150 my2015

Moderator: luk4s7

herrkam
Posty: 99
Rejestracja: 09 mar 2015, 21:00
Auto: J15 2022 Executive Black Matt
Kontakt:

150 my2015

Post autor: herrkam »

Parę słów z mojej strony
http://freshfuel.pl/testy/po-ameryce-i- ... a-japonie/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: 150 my2015

Post autor: kylon »

Po raz kolejny spotykam się z opinią że nowa J15 z silnikiem 2.8 to mułek w porównaniu z poprzednim modelem.

herrkam
Posty: 99
Rejestracja: 09 mar 2015, 21:00
Auto: J15 2022 Executive Black Matt
Kontakt:

Re: 150 my2015

Post autor: herrkam »

Bo tak niestety jest :( Niby jak ruszasz jest ok ale przyspieszeniai od 60 do 120 to jakas masakra jest, tylko v6 ratuje chyba sytuacje. Chyba...bo nie jezdzilem, ale dane katalogowe czyli +12 s do 100 diesel i +8 v6 nie powinny klamac. Poza tym solidny kawał samochodu, tylko po co te kamery o rozdzielczosci chyba 1 mpx ;).
PS benzyna jest troche lzejsza.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: 150 my2015

Post autor: kylon »

Kwestia silnika to wymuszenia Euro choć mógłby być żwawszy. Natomiast wydaje mi się że Toyota wciąż żyje swoją legendą i zapomina o szczegółach czy wykończeniach - patrz rozdzielczość kamery czy siedzenia. Żyje tą legendą i nie widzi co robi konkurencja. Samochody koreańskie czy nawet europejski zaczynają być dopracowane a tego obecnie klient oczekuje. Kupuje oczami i chce aby wnętrze było jak najbardziej przyjazne. Chcąc kupić Ravke zwróciłem uwagę na słabe obszycia siedzeń i na to że plecy miałem mokre w upale po minucie. Sprzedawca zaproponował mi obszycie alkantarą za 5 tysi bo wszyscy tak robią. Czy po to kupujemy nowe auto aby obszywać siedzenia lepszymi materiałami? Czy po to aby wymieniać sprzęt audio bo jest Safari 5 (nie mówię tu o Landzie)? Rynek zweryfikuje czy auto długo się utrzyma na rynku z takim silnikiem. Moim zdaniem skończy ja dwusetka.

Driv3r
Posty: 6
Rejestracja: 22 lis 2014, 20:36
Auto: b?dzie Land Cruiser
Kontakt:

Re: 150 my2015

Post autor: Driv3r »

Ja jezdzilem 150-tka jeszcze z 3.0 i wg mnie tez tragedia.
Co wiecej, pokazalem to auto zonie. Obejrzala w srodku, pomacala. Przejechala sie.
Pytanie: ile?
Odpowiedz: 100k mniej od mojej V8.
ILE?!?!?!
Przy cenie 300 tysiecy za wypasiona wersje mamy:
- bardzo, ale to bardzo slaby silnik. Testy wszystkie sa na pusto. Az strach myslec co bedzie gdy sie wsadzi w to auto 4 osoby i bagaznik po dach...
- jakos materialow we wnetrzu jest tragiczna, cerata (sorry - skora) nie przystoi, zaryzykuje ze subaru ma lepsza, ok, nie oczekuje polaniliowej (czy jak jej tam) jak w V8 ale cokolwiek lepszego byc powinno.
- zawieszenie... Jest wg mnie bardzo, bardzo twarde (auto ktorym jezdzilem mialo 300 km przejechane), kurde to nie gokart tylko duze, wygodne auto byc powinno
- ergonomia... ja wiem ze legenda, terenowy, najlepszy w piachu etc ale to pokretlo do crawl control, jego wielkosc i umiejscowienie sugeruje, ze bedzie sie z tego korzystac 10 razy dziennie co najmniej...

herrkam
Posty: 99
Rejestracja: 09 mar 2015, 21:00
Auto: J15 2022 Executive Black Matt
Kontakt:

Re: 150 my2015

Post autor: herrkam »

koło się zamknęło...testowałem, nie wybrałem, dziś doceniam oldskul LC ....2106 już w garażu :)

ODPOWIEDZ