LC Prado 2021
: 12 sty 2021, 02:41
Cześć!
Jestem tutaj nowy, jeszcze się nie znamy, ale mam nadzieję, że niedługo stanę się posiadaczem Toyoty LC. Forum przeglądam od jakiegoś czasu, śledzę dział z wyprawami i ustawkami na wyjazdy - na pewno kiedyś sam będę chciał się dopisać
Od kilku miesięcy szukam fajnego używanego auta (już nie pytajcie jakie modele chodziły mi po drodze...), ale znaleźć coś na naszym rynku, to jak wygrać w totka... a nie chcę jeździć samochodem sprowadzonym z USA po srogiej naprawie (choć może powinienem to zrewidować). Planuję auta użytkować wiele lat, dbać o nie najbardziej jak się da, ale jednocześnie chcę z auta korzystać. Jestem stosunkowo młody, nie mam jeszcze dzieci, ale w niedalekiej przyszłości prawdopodobieństwo na taki rozwój rzeczy jest spore Uprawiam trochę sportów, niektóre wymagają dość dużo miejsca - widziałem bagażnik LC, totalnie mi wystarcza. To nie ma być cacko BMW (choć też fajne!), którym nie wjadę przez większą kałużę, a na piękny welur nie będę chciał wrzucić roweru...
Mamy z dziewczyną ciągoty wyprawowe w kierunki skandynawskie, wschodnie, afrykańskie. Na pewno będzie to auto wykorzystywane w tym celu, nie lubimy spać po hostelach więc zwykle jest to albo hotel albo namiot. Racjonalizacja zakupu LC: oszczędzę na hotelach szczególnie w Skandynawii
Sporo jeżdżę, dużo po mieście (tutaj używałbym raczej drugiego, zwinniejszego i troszkę sportowego auta), ale także i w dłuższe trasy. Oczywistym jest, że LC w trasie sprawdzi się idealnie, a na wyprawie to pewnie będę całował sobie stopy, że kupiłem to auto, ale interesuje mnie kilka kwestii, takich jak:
- dokładanie wyposażenia (aktywny tempomat, fajniejsze fotele itd? Co ze światłami? Serio w Prado nie mam opcji na nic innego niż halogeny? Liczyłem na zwiększenie komfortu nocnej podróży w aucie dwukrotnie droższym od obecnego )
- jak działa system multimedialny toyoty? Fajnie, że jest tam CarPlay i Android Auto - jak ze stabilnością?
- wiem, że LC to powolne auto, ale jak odczucia z jazdy automatem po dłuższym przebiegu? Szczególnie chętnie posłucham osób, które jeździły AT innych marek
- czy to auto faktycznie ma szanse spełnić moje kryterium długowieczności? Czy te czasy już przeminęły, ja urodziłem się za późno i Wranglera nie ma z silnikiem większym niż 2.2L DIESEL ... (zdecydowanie to benzynę mam we krwi, ale akurat Toyocie uwierzę na słowo w diesla) sorry za to wtrącenie, ale polityka cenowa i silnikowa aut na naszym rynku, to tragedia
- jak z jazdą takim dieslem w mieście, na krótkich dystansach? Raczej używałbym go w ostateczności, spiesząc się gdzieś w godzinach szczytu - używając dróg mało znanych i wątpliwej jakości przejadę 2-3 razy szybciej. Moje obecne auto bardzo tego nie lubi, ale no cóż... dzielnie to znosi, do lasu też czasami wjechać musi 13 cm prześwitu... to powód dla którego szukam właśnie auta praktycznego, zabawkę już mam.
Czy jakiś dealer w Polsce jest w stanie wypożyczyć mi (może być oczywiście odpłatnie, pytanie za ile $) takie auto na dzień lub dwa (zależy jak daleko musiałbym po nie pojechać ) żebym sobie swobodnie przetestował? Bardzo interesuje mnie właśnie podstawowa wersja, ale noooo ten Prestige jest jeszcze osiągalny.
