stopa pisze:pajero tansze w zakupie i eksploatacji, wiecej zamiennikow i uzywek w dobrych cenach. Wiekszy wybor aut. Po szosie zwawsze i troche mniej pali. Tojota solidniejsza, lepiej znosi zle traktowanie, bardziej niezawodna. W przeciwienstwie do pajero z przodu sztywny most i nie ma problemow z rama. Tojota wdzieczniejsza we wszelkiego rodzaju modyfikacjach terenowych.
Moim zdaniem musisz sie zastanowic jak bedziesz uzywal auta - jak szosa i fun car to pajero, jak teren, praca, podroz to toyota
co do spalania - nie wiem, ile toje, ale PII 2,5 paliło mi na asfalcie 12-13 z przelotowymi w okolicach 90
części tańsze, sporo używek, ale jednak bardziej awaryjne - u mnie siadła skrzynia super-select i reduktor,
rama rdzewieje na potęgę od kierowcy w tył, trzeba ją odtwarzać, rdzewieją nadkola i błotniki mocno, zawieszenie przód na drążkach - więc tylko IronMan ma w ofercie wzmacniane do liftu +2,
ogólnie z tym silnikiem i skrzynią SS - pędziwiatr to to nie jest, do tego dość głośny, lubi walnąć głowica lub uszczelka - jeździć można dalej, ale płynu ubywa i dymi,
przekładnia kierownicza praktycznie nie do regeneracji, nie najwtrzymalszy przedni most i przeguby...
ja się tym autem bawiłem świetnie, ale nie było mnie stać na jego permanentne naprawy