D4D DPF a trwałość silnika

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
emilio
Posty: 185
Rejestracja: 21 kwie 2008, 19:03
Auto: KZJ95
GDJ150
Kontakt:

D4D DPF a trwałość silnika

Post autor: emilio »

Siema

Dziś taki artykuł znalazłem dotyczy 2.8 z Australii, jak na razie ale zakładam że dotyczy wszystkich wersji

https://wrc.net.pl/is-pilne-masz-silnik ... zkodowania

Ciekawe co na to TMP

Awatar użytkownika
raymund60
Posty: 79
Rejestracja: 08 mar 2013, 11:04
Auto: TLC 150 prado. R 1200 GS.
Kontakt:

Re: D4D DPF a trwałość silnika

Post autor: raymund60 »

2,8 to silniki cuminsa. mam najechane 180 tysi i silnik ten pracuje jak nowy.

stasik
Posty: 274
Rejestracja: 09 sty 2021, 21:42
Auto: KDJ95

Re: D4D DPF a trwałość silnika

Post autor: stasik »

2,8 l to silnik 1GD-FTV i oczywiście z Cumminsem nie ma NIC wspólnego.

Awatar użytkownika
021CLT
Posty: 205
Rejestracja: 15 cze 2012, 21:34
Auto: Toyota LC120
Kontakt:

Re: D4D DPF a trwałość silnika

Post autor: 021CLT »

Artykuł nic nie mówi o awaryjności silnika. Mówi o DPF ie, czyli tak samo jak w BMW swojego czasu.
Australia to inna specyfikacja nie tylko jeśli chodzi o kontynenty...
Artykuł nic nie mówi , za co te cudowne odszkodowania, stawia za to na piedestale wszystkich ekoterrorystów dbających o interesy i koncerny samochodowe Niemiaszków...Woda na młyn, choć chętnych na dobre, oszczędne i trwałe diesle jest wielu.
Ale jak tu pokazać, że gówno elektryki i hybrydy o masie 3 ton są lepsze?
Właśnie tak...

ODPOWIEDZ