Miłego
Jestem tutaj nowy, jeszcze się nie znamy, ale mam nadzieję, że niedługo stanę się posiadaczem Toyoty LC. Forum przeglądam od jakiegoś czasu, śledzę dział z wyprawami i ustawkami na wyjazdy - na pewno kiedyś sam będę chciał się dopisać
Od kilku miesięcy szukam fajnego używanego auta (już nie pytajcie jakie modele chodziły mi po drodze...), ale znaleźć coś na naszym rynku, to jak wygrać w totka... a nie chcę jeździć samochodem sprowadzonym z USA po srogiej naprawie (choć może powinienem to zrewidować). Planuję auta użytkować wiele lat, dbać o nie najbardziej jak się da, ale jednocześnie chcę z auta korzystać. Jestem stosunkowo młody, nie mam jeszcze dzieci, ale w niedalekiej przyszłości prawdopodobieństwo na taki rozwój rzeczy jest spore Uprawiam trochę sportów, niektóre wymagają dość dużo miejsca - widziałem bagażnik LC, totalnie mi wystarcza. To nie ma być cacko BMW (choć też fajne!), którym nie wjadę przez większą kałużę, a na piękny welur nie będę chciał wrzucić roweru...
Mamy z dziewczyną ciągoty wyprawowe w kierunki skandynawskie, wschodnie, afrykańskie. Na pewno będzie to auto wykorzystywane w tym celu, nie lubimy spać po hostelach więc zwykle jest to albo hotel albo namiot. Racjonalizacja zakupu LC: oszczędzę na hotelach szczególnie w Skandynawii
Sporo jeżdżę, dużo po mieście (tutaj używałbym raczej drugiego, zwinniejszego i troszkę sportowego auta), ale także i w dłuższe trasy. Oczywistym jest, że LC w trasie sprawdzi się idealnie, a na wyprawie to pewnie będę całował sobie stopy, że kupiłem to auto, ale interesuje mnie kilka kwestii, takich jak:
- dokładanie wyposażenia (aktywny tempomat, fajniejsze fotele itd? Co ze światłami? Serio w Prado nie mam opcji na nic innego niż halogeny? Liczyłem na zwiększenie komfortu nocnej podróży w aucie dwukrotnie droższym od obecnego )
- jak działa system multimedialny toyoty? Fajnie, że jest tam CarPlay i Android Auto - jak ze stabilnością?
- wiem, że LC to powolne auto, ale jak odczucia z jazdy automatem po dłuższym przebiegu? Szczególnie chętnie posłucham osób, które jeździły AT innych marek
- czy to auto faktycznie ma szanse spełnić moje kryterium długowieczności? Czy te czasy już przeminęły, ja urodziłem się za późno i Wranglera nie ma z silnikiem większym niż 2.2L DIESEL ... (zdecydowanie to benzynę mam we krwi, ale akurat Toyocie uwierzę na słowo w diesla) sorry za to wtrącenie, ale polityka cenowa i silnikowa aut na naszym rynku, to tragedia
- jak z jazdą takim dieslem w mieście, na krótkich dystansach? Raczej używałbym go w ostateczności, spiesząc się gdzieś w godzinach szczytu - używając dróg mało znanych i wątpliwej jakości przejadę 2-3 razy szybciej. Moje obecne auto bardzo tego nie lubi, ale no cóż... dzielnie to znosi, do lasu też czasami wjechać musi 13 cm prześwitu... to powód dla którego szukam właśnie auta praktycznego, zabawkę już mam.
Czy jakiś dealer w Polsce jest w stanie wypożyczyć mi (może być oczywiście odpłatnie, pytanie za ile $) takie auto na dzień lub dwa (zależy jak daleko musiałbym po nie pojechać ) żebym sobie swobodnie przetestował? Bardzo interesuje mnie właśnie podstawowa wersja, ale noooo ten Prestige jest jeszcze osiągalny.
Miłego