 08 kwie 2008, 18:32
autor: kylon
mopar31 pisze:33" to byłoby za dużo.
ja mam takie w swojej hzj 80 4.2 i czuc deficyt mocy :?
Musisz zaturbić :wink: Zmiana wydechu wraz z kolektorami bardzo odmula silnik 1HZ. Jeździłem samochodem po takiej modyfikacji i różnica jest gigantyczna. Troszkę bardziej warczy ale bez przesady.

: 09 kwie 2008, 00:20
autor: mopar
kylon pisze:
mopar31 pisze:33" to byłoby za dużo.
ja mam takie w swojej hzj 80 4.2 i czuc deficyt mocy :?
Musisz zaturbić :wink: Zmiana wydechu wraz z kolektorami bardzo odmula silnik 1HZ. Jeździłem samochodem po takiej modyfikacji i różnica jest gigantyczna. Troszkę bardziej warczy ale bez przesady.
kylon , a masz jakis gotowy projekt :?: i kolektor jaki :?: cos jak borla w jeepie ? sa gotowe kolektory do 1hz?

: 09 kwie 2008, 06:54
autor: kylon
:wink:

: 09 kwie 2008, 10:29
autor: mopar
no to zaraz przyjade i zalozymy 8)

: 09 kwie 2008, 10:32
autor: kylon
Nie tak szybko trza się zorientować. :wink:

: 22 cze 2008, 09:44
autor: tadeo
odkopuje temat.
Jeśli kasztnie, bo temat był, ale nie znalazłem, to podesłać linka.
więc...
nie pojmuje miłości narodu do MT BFG..., tak jak nie pojmuje miości do Patrola :)
ale do rzeczy...
wiem, że yokohama geolander zdecydowanie lepiej pracuje w błocie, bo kierunkowa, mieksza itp, złazi na asfalcie z prędkością topnienia śniegu na wiosnę, również na asfalcie,
zastanaiam się nad GoodYear Wrangler MT.., inny bieznik niż BFG...

jednym słowem, poszukuje alternatywy MT BFG, do J7,
a przeznaczenie? no w garazu są simexy, więc coś na wyprawę po błotach docelowych ukrainsko rumunskich, czyli dojechać i potem pojeździć.

: 22 cze 2008, 11:49
autor: Karson
MTR-y mają zbyt "gęsty" bieżnik. Miałem je w vitarze i stwierdzam, że BFG są lepsze. :wink:

: 22 cze 2008, 23:54
autor: Damian
MTR nie jest oponą typową Mud Terrain, to opona uniwersalna, zaprojektowana na warunki występujące w USA, czyli przede wszystkim kamienie, szutry itd.
MTR lepiej zachowuje siÄ™ na asfalcie, jest cichszy i bardziej cywilizowany

Yokoham w rozmiarze 33x12,5 nie dostaniesz w tej chwili w Europie od ręki, jest pewna ilość na stanie magazynu w UK. Niestety nie ma ich w tej chwili na stanie magazynu centralnego w Europie i Yokohama sama nie jest w stanie się określić czy jeszcze w tym roku będą dostępne.

Podobno za kilka dni mam otrzymać ciekawą oponę - Toyo Open Country M/T. Podobno, bo już raz czekałem na Yokohamę...

: 23 cze 2008, 09:44
autor: tadeo
A co sądzicie o nwym MT BFG ? całkiem ciekawy bieznik.

: 23 cze 2008, 09:49
autor: kylon
A masz jakiegoś linka do tej opony :?:

: 23 cze 2008, 09:54
autor: tadeo

: 23 cze 2008, 09:59
autor: kylon
Toć to staroć już jest :mrgreen: U nas w Europie to może za 5 lat zawita. Kilka firm sprowadza na zamówienie. Można oczywiście zapodać amerykański import na babcię po taniości :wink: . Druga sprawa to to, że rozmiaru do LJ-ota nie widać. Same duże kobyły.

: 23 cze 2008, 10:18
autor: Damian
jak na mój gust to ten BFG MT KO 2 jest bardzo "rockcrawlingowy", nawet widać cechy wspólne z BFG MT Krawler

: 23 cze 2008, 10:19
autor: kylon
Pewnie jedno z drugiego pochodzi. Crawler znany jest już chyba od 6-ciu lat.

Re: jakie opony do J7

: 15 lut 2009, 16:51
autor: Biafer
Co myslicie o oponach INSA TURBO jest taki bieznik podrobka SIMEXA,cena bardzo przystepna ,czy to nie jest jakies tanie badziewko?
Czy z racji tego ze to opony regenerowane czyli nalewki nie rozpadna sie w terenie cos podejzewam ze maja kiepski kord?
Dadza sobie rade na dalszych wypadach w 2,5tonowym samochodzie?