dlaczego toyota a nie patrol?
Moderator: luk4s7
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2509
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
szczególnie czytając awatar kolegi - KZJ 70 - SKARBONKA
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
a ktora nie jest nie rob nic nie bedzie nic natomiast tak w tojke- to mniej boli wkładac kase- to tak jak inwestycja w kobiete by była ładniejsza ponetniejsza az ci ją ktos zakosikpeugeot pisze:szczególnie czytając awatar kolegi - KZJ 70 - SKARBONKA
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
KZJ 90kpeugeot pisze:szczególnie czytając awatar kolegi - KZJ 70 - SKARBONKA
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
Jak ktoś chce kupić auto do jazdy w terenie i do niego wciąż nie dopłacać to niech zmieni hobby. Czy to będzie LC, czy Patrol, czy Jeep czy Land Rover to trzeba będzie w niego non stop ładować dziengi. A jak się będzie na tym nadmiernie oszczędzało to do tego będzie zawodne i jeszcze droższe w utrzymaniu. Także moim zdaniem każde 4x4 używane w terenie będzie skarbonką
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
Wady i zalety Parola GR
Zalety:
-Duży i wytrzymały
-Pojemne wnętrze i bagażnik długiej wersji
-Sprawdzona w terenie wersja krótka
-Sprawdzona w wyprawach wersja długa
-Mocne mosty
-Sprawne zawieszenie
-Łatwy i umiarkowany lift
-Możliwość używania większych opon
-Wystarczający mocny silnik
-Sprawdza się jako holownik
-Sensowny wybór wersji nadwoziowych
-Szeroko spotykana blokada tylnego mostu
-Dostępne odmiany 7-osobowe
-Szeroki rynek zamienników części
WADY:
-Duże zużycia paliwa
-Pękające głowice
-Gwarantowana korozja niektórych miejsc
-Sprzęgiełka podatne na uszkodzenia
-Niskie wnętrze pod standardowym dachem
-Mało zwrotna długa wersja
-Specyficzne sterowanie świecami żarowymi
-Silnik wrażliwy na zaniedbania
-Niezbędne oryginalne części są drogi
-Dużo wyeksploatowanych egzemplarzy
-Brak aut z polskiego rynku
-Mała podaż silników 4,2 l
-Duży popyt przy małej podaży zadbanych egzemplarzy
Ps. Źródło magazyn 4x4 OFF ROAD Wrzesień 2009
Zalety:
-Duży i wytrzymały
-Pojemne wnętrze i bagażnik długiej wersji
-Sprawdzona w terenie wersja krótka
-Sprawdzona w wyprawach wersja długa
-Mocne mosty
-Sprawne zawieszenie
-Łatwy i umiarkowany lift
-Możliwość używania większych opon
-Wystarczający mocny silnik
-Sprawdza się jako holownik
-Sensowny wybór wersji nadwoziowych
-Szeroko spotykana blokada tylnego mostu
-Dostępne odmiany 7-osobowe
-Szeroki rynek zamienników części
WADY:
-Duże zużycia paliwa
-Pękające głowice
-Gwarantowana korozja niektórych miejsc
-Sprzęgiełka podatne na uszkodzenia
-Niskie wnętrze pod standardowym dachem
-Mało zwrotna długa wersja
-Specyficzne sterowanie świecami żarowymi
-Silnik wrażliwy na zaniedbania
-Niezbędne oryginalne części są drogi
-Dużo wyeksploatowanych egzemplarzy
-Brak aut z polskiego rynku
-Mała podaż silników 4,2 l
-Duży popyt przy małej podaży zadbanych egzemplarzy
Ps. Źródło magazyn 4x4 OFF ROAD Wrzesień 2009
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
Wielkie dzięki za wasze opinie, dużo one wniosły do tego tematu, ale obawiam się wybór padnie na patrola... nie jest to wyłącznie mój wybór, ponieważ kupuje auto razem z ojcem... cóż lepiej by pasowało, on kupuje ja doradzam Miała być toyota, ale ze względu na nasz nie wielki budżet patrol bierze góre, ze względu na łatwość eksploatacji, dostępność części i ich ceny, co jest jego ogromnym plusem dla nas. Temat raczej nie jest zamknięty więc każdy może się wypowiadać do woli
P.S. już się przywitałem
P.S. już się przywitałem
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
Nie obawiaj się, byleby był ładny egzemplarz. I pamiętaj- nie ważne czym jeździsz, ważne jak i gdziedawid4x4 pisze:, ale obawiam się wybór padnie na patrola...
