Kilka informacji o krótkim LC
: 19 sty 2010, 22:41
Witam jako nowy
Mam pytanie dotyczącej LC 3drzwiowego.
Konkretnie, jakie są wymiary bagażnika, niestety wujek google mi nie pomógł :/
Druga sprawa..
Jak z awaryjnością tych aut? Nasłuchałem się na temat niezawodności, bezawaryjności Toyot, ale lepiej zapytać Co się psuje najczęściej, jak kształtują się ceny napraw (nie mówię o konkretnych kwotach, ale czy są one wiele większe od innych aut, czy mniej więcej to samo).
Który silnik brać?
Mam na myśli tylko diesle, 3.0 TD 125KM, czy może 3.0 D-4D 163KM ?
D-4D to nowsza konstrukcja, do tego auto będzie droższe, czy warto dokładać do nowszej jednostki napędowej, czy starszy wystarczy?
Jakie są między nimi różnice praktyczne, nie licząc spalania (sprawdziłem, różnica spalania około 1-2l/100km na korzyść D-4D).
Jak z awaryjnością tych dwóch silników ?
Nie ukrywam, że dla mojego budżetu lepiej by było, gdybym zaoszczędził trochę grosza, ale z drugiej strony wolę dołożyć i mieć mniej awaryjny silnik, niż potem się męczyć z naprawami(przeżywam katorgi z Jeepem ZJ 2,5 TD).
Przepraszam za nawał pytań, ale wiadomo, przed wydaniem takiej kasy chce się wiedzieć wszystko co się tylko da
z góry dzięki!
Pozdrawiam
Mam pytanie dotyczącej LC 3drzwiowego.
Konkretnie, jakie są wymiary bagażnika, niestety wujek google mi nie pomógł :/
Druga sprawa..
Jak z awaryjnością tych aut? Nasłuchałem się na temat niezawodności, bezawaryjności Toyot, ale lepiej zapytać Co się psuje najczęściej, jak kształtują się ceny napraw (nie mówię o konkretnych kwotach, ale czy są one wiele większe od innych aut, czy mniej więcej to samo).
Który silnik brać?
Mam na myśli tylko diesle, 3.0 TD 125KM, czy może 3.0 D-4D 163KM ?
D-4D to nowsza konstrukcja, do tego auto będzie droższe, czy warto dokładać do nowszej jednostki napędowej, czy starszy wystarczy?
Jakie są między nimi różnice praktyczne, nie licząc spalania (sprawdziłem, różnica spalania około 1-2l/100km na korzyść D-4D).
Jak z awaryjnością tych dwóch silników ?
Nie ukrywam, że dla mojego budżetu lepiej by było, gdybym zaoszczędził trochę grosza, ale z drugiej strony wolę dołożyć i mieć mniej awaryjny silnik, niż potem się męczyć z naprawami(przeżywam katorgi z Jeepem ZJ 2,5 TD).
Przepraszam za nawał pytań, ale wiadomo, przed wydaniem takiej kasy chce się wiedzieć wszystko co się tylko da
z góry dzięki!
Pozdrawiam