Z daleka bardzo fajne (fotka 1) ale potem widac troche druciarstwa i bylejakosci Koles chyba pedzlem i farba do scian te zderzaki pomalowal. Ale baza fajna z tego bedzie i po ogarnieciu cos bedzie z tegoprubac pisze:Ciekawe co piszesz. Niestety nowe Bushtaxi odpada, bo to min. 150kzł, a planowałem wydać max 50-60kzł. Przyznam, że tak generalnie to bushtaxi mi się bardzo podoba, choć nie wiem czy resorki (w tych starszych) nie dają za bardzo w kość. Trochę się zastanawiałem nad tym egzemplarzem, ale nie oglądałem go na żywo:Kup nowe HZJ78, sprowadz ze Szwajcarii, zaoszczedzisz czas i pieniadze. Mozesz tez kupic nowego Hiluxa i tez bedziesz bardzo zadowolony.
http://motoallegro.pl/toyota-land-cruis ... 96298.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktoś go może zna?
J8 - Diesel czy benzyna
Moderator: luk4s7
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Oblukac ...doinwestować 30 tysia ..i masz wyprawówke na lata
http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-4- ... 79287.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/nissan-patrol-4- ... 79287.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Wydasz jeszcze conajmniej drugie tyle na reanimowanie trupa. W 20 letnim aucie będziesz wymieniał wszystko po kolei. Ja w swoim nie naprawiałem jeszcze tylko skrzyni biegów i pompy paliwa, cała reszta coś trzeba było regenerować, a części toyoty drogie (dla przykładu oryginalny rozrusznik ok. 4000, nowy bosha: 700). Jak będziesz oszczędny to może zamkniesz się w 100k PLN, a to przecież cena nowego Hiluxa. Na Hila zakładasz wyprawowy kamper na pake i masz nowe, pewne auto na 10 lat.prubac pisze:Niestety nowe Bushtaxi odpada, bo to min. 150kzł, a planowałem wydać max 50-60kzł.
HZJ75 o niebo lepsze na wyprawy od J8. J8 ma nadwozie kombi, bushtaxi daje większe możliwości przerobienia wnętrza. Niewątpliwie zaletą FZJ80 jest dynamika jazdy po autostradzie.
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Niestety w czasach gdy wszystko robi się z gównolitu, a samochody projektują księgowi, obawiam się, że te 10 lat nadmierny optymizm. Skończy się gwarancja i samochód zacznie się sypać, bo tak został zaprojektowany i wykonany.Emu pisze:.......Na Hila zakładasz wyprawowy kamper na pake i masz nowe, pewne auto na 10 lat.
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Szczerze mówiąc jeśli chodzi o tego Parcha, to nie wiem czy już nie lepiej tego w nowszej budzie (http://otomoto.pl/nissan-patrol-4-2-die ... 05608.html" onclick="window.open(this.href);return false;) - jest jednak chyba mniej przechodzony i trochę bardziej komfortowy - od czasu kiedy go oglądałem cena już ze 3 tys. niższa... w sumie jest blisko więc może jednak wybiorę się tam z kimś kto się zna na Patrolach, żeby obejrzał ramę itp.
Jeśli chodzi o tą HZJ75 to jak parę tygodni temu dzwoniłem właściciel przyznał, że lubił sam dłubać i te przeróbki sam robił, więc zbyt profesjonalne nie są. Jak dla mnie ma on jeszcze jedną wadę - otóż jak gdzieś już pisałem do jeżdżenia po Polsce przydało by się parę foteli - jestem instruktorem harcerskim i prowadzę obozy i fajnie by było móc zabrać oficjalnie 7 osób, a tutaj jest już łóżko, a fotele boczne wyrzucone. Poza tym obawiam się, że na resorkach to już trochę ekstremum - pamiętam jak się jeździło Uazami oraz Honkerem...
Co do opcji z Hilem to pewnie i racja, ale jakoś mi się te pojazdy nie podobają, a poza tym 7 osób tym nie zabiorę...
Wiem, że trochę marudzę - jak za dużo to powiedzcie Podejmowanie takich decyzji nigdy mi szybko nie przychodziło, a poza tym nie chcę potem żałować i psioczyć. Sporo ostatnio czytam i zamiast się klarować sytuacja się coraz bardziej komplikuje - jednego dnia myślę, że tylko J80, następnego że Patrol, a potem jeszcze co innego i tak w kółko, a prawda jest pewnie taka, że nie ważne co się trafi, ważne by było w dobrym stanie...
