O Cooperach było już dużo. Ja tylko dodam że Coopery słabo sie oczyszczają ale w porównaniu z typowymi MT- porównując je z wymienionymi przez Ciebie oponami Coopery są najbardziej terenowe i najlepiej bedą działać w błocie. Bardzo dużo osob sie teraz decyduje na te opony bo zapewniaja dobrą trakcje w terenie przy rozsądnych parametrach na szosie.
Do Twoich zastosowań KO2 też byłyby okej i myślę że nawet lepiej by sie prezentowały. Ale martwiące są ostatnio głosy o wadach tych opon czyli rozłążącym sie bieżniku.
Cooper Discoverer S/T Maxx
Moderator: luk4s7
- sebastian44
- Posty: 1855
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Cooper Discoverer S/T Maxx
w ruchu drogowym, szybkie przeloty* z jakim ciśnieniem jeździcie na tych maxxach?
*w przypadku j95 w kzj`e, szybkie przeloty to taka przenośnia, licencja poetica
*w przypadku j95 w kzj`e, szybkie przeloty to taka przenośnia, licencja poetica

- sebastian44
- Posty: 1855
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Cooper Discoverer S/T Maxx
jak jechałem nad morze autobanem to nabiłem 2.5 wszedzie, myślę żę nawet 2.7 byłoby okej.
Ja tak na codzien to mniej wiecej 2.2. Jak wiem że bedzie kiepska droga lokalna to 2.0. W teren 1.4-1.5.
Ja tak na codzien to mniej wiecej 2.2. Jak wiem że bedzie kiepska droga lokalna to 2.0. W teren 1.4-1.5.
Re: Cooper Discoverer S/T Maxx
tak samo u mniesebastian44 pisze: ↑30 cze 2020, 08:16jak jechałem nad morze autobanem to nabiłem 2.5 wszedzie, myślę żę nawet 2.7 byłoby okej.
Ja tak na codzien to mniej wiecej 2.2. Jak wiem że bedzie kiepska droga lokalna to 2.0. W teren 1.4-1.5.
Re: Cooper Discoverer S/T Maxx
Mały update jeśli chodzi o oponę S/T MAXX na śniegu i błocie po śniegowym. Opony mam 2 lata, ale jakoś dopiero teraz porównałem jak to się prowadzi w porównaniu do osobówki z oponami Michelin CrossClimate+ (wg wszelkich opinii najlepsza opona wielosezonowa mogąca konkurować z zimówkami).
Wygląda na to że ten S/T MAXX radzi sobie znacznie lepiej na takiej breji. Za to na mokrym asfalcie jednak CrossClimate znacznie lepiej hamuje i nie wpada w poślizg.
Prawdopodobnie wynika to z głębokości bieżnika. Federal Couragia MT w podobnych warunkach mimo głębokiego bieżnika to była jednak masakra.
Niedawno był też poruszany temat wyważania. Po 2 latach było minimalne niewyważenie.
Wygląda na to że ten S/T MAXX radzi sobie znacznie lepiej na takiej breji. Za to na mokrym asfalcie jednak CrossClimate znacznie lepiej hamuje i nie wpada w poślizg.
Prawdopodobnie wynika to z głębokości bieżnika. Federal Couragia MT w podobnych warunkach mimo głębokiego bieżnika to była jednak masakra.
Niedawno był też poruszany temat wyważania. Po 2 latach było minimalne niewyważenie.
- sebastian44
- Posty: 1855
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Cooper Discoverer S/T Maxx
Ja również mam bardzo pozytywne wrażenia z użytkowania w obecnej śnieżycy tych st maxx. Można normalnie jeździć o ile w Polsce jeżdżenie po zasniezonej drodze można nazwać norma 
Co do wywazenia u mnie po dwóch latach było sporo do poprawki. Ale teraz to już nie wiem czy dwa lata temu paproki mi spartolily robotę, czy koła straciły wyważenie w trakcie uzytkowania czy też ostatnio mnie naciagneli. Patrząc na jakość usług wulkanizacyjnych wszystko jest mozliwe

Co do wywazenia u mnie po dwóch latach było sporo do poprawki. Ale teraz to już nie wiem czy dwa lata temu paproki mi spartolily robotę, czy koła straciły wyważenie w trakcie uzytkowania czy też ostatnio mnie naciagneli. Patrząc na jakość usług wulkanizacyjnych wszystko jest mozliwe
