J90 WACHACZE

Moderator: luk4s7

PIMELINA
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2020, 21:21

J90 WACHACZE

Post autor: PIMELINA »

Witam wszystkich
Potrzebuję pomocy
mam LC J90 1999 rok krótka, po wymianie ramy, muszę zakupić wahacz przedni prawy dolny, kpl śrub i mimośrody również wszystkie tylne wahacze ze śrubami. Nie znam się na tym. prosze o radę. Czy nowe na allegro? czy jest jakiś sprawdzony producent? czy uzywane? Może ma ktoś na sprzedaż dobre używane? Dzwonie od miesiąca do ludzi z Warszawy co sprzedali mi ramę, obiecywali pomoc teraz nie odbieraja telefonów. Wydawali się normalni...
Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam

PIMELINA
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2020, 21:21

Re: J90 WACHACZE

Post autor: PIMELINA »

Oj wahacze przez samo H, przepraszam

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: J90 WACHACZE

Post autor: Rokfor32 »

Używane wahacze chyba mi zostały - przednie. Zdaje się że razem ze śrubami regulacyjnymi - musze sprawdzić. Ale na pewno będą wymagały wypiaskowania i polakierowania - a swożnie zwrotnic to raczej tak na sztukę, do postawienia auta, do jazdy by trza zapodać od razu nowe.

jak nie znajdziesz innej opcji - to pisz.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: J90 WACHACZE

Post autor: kylon »

A co się robi z numerami nadwozia po kupieniu takiej ramy?

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: J90 WACHACZE

Post autor: Rokfor32 »

Ignoruje ... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8298
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: J90 WACHACZE

Post autor: Rokfor32 »