Jeśli chodzi o tą HZJ75 to jak parę tygodni temu dzwoniłem właściciel przyznał, że lubił sam dłubać i te przeróbki sam robił, więc zbyt profesjonalne nie są. Jak dla mnie ma on jeszcze jedną wadę - otóż jak gdzieś już pisałem do jeżdżenia po Polsce przydało by się parę foteli - jestem instruktorem harcerskim i prowadzę obozy i fajnie by było móc zabrać oficjalnie 7 osób, a tutaj jest już łóżko, a fotele boczne wyrzucone. Poza tym obawiam się, że na resorkach to już trochę ekstremum - pamiętam jak się jeździło Uazami oraz Honkerem...
Co do opcji z Hilem to pewnie i racja, ale jakoś mi się te pojazdy nie podobają, a poza tym 7 osób tym nie zabiorę...
Wiem, że trochę marudzę - jak za dużo to powiedzcie Podejmowanie takich decyzji nigdy mi szybko nie przychodziło, a poza tym nie chcę potem żałować i psioczyć. Sporo ostatnio czytam i zamiast się klarować sytuacja się coraz bardziej komplikuje - jednego dnia myślę, że tylko J80, następnego że Patrol, a potem jeszcze co innego i tak w kółko, a prawda jest pewnie taka, że nie ważne co się trafi, ważne by było w dobrym stanie...
- francek
- Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 10 mar 2009, 13:51
- Auto: Hilary - SpecHilux 2.4td, Gienryk - Nissan Patrol Y60 TD42, Pingwin- Nissan Patrol Y61 ZD30, Teściu- Nissan Terrano 2.7td
- Kontakt:
Re: J8 - Diesel czy benzyna
nawet nie myśl o tym Patrolu Bierz Y60 w dobrym stanie i będzie git albo szukaj 80-tki w dobrym stanie ( powodzenia !)
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Szukam... tylko z tymi Y60-ami to chyba jak z J8 - ciężko o dobry egzemplarz.
Jutro jadę do Drawska oglądać miejsca na obóz, więc patrzyłem czy nie ma jakichś autek po drodze do obejrzenia. Jedyne na co się natknąłem to taki patrol: http://otomoto.pl/nissan-patrol-absolut ... 38830.html" onclick="window.open(this.href);return false; - nie wiem tylko czy wart swej ceny...
Jutro jadę do Drawska oglądać miejsca na obóz, więc patrzyłem czy nie ma jakichś autek po drodze do obejrzenia. Jedyne na co się natknąłem to taki patrol: http://otomoto.pl/nissan-patrol-absolut ... 38830.html" onclick="window.open(this.href);return false; - nie wiem tylko czy wart swej ceny...
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Moim zdaniem nie wart tej ceny.
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Znajdz podobnego troche tanszego i jeszcze na nowe V8 od Karłowicza starczy, auto bedzie jak marzenie. Nie żebym odradzał toytoya
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Było po drodze, więc sobie obejrzałem tego Patrola - z zewnątrz bardzo ładny, ale pod spodem nie zupełnie...
miał wymienianą głowicę. Tutaj wrzuciłem fotki spodu. Jeśli możecie to napiszcie parę słów o tym co widać - przynajmniej na przyszłość będę wiedział jak je od spodu oglądać.
A tak z innej beczki to zastanawiając się nad niestandardowymi rozwiązaniami - co sądzicie o lekko przygotowanej 120ce - czy taki pojazd się w ogóle nadaje na wyprawy? Jest dostępny bardzo ładny i pewny egzemplarz i na zwyklejszych kółkach itp. można go pewnie taniej kupić: http://coyot.pl/aktualnosci/lc120/
miał wymienianą głowicę. Tutaj wrzuciłem fotki spodu. Jeśli możecie to napiszcie parę słów o tym co widać - przynajmniej na przyszłość będę wiedział jak je od spodu oglądać.
