Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 07 sty 2023, 16:18
- Auto: J150
Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
Panowie, może ktoś kojarzy albo ma samochód na podnośniku i mógłby zajrzeć w to miejsce.
Oddałem samochód do konserwacji podwozia i dostałem przed chwilą informację w trakcie piaskowania, że brakuje mi jakiejś zaślepki w podłodze i widać od spodu wykładzinę w kabinie. To jest od strony pasażera.
Co tam powinno być w tym miejscu? Jakaś wciskana plastikowa zaślepka, czy może blaszana płytka przykręcana na te śuby widoczne wokół?
Tutaj zdjęcia: https://drive.google.com/drive/folders/ ... share_link
Byłbym wdzięczny za podpowiedzi bo trzeba by to gdzieś dokupić.
Oddałem samochód do konserwacji podwozia i dostałem przed chwilą informację w trakcie piaskowania, że brakuje mi jakiejś zaślepki w podłodze i widać od spodu wykładzinę w kabinie. To jest od strony pasażera.
Co tam powinno być w tym miejscu? Jakaś wciskana plastikowa zaślepka, czy może blaszana płytka przykręcana na te śuby widoczne wokół?
Tutaj zdjęcia: https://drive.google.com/drive/folders/ ... share_link
Byłbym wdzięczny za podpowiedzi bo trzeba by to gdzieś dokupić.
Re: Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
Tak. Powinna być zaślepka. Wiesz, że taka metoda czyszczenia to chwilowy zabieg upiększający?
Po kilku latach jest tak. Dokładnie tak samo ten samochód był robiony. Od spodu pięknie a od góry
Po kilku latach jest tak. Dokładnie tak samo ten samochód był robiony. Od spodu pięknie a od góry
Re: Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
Z wydechem? Zbiornikiem? Bez zdjęcia osłon? Z wałami? Mam nadzieję, że świadomie podjąłeś tą decyzję.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2214
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
@kylon: robienie tego ze zbiornikiem, wydechem i oslonami to chaltura, wiadomo. A czy Twoim przy zdjeciu wszystkiego co sie da zdjac oprocz skrzyni i mostow - to nadal gra niewarta swieczki?
Re: Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
Ja to się nie znam ale zaraz polecą uszczelniacze i łożyska z nawalonym piachem do środka. Każdy przewód będzie wypiaskowany tylko do połowy od dołu. Nawet silnik reduktora nie jest osłonięty tylko jak leci po wszystkim. Po prostu, żal mi jest Klientów którzy dają się na taką usługę naciągnąć ale zapewne CCC.
Jake - a jak sobie wyobrażasz wyczyszczenie ramy w okolicy silnika, przedniego mostu i zawieszenia? Zobacz na moich pierwszych dwóch zdjęciach. Idealne porównanie jak to wyglądało od spodu i od góry.
Jake - a jak sobie wyobrażasz wyczyszczenie ramy w okolicy silnika, przedniego mostu i zawieszenia? Zobacz na moich pierwszych dwóch zdjęciach. Idealne porównanie jak to wyglądało od spodu i od góry.
Re: Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
ile lat liczy sobie rama ze zdjęcia?
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 07 sty 2023, 16:18
- Auto: J150
Re: Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
Nie chciałem robić kompletnego demontażu ze względu na koszty właśnie. Tutaj od góry też było czyszczone tyle ile się dało. Liczę na to, że będzie i tak znacznie lepiej niż bez żadnego zabezpieczenia, a za parę lat okaże się czy faktycznie trzeba będzie powtórzyć akcję rozbierając całe auto.
Z którego roku jest samochód z Twoich zdjęć?
Kurcze, mam dwudziestoparo-letniego Jeepa i podwozie wygląda prawie jak nowe. Zero rdzy. Aż trudno uwierzyć, że kilku-letnie auto może tak zgnić przy normalnym użytkowaniu.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2214
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Prośba o identyfikację / Otwór w podłodze / Brakująca zaślepka
Most po zdjeciu mocowan amortyzatorow mozna opuscic na tyle by odslonic gore i ja ogarnac. Wierzchniej strony ramy z oczywistych wzgledow sobie nie wyrobrazam wyczyscic. Ale ja nie rozwazam tego w kategoriach czy taki zabieg jest rownie dobry jak pelny demontaz budy i ogolocenie ramy. To jest polemika na zasadzie:
lepiej wypiaskowac od spodu bez demontazu karoserii czy lepiej nie robic nic? Bo pelna odbudowa to jednak koszt razy dwa lub razy trzy w stosunku do piaskowania od spodu.