dlaczego toyota a nie patrol?

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kpeugeot
Klubowicz
Posty: 2509
Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: kpeugeot »

szczególnie czytając awatar kolegi - KZJ 70 - SKARBONKA

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Kames »

kpeugeot pisze:szczególnie czytając awatar kolegi - KZJ 70 - SKARBONKA
a ktora nie jest :?: nie rob nic nie bedzie nic :!: natomiast tak w tojke- to mniej boli wkładac kase- to tak jak inwestycja w kobiete :!: by była ładniejsza :!: ponetniejsza :!: az ci ją ktos zakosi
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Kames »

kpeugeot pisze:szczególnie czytając awatar kolegi - KZJ 70 - SKARBONKA
KZJ 90 :P

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Rafi »

Jak ktoś chce kupić auto do jazdy w terenie i do niego wciąż nie dopłacać to niech zmieni hobby. Czy to będzie LC, czy Patrol, czy Jeep czy Land Rover to trzeba będzie w niego non stop ładować dziengi. A jak się będzie na tym nadmiernie oszczędzało to do tego będzie zawodne i jeszcze droższe w utrzymaniu. Także moim zdaniem każde 4x4 używane w terenie będzie skarbonką :wink:

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Cobra »

Wady i zalety Parola GR

Zalety:
-Duży i wytrzymały
-Pojemne wnętrze i bagażnik długiej wersji
-Sprawdzona w terenie wersja krótka
-Sprawdzona w wyprawach wersja długa
-Mocne mosty
-Sprawne zawieszenie
-Łatwy i umiarkowany lift
-Możliwość używania większych opon
-Wystarczający mocny silnik
-Sprawdza się jako holownik
-Sensowny wybór wersji nadwoziowych
-Szeroko spotykana blokada tylnego mostu
-Dostępne odmiany 7-osobowe
-Szeroki rynek zamienników części

WADY:
-Duże zużycia paliwa
-Pękające głowice
-Gwarantowana korozja niektórych miejsc
-Sprzęgiełka podatne na uszkodzenia
-Niskie wnętrze pod standardowym dachem
-Mało zwrotna długa wersja
-Specyficzne sterowanie świecami żarowymi
-Silnik wrażliwy na zaniedbania
-Niezbędne oryginalne części są drogi
-Dużo wyeksploatowanych egzemplarzy
-Brak aut z polskiego rynku
-Mała podaż silników 4,2 l
-Duży popyt przy małej podaży zadbanych egzemplarzy

Ps. Źródło magazyn 4x4 OFF ROAD Wrzesień 2009

dawid4x4
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2009, 21:11
Auto: brak

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: dawid4x4 »

Wielkie dzięki za wasze opinie, dużo one wniosły do tego tematu, ale obawiam się wybór padnie na patrola... :roll: nie jest to wyłącznie mój wybór, ponieważ kupuje auto razem z ojcem... cóż lepiej by pasowało, on kupuje ja doradzam :lol: Miała być toyota, ale ze względu na nasz nie wielki budżet patrol bierze góre, ze względu na łatwość eksploatacji, dostępność części i ich ceny, co jest jego ogromnym plusem dla nas. Temat raczej nie jest zamknięty więc każdy może się wypowiadać do woli :)

P.S. już się przywitałem :wink:

Rafi
Posty: 897
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Rafi »

dawid4x4 pisze:, ale obawiam się wybór padnie na patrola...
Nie obawiaj się, byleby był ładny egzemplarz. I pamiętaj- nie ważne czym jeździsz, ważne jak i gdzie :wink:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Kames »

pamietaj ze po zakupie patrola w niskiej kwocie :!: dołozysz drugie tyle :mrgreen: a wiem co mowie :wink:

bigos
Posty: 70
Rejestracja: 10 paź 2008, 13:29
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: bigos »

a może suzuki samurai? :twisted:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Kames »

stary jak masz powyzej 175 cm i waga 85 kg to suka odpada .no chyba ze chcesz wyglądac jak sardynka :oops: . z całym szacunkiem do włascicieli suzuczek :wink:

dawid4x4
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2009, 21:11
Auto: brak

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: dawid4x4 »

dla mnie suzuki w ogóle nie wchodzi w gre. Wiem co się wiąże z zakupem "taniego" egzemplarza, dlatego się na nic nie napalam i powoli szukam. Jak to się mówi każdy sprzęt ma swojego kupca :P A tak poza tematem, nie interesuje kogoś zakup quada :?: http://moto.allegro.pl/item810355827_ho ... owana.html

wolf/ sio mi na gielde z ogloszeniami :wink:

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Kames »

jak w ostry teren 70 -3,0td
jak pół na pół :wink: 90 -3,0 kzj i nowszy braciszek d4d
a jak masz ambicje i chcesz kupe kilometrów robic i miec domek na plecach jak sllimak to kup kultową 80 i tyle na temat :!:

Art
Posty: 162
Rejestracja: 06 paź 2008, 17:14
Auto: VZJ 95 & LPG
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: Art »

Nie patrzmy tak sztampowo - potrzeba mentalnego przewietrzenia. Do polatania dalej nić wokół komina mozna spokojnie pojechac J9. Wszystko się zmieści o ile rozsadnie się zapakujesz i nie wexmiesz wszystkich przetworów z piwnicy :) W moim przypadku LPG ma swoje ograniczenia, ale sobie z tym spokojnie radzę - nawet w szwecji gdzie jest tylko 13 stacji :( W Europie jest tyle miejsc,do zobaczenia,ze nie trzeba na siłe katowac się Ukarainą saute - wóda, słonina i błoto po pachy...
Nie będę się tu napinał,ze jadę do Górnej Volty lub Mianmaru i muszę całe życie spakować do samochodu. Wtedy zapewne wynająłbym lokalne auto niż ciągnął staruszka j8 na drugi koniec świata.

bigos
Posty: 70
Rejestracja: 10 paź 2008, 13:29
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: bigos »

kames76 pisze:jak w ostry teren 70 -3,0td
jak pół na pół :wink: 90 -3,0 kzj i nowszy braciszek d4d
a jak masz ambicje i chcesz kupe kilometrów robic i miec domek na plecach jak sllimak to kup kultową 80 i tyle na temat :!:
powiedz mi co rozumiesz przez słowo ostry teren :wink:
Ładoga/Zmota, Dakar, W.E.ROCK, FORMUŁA OFFROAD :?:
:lol:
co prawda na W.E.ROCK jest klasa przeznaczona dla toyek :mrgreen:
Wesołych Świąt :)

bigos
Posty: 70
Rejestracja: 10 paź 2008, 13:29
Kontakt:

Re: dlaczego toyota a nie patrol?

Post autor: bigos »

kames76 pisze:stary jak masz powyzej 175 cm i waga 85 kg to suka odpada .no chyba ze chcesz wyglądac jak sardynka :oops: . z całym szacunkiem do włascicieli suzuczek :wink:
mam 185 i się mieszczę w samuraiu :D :mrgreen:
a tak naprawdę to nie ma żadnego seryjnego auta które dobrze robi w terenie
poza tym tam gdzie samurai przejedzie, nie przejedzie za to toyka i odwrotnie :D
nudno byłoby jakby wszyscy jeździli takimi samymi autami :mrgreen:

ODPOWIEDZ