A tak z innej beczki to zastanawiając się nad niestandardowymi rozwiązaniami - co sądzicie o lekko przygotowanej 120ce - czy taki pojazd się w ogóle nadaje na wyprawy? Jest dostępny bardzo ładny i pewny egzemplarz i na zwyklejszych kółkach itp. można go pewnie taniej kupić: http://coyot.pl/aktualnosci/lc120/
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Niestety zdrowo saprany ten dół samochodu. Nie wiem... gość go moczył w solankach czy co? Jakieś wycieki ze skrzyni i silnika można przeboleć. Do wymiany uszczelniacze za jakieś 40zł albo pewnie tylko kwestia porządnego położenia tego specjalnego silikonu. Nawet najlepszym zdarza się tu i tam popuścić
Jednak mosty mnie już bardziej martwią. Rama też. Sporo tej rdzy jak na 2000 rok i na niby unikalny stan. Jak dla mnie wróży o jakąś nieciekawą przeszłość offroadową. Jednak i to bym przebolał. Jednak jak widzę suche kule to mnie kręca. Kule są tak suche, że aż pordzewiałe. Masakra jakaś i świadczy to o tym, że samochód był w rękach kompletnego ignoranta. Jeśli kule są aż pordzewiałe to znaczy, że są suche od dawna. To z kolei znaczy, że w przegubach jest jakaś masakra. No dobra, przeguby można zrobić (chociaż trochę to kosztuje), ale od razu ja sobie wyobrażam, że właściciel się po prostu nie zna i cholera wie co mógł jeszcze popsuć. A może jeździł z zapiętymi blokadami po asfalcie? A może próbował na siłę wrzucać reduktor podczas jazdy? A może wyciągał inne samochody z błota na wstecznym? A może przegrzał silnik parę razy itd... Gdyby się znał i był sprytny to by popryskał kule WD-40 i przetarł szmatką. W każdym razie napisanie unikalnie bardzo dobrym stanie to stwierdzenie mocno na wyrost.
Jednak mosty mnie już bardziej martwią. Rama też. Sporo tej rdzy jak na 2000 rok i na niby unikalny stan. Jak dla mnie wróży o jakąś nieciekawą przeszłość offroadową. Jednak i to bym przebolał. Jednak jak widzę suche kule to mnie kręca. Kule są tak suche, że aż pordzewiałe. Masakra jakaś i świadczy to o tym, że samochód był w rękach kompletnego ignoranta. Jeśli kule są aż pordzewiałe to znaczy, że są suche od dawna. To z kolei znaczy, że w przegubach jest jakaś masakra. No dobra, przeguby można zrobić (chociaż trochę to kosztuje), ale od razu ja sobie wyobrażam, że właściciel się po prostu nie zna i cholera wie co mógł jeszcze popsuć. A może jeździł z zapiętymi blokadami po asfalcie? A może próbował na siłę wrzucać reduktor podczas jazdy? A może wyciągał inne samochody z błota na wstecznym? A może przegrzał silnik parę razy itd... Gdyby się znał i był sprytny to by popryskał kule WD-40 i przetarł szmatką. W każdym razie napisanie unikalnie bardzo dobrym stanie to stwierdzenie mocno na wyrost.
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Szkoda że nie ma opcji..Kup teraz...bo cena nadzwyczaj atrakcyjna...5tysia zł brutto...
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Prubak,
jak ma być 80-tka to może ta...
http://www.gratis-inserate.ch/anzeige/F ... /21243334/" onclick="window.open(this.href);return false;
nie jast tanio i benzyna, ale ma blokady i może być warta uwagi
jak ma być 80-tka to może ta...
http://www.gratis-inserate.ch/anzeige/F ... /21243334/" onclick="window.open(this.href);return false;
nie jast tanio i benzyna, ale ma blokady i może być warta uwagi
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Ładna....ale chyba zbyt droga....jest na forum opisana FZJ-ta po przeróbkach ..z blokadami ARB.....cena podobna ale juz ze 25 koła oszczedzone na potrzebnych szpejach .....
Re: J8 - Diesel czy benzyna
Panowie,
Wielkie dzięki za uwagi i sugestie. Długo się nie odzywałem, bo wyjeżdżałem i nie wziąłem kompa, a potem mnie sprawy rodzinne zaangażowały, ale temat nadal aktualny...
Ta 80ka ze Szwajcarii jest faktycznie śliczna, ale strasznie droga zwłaszcza jak na benzynę. Mam też pewne wątpliwości co do tej z Poznania - gdyby to był Diesel to bym się pewnie długo nie zastanawiał. A ktoś w ogóle kojarzy ten pojazd i właściciela? Takich egzemplarzy chyba za dużo nie ma...
Wielkie dzięki za uwagi i sugestie. Długo się nie odzywałem, bo wyjeżdżałem i nie wziąłem kompa, a potem mnie sprawy rodzinne zaangażowały, ale temat nadal aktualny...
Ta 80ka ze Szwajcarii jest faktycznie śliczna, ale strasznie droga zwłaszcza jak na benzynę. Mam też pewne wątpliwości co do tej z Poznania - gdyby to był Diesel to bym się pewnie długo nie zastanawiał. A ktoś w ogóle kojarzy ten pojazd i właściciela? Takich egzemplarzy chyba za dużo nie ma...