Strona 2 z 15
: 08 kwie 2008, 18:32
autor: kylon
mopar31 pisze:33" to byłoby za dużo.
ja mam takie w swojej hzj 80 4.2 i czuc deficyt mocy
Musisz zaturbić
Zmiana wydechu wraz z kolektorami bardzo odmula silnik 1HZ. Jeździłem samochodem po takiej modyfikacji i różnica jest gigantyczna. Troszkę bardziej warczy ale bez przesady.
: 09 kwie 2008, 00:20
autor: mopar
kylon pisze:mopar31 pisze:33" to byłoby za dużo.
ja mam takie w swojej hzj 80 4.2 i czuc deficyt mocy
Musisz zaturbić
Zmiana wydechu wraz z kolektorami bardzo odmula silnik 1HZ. Jeździłem samochodem po takiej modyfikacji i różnica jest gigantyczna. Troszkę bardziej warczy ale bez przesady.
kylon , a masz jakis gotowy projekt
i kolektor jaki
cos jak borla w jeepie ? sa gotowe kolektory do 1hz?
: 09 kwie 2008, 06:54
autor: kylon
są
: 09 kwie 2008, 10:29
autor: mopar
no to zaraz przyjade i zalozymy
: 09 kwie 2008, 10:32
autor: kylon
Nie tak szybko trza się zorientować.
: 22 cze 2008, 09:44
autor: tadeo
odkopuje temat.
Jeśli kasztnie, bo temat był, ale nie znalazłem, to podesłać linka.
więc...
nie pojmuje miłości narodu do MT BFG..., tak jak nie pojmuje miości do Patrola
ale do rzeczy...
wiem, że yokohama geolander zdecydowanie lepiej pracuje w błocie, bo kierunkowa, mieksza itp, złazi na asfalcie z prędkością topnienia śniegu na wiosnę, również na asfalcie,
zastanaiam się nad GoodYear Wrangler MT.., inny bieznik niż BFG...
jednym słowem, poszukuje alternatywy MT BFG, do J7,
a przeznaczenie? no w garazu są simexy, więc coś na wyprawę po błotach docelowych ukrainsko rumunskich, czyli dojechać i potem pojeździć.
: 22 cze 2008, 11:49
autor: Karson
MTR-y mają zbyt "gęsty" bieżnik. Miałem je w vitarze i stwierdzam, że BFG są lepsze.
: 22 cze 2008, 23:54
autor: Damian
MTR nie jest oponą typową Mud Terrain, to opona uniwersalna, zaprojektowana na warunki występujące w USA, czyli przede wszystkim kamienie, szutry itd.
MTR lepiej zachowuje siÄ™ na asfalcie, jest cichszy i bardziej cywilizowany
Yokoham w rozmiarze 33x12,5 nie dostaniesz w tej chwili w Europie od ręki, jest pewna ilość na stanie magazynu w UK. Niestety nie ma ich w tej chwili na stanie magazynu centralnego w Europie i Yokohama sama nie jest w stanie się określić czy jeszcze w tym roku będą dostępne.
Podobno za kilka dni mam otrzymać ciekawą oponę - Toyo Open Country M/T. Podobno, bo już raz czekałem na Yokohamę...
: 23 cze 2008, 09:44
autor: tadeo
A co sądzicie o nwym MT BFG ? całkiem ciekawy bieznik.
: 23 cze 2008, 09:49
autor: kylon
A masz jakiegoś linka do tej opony
: 23 cze 2008, 09:54
autor: tadeo
: 23 cze 2008, 09:59
autor: kylon
Toć to staroć już jest
U nas w Europie to może za 5 lat zawita. Kilka firm sprowadza na zamówienie. Można oczywiście zapodać amerykański import na babcię po taniości
. Druga sprawa to to, że rozmiaru do LJ-ota nie widać. Same duże kobyły.
: 23 cze 2008, 10:18
autor: Damian
jak na mój gust to ten BFG MT KO 2 jest bardzo "rockcrawlingowy", nawet widać cechy wspólne z BFG MT Krawler
: 23 cze 2008, 10:19
autor: kylon
Pewnie jedno z drugiego pochodzi. Crawler znany jest już chyba od 6-ciu lat.
Re: jakie opony do J7
: 15 lut 2009, 16:51
autor: Biafer
Co myslicie o oponach INSA TURBO jest taki bieznik podrobka SIMEXA,cena bardzo przystepna ,czy to nie jest jakies tanie badziewko?
Czy z racji tego ze to opony regenerowane czyli nalewki nie rozpadna sie w terenie cos podejzewam ze maja kiepski kord?
Dadza sobie rade na dalszych wypadach w 2,5tonowym samochodzie?