150 vs 200
: 16 lis 2023, 09:52
Witajcie,
Jakieś 2 lata temu zachorowałem na coś terenowego, zacząłem od zakupu nowego Jimniaka i o ile kochałem wygląd tego auta to jazda na czarnym tym to była masakra. Sprzedałem, trochę dozbierałem i chcę kupić coś o większym komforcie jeśli chodzi o trasy i trwałego, auto ma być głównie podróżne. Rozważam w zasadzie 3 auta, LC150 po 2018 roku, LC150 z ZEA z 4.0, LC200. Kilka pytań:
- Czy jak kupię LC150 z silnikiem 177km to mogę to zczipować i mieć to samo co te modele po 2020 z mocą 204km czy to tak nie działa?
- Czy warto zamiast prawie nowego LC150 kupić LC200 z roczników 2008-2013? Jeśli tak to na co uważać przy zakupie takiego modelu poza rudą?
- Bardzo bym chciał światła led, da się jakoś do takiego np. LC200 z 2008 przeszczepić oczka z nowszych modeli żeby miał LEDy?
- Jaką normę euro mają LC200 z 2008 roku?
Jakieś 2 lata temu zachorowałem na coś terenowego, zacząłem od zakupu nowego Jimniaka i o ile kochałem wygląd tego auta to jazda na czarnym tym to była masakra. Sprzedałem, trochę dozbierałem i chcę kupić coś o większym komforcie jeśli chodzi o trasy i trwałego, auto ma być głównie podróżne. Rozważam w zasadzie 3 auta, LC150 po 2018 roku, LC150 z ZEA z 4.0, LC200. Kilka pytań:
- Czy jak kupię LC150 z silnikiem 177km to mogę to zczipować i mieć to samo co te modele po 2020 z mocą 204km czy to tak nie działa?
- Czy warto zamiast prawie nowego LC150 kupić LC200 z roczników 2008-2013? Jeśli tak to na co uważać przy zakupie takiego modelu poza rudą?
- Bardzo bym chciał światła led, da się jakoś do takiego np. LC200 z 2008 przeszczepić oczka z nowszych modeli żeby miał LEDy?
- Jaką normę euro mają LC200 z 2008 roku?