Siema
Dziś taki artykuł znalazłem dotyczy 2.8 z Australii, jak na razie ale zakładam że dotyczy wszystkich wersji
https://wrc.net.pl/is-pilne-masz-silnik ... zkodowania
Ciekawe co na to TMP
D4D DPF a trwałość silnika
Moderator: luk4s7
Re: D4D DPF a trwałość silnika
2,8 to silniki cuminsa. mam najechane 180 tysi i silnik ten pracuje jak nowy.
Re: D4D DPF a trwałość silnika
2,8 l to silnik 1GD-FTV i oczywiście z Cumminsem nie ma NIC wspólnego.
Re: D4D DPF a trwałość silnika
Artykuł nic nie mówi o awaryjności silnika. Mówi o DPF ie, czyli tak samo jak w BMW swojego czasu.
Australia to inna specyfikacja nie tylko jeśli chodzi o kontynenty...
Artykuł nic nie mówi , za co te cudowne odszkodowania, stawia za to na piedestale wszystkich ekoterrorystów dbających o interesy i koncerny samochodowe Niemiaszków...Woda na młyn, choć chętnych na dobre, oszczędne i trwałe diesle jest wielu.
Ale jak tu pokazać, że gówno elektryki i hybrydy o masie 3 ton są lepsze?
Właśnie tak...
Australia to inna specyfikacja nie tylko jeśli chodzi o kontynenty...
Artykuł nic nie mówi , za co te cudowne odszkodowania, stawia za to na piedestale wszystkich ekoterrorystów dbających o interesy i koncerny samochodowe Niemiaszków...Woda na młyn, choć chętnych na dobre, oszczędne i trwałe diesle jest wielu.
Ale jak tu pokazać, że gówno elektryki i hybrydy o masie 3 ton są lepsze?
Właśnie tak...