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
pamietaj ze po zakupie patrola w niskiej kwocie dołozysz drugie tyle a wiem co mowie
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
a może suzuki samurai?
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
stary jak masz powyzej 175 cm i waga 85 kg to suka odpada .no chyba ze chcesz wyglądac jak sardynka . z całym szacunkiem do włascicieli suzuczek
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
dla mnie suzuki w ogóle nie wchodzi w gre. Wiem co się wiąże z zakupem "taniego" egzemplarza, dlatego się na nic nie napalam i powoli szukam. Jak to się mówi każdy sprzęt ma swojego kupca A tak poza tematem, nie interesuje kogoś zakup quada http://moto.allegro.pl/item810355827_ho ... owana.html
wolf/ sio mi na gielde z ogloszeniami
wolf/ sio mi na gielde z ogloszeniami
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
jak w ostry teren 70 -3,0td
jak pół na pół 90 -3,0 kzj i nowszy braciszek d4d
a jak masz ambicje i chcesz kupe kilometrów robic i miec domek na plecach jak sllimak to kup kultową 80 i tyle na temat
jak pół na pół 90 -3,0 kzj i nowszy braciszek d4d
a jak masz ambicje i chcesz kupe kilometrów robic i miec domek na plecach jak sllimak to kup kultową 80 i tyle na temat
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
Nie patrzmy tak sztampowo - potrzeba mentalnego przewietrzenia. Do polatania dalej nić wokół komina mozna spokojnie pojechac J9. Wszystko się zmieści o ile rozsadnie się zapakujesz i nie wexmiesz wszystkich przetworów z piwnicy W moim przypadku LPG ma swoje ograniczenia, ale sobie z tym spokojnie radzę - nawet w szwecji gdzie jest tylko 13 stacji W Europie jest tyle miejsc,do zobaczenia,ze nie trzeba na siłe katowac się Ukarainą saute - wóda, słonina i błoto po pachy...
Nie będę się tu napinał,ze jadę do Górnej Volty lub Mianmaru i muszę całe życie spakować do samochodu. Wtedy zapewne wynająłbym lokalne auto niż ciągnął staruszka j8 na drugi koniec świata.
Nie będę się tu napinał,ze jadę do Górnej Volty lub Mianmaru i muszę całe życie spakować do samochodu. Wtedy zapewne wynająłbym lokalne auto niż ciągnął staruszka j8 na drugi koniec świata.
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
powiedz mi co rozumiesz przez słowo ostry terenkames76 pisze:jak w ostry teren 70 -3,0td
jak pół na pół 90 -3,0 kzj i nowszy braciszek d4d
a jak masz ambicje i chcesz kupe kilometrów robic i miec domek na plecach jak sllimak to kup kultową 80 i tyle na temat
Ładoga/Zmota, Dakar, W.E.ROCK, FORMUŁA OFFROAD
co prawda na W.E.ROCK jest klasa przeznaczona dla toyek
Wesołych Świąt
Re: dlaczego toyota a nie patrol?
mam 185 i się mieszczę w samuraiukames76 pisze:stary jak masz powyzej 175 cm i waga 85 kg to suka odpada .no chyba ze chcesz wyglądac jak sardynka . z całym szacunkiem do włascicieli suzuczek
a tak naprawdę to nie ma żadnego seryjnego auta które dobrze robi w terenie
poza tym tam gdzie samurai przejedzie, nie przejedzie za to toyka i odwrotnie
nudno byłoby jakby wszyscy jeździli takimi samymi autami